حدود 3 ماه پیش بود که اولین تریلر انیمه Metallic Rouge منتشر شد. حالا وب سایت رسمی انیمه روژ متالیک تریلری جدید از انیمه Metallic Rouge رو منتشر کرد. تو این تریلر از آهنگ اوپنینگ از Yu-ka و آهنگ اندینگ از DAZBEE رونمایی میشه همچنین زمان پخش انیمه به همراه این تریلر مشخص شد 10 ژانویه 2024 که میشه 20 دیماه امسال.

خرید انواع محصولات انیمه در فروشگاه وارونه

این انیمه پروژه جدید استودیو Bones هستش، استودیویی که برای ساخت انیمه هایی مثل ماب سایکو 100، کیمیاگر تمام فلزی، نوروگامی و آکادمی قهرمانانه من شهرت داره.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های سایبرپانکی Cyberpunk 

کارگردانی این انیمه غیر اقتباسی بر عهده Motonobu Hori (کارگردان انیمه محبوب Carole & Tuesday) هستش و استودیو سازنده هم استودیو مشهور Bones.

نویسندگی داستان بر عهده Yutaka Izubuchi هستش و طراحی شخصیت ها Toshihiro Kawamoto (از انیمه کابوی بیپاپ) هستش و در نهایت ساخت موسیقی متن بر عهده Yuma Yamaguchi و Towa Tei هستش.

در ادامه تماشا کنید»

تریلر جدید انیمه Solo Leveling + زمان پخش 

تریلر جدید فصل سوم انیمه جنگیر آبی Blue Exorcist

انیمه Metallic Rouge یک انیمه مکا که تم Tech Noir داره دنیایی رو به تصویر میکشه که ربات های انسان نما به همراه انسان ها همزیستی میکنن، Rough و Naomi دو دختر رباتی هستند که برای کشتن 9 نامیرا به ماموریتی به سمت مریخ حرکت میکنن.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه‌ های مکا Mecha که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! 

این 9 نامیرا انسان هایی هستند که برای حکومت دردساز هستن! و در تلاش برای برهم زدن نظم جامعه سایبرپانکی حاکم هستن.

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم🙏❤️