هر آنچه باید پیش از تماشای انیمه ناروتو بدانید!

انیمه ناروتو در کنار وان پیس و همچنین بلیچ، یکی از The Big Three (بیگ تری)، سه مجموعه بزرگ دنیای انیمه و مانگا محسوب می شود. ناروتو، یکی از محبوب ترین انیمه ها در سراسر دنیاست و خاطرات خوش زیادی برای بیشمار بیننده از هر سن و سال و قشری، رقم زده است. این روزها، از بهترین زمان ها برای تماشای ناروتو هستند؛ چرا که نسل جدیدی از انیمه ها – به خصوص در دموگرافی شونن – در حال به دست گرفتن بازار هستند و با الهام از بیگ تری و استفاده از خلاقیت خالقانشان، تغییراتی اساسی در محتوای انیمه ها ایجاد می کنند.

در ادامه بخوانید » لایو اکشن ناروتو در راه است!

درست است که تماشای انیمه های مدرن، که روز به روز خلاقانه تر می شوند و تفاوت های زیادی با نسل قبلی دارند، هیجان انگیز است، اما اگر از قبل، بیگ تری را تماشا کرده باشید، این تغییرات تدریجی را بیشتر و بهتر درک می کنید و لذت بیشتری می برید. در ادامه این مطلب، با معرفی انیمه ناروتو همراه مجله وارونه باشید.


برای خرید محصولات انیمه ناروتو (تیشرت، کلاه کپ، استیکر، ماگ و …) کلیک کنید


درباره ناروتو

معرفی انیمه naruto

انیمه ناروتو، اقتباسی از مانگای اکشن و فانتزی با همین نام، اثر ماساشی کیشیموتو است. انتشار مانگای ناروتو، از سال 1999 تا سال 2014 طول کشید و این مانگا، توانست در طول 15 سال انتشارش، از فروش و محبوبیت چشمگیری برخوردار و به یکی از مهم ترین سری های شونن جامپ تبدیل شود. مانگای ناروتو، دارای دو بخش، 72 جلد و 700 چپتر است.

انیمه ناروتو، اثر استودیو Pierrot، دارای دو بخش و 720 قسمت است. استودیو Pierrot، استودیوی خوشنامی است که برای انیمه هایی مثل توکیو غول، بلیچ، یویوهاکوشو، بوروتو و Great teacher Onizuka شهرت دارد. بخش اول ناروتو (2002 – 2007)، پارت اول و بخش دوم، با عنوان ناروتو شیپودن (2007 – 2017)، پارت دوم مانگا را پوشش می دهد. از آنجا که انیمه ناروتو، دارای داستانی پیوسته است، تماشای به ترتیب این دو بخش ضروری است. البته، تقریبا 91 قسمت از ناروتو و 199 قسمت از ناروتو شیپودن، فیلر هستند و الزامی به تماشای آنها نیست. هرچند اگر از اپیزودهای فان لذت می برید، احتمالا از بسیاری از فیلرهای ناروتو لذت خواهید برد. انیمه ناروتو، دارای 11 فیلم سینمایی هم است که تماشای آنها نیز خالی از لطف نیست.

لازم است بدانید که سری ناروتو، از کیفیت خوبی برخوردار است امتیاز مای انیمه لیست انیمه ناروتو، 8، امتیاز ناروتو شیپودن، 8.3 و امتیاز مانگا، 8.1 است. همچنین جالب است بدانید که امتیاز برخی قسمت ها و فیلم های فرعی ناروتو، از آثار اصلی بیشتر است. مجموعه ناروتو، جزء بهترین مجموعه ها از دیدگاه مای انیمه لیست محسوب می شود.

خلاصه داستان انیمه Naruto

انیمه Naruto

انیمه ناروتو، داستان پسر جوانی به نام ناروتو را روایت می کند که در روستای کونوها زندگی می کند. از آنجا که قدرت روباه نه دم، در ناروتو، مهر و موم شده است، او مورد نفرت و بی توجهی مردم قرار دارد. ناروتو، آرزو دارد که تبدیل به هوکاگه (رده بالاترین نینجای کونوها) تبدیل شود تا بتواند بلاخره احترام مردم روستا را به دست بیاورد. البته، مسیر هوکاگه شدن، مسیر ساده ای نیست و ناروتو، باید موانع زیادی را پشت سر بگذارد تا رویایش به واقعیت بپیوندد.

درست است که در ابتدا به نظر می رسد ناروتو، صرفا یک کلاسیک دیگر درباره رسیدن هدف است، اما ناروتو در همین حد نمی ماند. این انیمه، در ادامه سریال، هدف ناروتو را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می دهد، آن را موشکافی می کند و به ما نشان می دهد که ناروتو برای رسیدن به اهدافش و محافظت از دوستانش، باید تصمیمات سختی بگیرد.

دستاوردهای انیمه Naruto

انیمه و مانگای ناروتو، هر دو هم مورد پسند مخاطبان بودند و هم در جشنواره ها و جوایز، افتخارآفرینی کردند. انیمه ناروتو، توانست جایزه KCA برای محبوب ترین کارتون، جایزه BTVA برای بهترین صداپیشه زن نقش اصلی (جونکو تاکوچی در نقش ناروتو)، جایزه JASRAC برای بهترین موسیقی متن و چندین نامزدی برای بهترین انیمه کرانچی رول را دریافت کند. مانگای ناروتو نیز موفق به دریافت جوایز شوئیشا و Quill Award در سال 2006 شده است.

معرفی کامل انیمه ناروتو

ناروتو در زمینه فروش هم عملکرد فوق العاده ای داشته است (در غیر این صورت 11 فیلم از آن منتشر نمی شد!) مانگای ناروتو در سراسر دنیا، بیش از 250 میلیون نسخه رسمی فروخته است و اگر تعداد نسخه های غیررسمی و زیرزمینی را هم به آن اضافه کنید، متوجه محبوبیت سرسام آور این سری می شوید. علاوه بر این، در حال حاضر، بسیاری از طرفداران ناروتو، این مانگا را از طریق جامپ پلاس و دیگر پایگاه ها، به صورت آنلاین می خوانند.

انیمه ناروتو نیز به اندازه منبع اقتباسش، محبوب و موفق است. چندین بیننده در تمام دنیا، اعلام کرده اند که خوردن صبحانه هنگام تماشای ناروتو از تلویزیون، از بخش های به یادماندنی دوران کودکی‌شان بوده است. محصولات جانبی متنوع، گیم های پر سر و صدا، اسپین آف های متعدد و کاستوم هایی که در خیلی از گیم ها دیده می شوند، گواهی بر این ادعا هستند.

فیلرهای انیمه Naruto

اگر بخواهیم صادق باشیم، ناروتو فیلرهای فراوانی دارد که همه آنها، درجه یک نیستند. بعضی از آنها، فان هستند و یا در شخصیت پردازی کارکترهای فرعی نقش مهمی دارند (مثل آرک کاکاشی)، اما بعضی دیگر، از روح سری اصلی برخوردار نیستند و ممکن است حوصله سربر باشند. البته خبر خوب، این است که در حال حاضر، شما مجبور نیستید مثل طرفداران قدیمی، پخش هفتگی انیمه را دنبال کنید، پس می توانید هر وقت که خواستید، فیلرها را اسکیپ کنید.

انیمه بوروتو

ناروتو و بوروتو

بوروتو، معروف ترین و پر سر و صداترین اسپین آف ناروتو است که محبوبیت آن، به هیچ وجه به پای ناروتو نمی رسد. در واقع، بوروتو در مقایسه با ناروتو، یک جوک بزرگ است. انیمه بوروتو، بیش از 200 قسمت دارد و دیدن آن، واقعا انتخاب خودتان است. بعضی از ناروتو فن ها، فکر می کنند با تماشای بوروتو، فقط خاطرات خوبتان از ناروتو را نابود می کنید و بعضی دیگر، به بوروتو صرفا به چشم یک سواری سرگرم کننده نگاه می کنند که نباید خیلی به آن سخت گرفت. حتی تعدادی از طرفداران ناروتو و بوروتو، عقیده دارند که اگر به بوروتو زمان کافی بدهید، شما را واقعا شگفت زده خواهد کرد. در کل، تماشا کردن یا نکردن بوروتو، انتخاب خود شماست و بستگی به سلیقه خودتان دارد.


چرا باید انیمه ناروتو را تماشا کنید؟


1/ اگر طرفدار سرسخت انیمه های شونن هستید

اگر علاقه زیادی به انیمه های شونن دارید، پس به هیچ وجه نباید اجازه دهید که بیگ تری، به ویژه ناروتو، از دستتان در بروند! حتی اگر می خواهید بلیچ را اسکیپ کنید، اشکالی ندارد؛ ولی با ناروتو اینکار را نکنید! مجموعه های کلاسیکی مثل ناروتو و وان پیس، بنیان گذار بسیاری از عناصر حیاتی در انیمه های شونن هستند و اگر استفاده از این عناصر را برای دفعات اول در تاریخ انیمه و مانگا مشاهده کنید، قطعا لذت بیشتری خواهید برد. دراگون بال کمی بچگانه است و اگر با آن بزرگ نشده باشید، نمی توانید خیلی با فضایش ارتباط برقرار کنید، بیشتر بلیچ را فیلر تشکیل می دهد و تعداد قسمت های زیاد وان پیس و آنگوئینگ بودنش ترسناک است؛ بنابراین از بین شونن های کلاسیک، ناروتو از همه راحت الحلقوم تر است.

ناروتو در زمان انتشارش، یکی از اورجینال ترین و نوآورترین انیمه ها محسوب می شده که این مدیوم را به مردم زیادی در دنیا معرفی کرده است. پس منتظر چه هستید؟ تماشای ناروتو را شروع کنید تا به فندوم متنوع این انیمه بپیوندید!

2/ اگر از انیمه های طولانی لذت می برید

خاندان اوچیها در انیمه ناروتو

بعضی انیمه ها، دارای خصوصیتی هستند که می تواند برای برخی مخاطبان بی اشکال و حتی امتیاز باشد و برای برخی دیگر، عیب و آن، طولانی بودن است. خیلی از افراد، به دلیل مشغله های زیاد و یا نداشتن حوصله، ترجیح می دهند سریال های کوتاه و فیلم تماشا کنند و خیلی های دیگر، از دنبال کردن داستان های طولانی و زندگی کردن با شخصیت ها، لذت می برند.

انیمه ناروتو، به لطف منبع اقتباس طولانی اش، فرصت های زیادی برای گشت و گذار در دنیای جذابش را در اختیار ما قرار می دهد. ناروتو، مدت زمان زیادی را برای توضیح پاورسیستمش صرف می کند؛ به طوری که بعد از تماشای این انیمه، برای خودتان یک متخصص جوتسو می شوید!

انیمه ناروتو، تک تک قدم های ناروتو برای هوکاگه شدن را مورد بررسی قرار می دهد و اجازه می دهد مخاطب با او در مسیر قدرتمند شدن و عاقل و بالغ شدن، همراه شود. آرک های تورنمنت، ویلین های فرعی و ویلین های اصلی و اپیزودهایی که به تاریخچه دنیای نینجاها اشاره دارند، هرکدام به نحوی در تکمیل کردن ناروتو نقش دارند و بسیار سرگرم کننده هستند.

3/ اگر صبور هستید

یکی از ویژگی های رایج در انیمه های کلاسیک، مثل بلیچ و ناروتو، یا حتی شونن های مدرن، مثل مای هیرو آکادمیا، این است که در ابتدای کار، کمی کند پیش می روند. این نکته، به خودی خود، خصلتی منفی نیست و خوب یا بد بودن آن، بستگی به تماشاگر دارد. بعد از اینکه چند آرک ابتدایی می گذرند، سرعت انیمه، افزایش پیدا می کند (هرچند ممکن است دوباره هر از گاهی در برخی آرک ها، کندی روایت برگردد).

اگر صبور هستید و مشکلی با کند بودن روایت در بعضی آرک ها ندارید، حتما از ناروتو لذت خواهید برد. همانطور که مای هیرو آکادمیا از نیمه دوم فصل دوم و ابتدای فصل سوم، شروع به نمایش جنبه های تاریک دنیایش کرد و تمام بینندگان عاشقش شدند، ناروتو نیز بعد از آرک آزمون چونین – تقریبا از قسمت بیستم به بعد – سرعت می گیرد و چهره هیجان انگیز دنیایش را رو می کند.

4/ اگر به شخصیت ها اهمیت می دهید

ایتاچی اوچیها در انیمه ناروتو

بعضی مخاطبان، سریال های طولانی را به خاطر زندگی کردن با کارکترها نگاه می کنند. آنها، شخصیت های سریال را به چشم انسان هایی واقعی می بینند که هر چقدر مدت زمان بیشتری را با آنها صرف می کنند، به شناخت بیشتری از آنها دست پیدا می کنند و بیشتر دوستشان می دارند. اگر جزء این دسته هستید، ناروتو یکی از سریال هایی است که اصلا نباید از دست بدهید.

ناروتو، برای معرفی و آشنایی با تک تک شخصیت ها، وقت می گذارد و اجازه می دهد که شما به گوشه گوشه روحشان نفوذ کنید و آنها را بشناسید (اصلا آرک ها و اپیزودهای بک استوری در ناروتو، شهرتی فراوان در جامعه انیمه بازان دارند). اصلا یکی از دلایل محبوبیت ناروتو، این است که آنقدری وقت می گذارد که شما را به هر کارکتر وابسته کند و برای اغلبشان، پردازشی قابل قبول و راضی کننده ارائه دهد.

5/ اگر عاشق اکشن های انیمه‌ای هستید

ناروتو و روباه نه دم

ضربات صاعقه ای، تکنیک های رزمی کم نظیر و صحنه های رنگارنگ و خیره کننده، انیمه های اکشن را به لذتی خوشمزه و وسوسه انگیز تبدیل کرده اند که بعد از تماشای آنها، اکشن های هالیوودی (هفت تیر کشی و ماشین هایی که به سرعت حرکت می کنند!) دیگر جذابیتی نخواهند داشت. از آنجا که ناروتو بنیان گذار بسیاری از ویژگی های معروف در انیمه های اکشن است، قطعا تماشای اکشن های آن، که در اورجینال ترین حالت ممکن قرار دارند، لذت دیگری خواهد داشت.

تکنیک های رزمی در انیمه ناروتو، تنوع زیادی دارند و هر کدام از شخصیت ها، یک تکنیک معرف دارد. بهترین بخش ماجرا، این است که ناروتو هیچ وقت در زمینه ارائه یک چیز جدید و غافلگیر کردن ما، کم نمی آورد و هر چقدر که می گذرد، سکانس های اکشن و فایت های این انیمه، هیجان انگیزتر و نفس گیرتر می شوند.

6/ اگر به موسیقی علاقه دارید

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، انیمه ناروتو شیپودن، توانست جایزه JASRAC را برای بهترین موسیقی متن دریافت کند. بنابراین، می توانید از انیمه ناروتو، توقع موسیقی درخشانی داشته باشید. انیمه ناروتو، اپنینگ و اندینگ های معروف و زیبایی دارد که حتی اگر این انیمه را تماشا نکرده باشید، قطعا آنها شنیده اید؛ مثل آهنگ پرنده آبی (Blue Bird – Aoi Ano Sora).

انیمه ناروتو، موسیقی شاخصی دارد که به دنیاسازی آن، کمک بسیاری کرده است. بعضی ترک ها، با تم سنتی ژاپنی، به خوبی شما را در حال و هوای انیمه قرار می دهند و موسیقی هیجان انگیز در زمان فایت ها، لذت تماشای صحنه های اکشن را برای شما دوچندان می کنند. موسیقی ناروتو در لحظات احساسی، حماسی و غمناک نیز کم نمی گذارد و یکی از بهترین ها در دنیای انیمه محسوب می شود.

7/ اگر از دنیاسازی گسترده لذت می برید

بررسی انیمه ناروتو

انیمه ناروتو، حتی در لحظاتی که بازیگوشی می کند و با شوخی و خنده وقت گذرانی می کند، باز هم به بیننده در شناخت دنیایش کمک می کند. ناروتو، با دنیا و تاریخچه اش، مثل اطلاعاتی حوصله سربر و حفظی رفتار نمی کند. درست است که گاهی، اطلاعات مهم به صورت شفاهی و از طریق توضیح دادن یک کارکتر برای بقیه، منتقل می شود، اما بیشتر وقت ها، ناروتو بلافاصله اطلاعات را در عمل نشانمان می دهد و از توضیحات شفاهی، صرفا به عنوان پیش زمینه ای برای درک بهترمان استفاده می کند.

انیمه ناروتو، دنیایی بسیار گسترده دارد. این انیمه، نقشه مخصوص به خود و نمادهای ملی مخصوص به خود را دارد. ناروتو، به ما می گوید که در حال حاضر، بقیه مردم در سایر جاهای کره زمین، به چه کارهایی مشغولند و زندگی شان را چگونه می گذرانند. انیمه ناروتو، شغل هایی متنوع برای کارکترهای فرعی در نظر می گیرد و اهمیت هرکدام از جایگاه های اجتماعی در جهان خود را برای مخاطب مشخص می کند. از گروه های مافیایی گرفته تا نینجاهای سابق و موجودات فانتزی، هر نوع ویلینی در ناروتو پیدا می شود و بهترین بخش قضیه، اینجاست که همه اینها در کنار هم، منطقی به نظر می رسد؛ نه اینکه هر کدام از بخش های ناروتو، متعلق به یک جهان و بعد دیگر باشد و بعد به زور به هم چسبیده باشند.

8/ اگر کنجکاو هستید

نمی دانید این همه هیاهو برای چیست؟ به نظرتان عشق و علاقه بی قید و شرط انیمه بازان برای ناروتو عجیب و غریب به نظر می رسد؟ هر وقت وارد صفحات شبکه های مجازی می شوید با ادیت های ناروتو مواجه می شوید؟ یک وسوسه عجیب برای تماشای ناروتو، قلقلکتان می دهد ولی نمی خواهید به روی خودتان بیاورید؟ خب، خجالت نکشید؛ همه یک روز در این نقطه قرار گرفته اند. اگر درباره ناروتو کنجکاو هستید، حتما آن را در اسرع وقت تماشا کنید و دنبال اسپویلر هم نگردید (تماشای ناروتو، بدون اینکه بخواهید اسپویل شوید، شبیه تمرینات روحی سختی است که ضعیف النفس ترین فرد بعد از انجام دادنشان، به درجه ای از عرفان می رسد که می تواند راهبان معبد شائولین را آماتور بنامد)! اگر از انیمه ناروتو خوشتان آمد، که چه بهتر. علاقه ای مشترک با بسیاری از انیمه بازان پیدا می کنید. اگر هم، در بدترین حالت ممکن، خوشتان نیامد، حداقل از دست قلقلک راحت می شوید.

9/ اگر محصولات جانبی چشمتان را گرفته!

اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، محصولات جانبی ناروتو واقعا جذاب هستند. از آنجا که آنها از اسم ناروتو استفاده می کنند و بازار ناروتو هم داغ و پر رقابت است، معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دیزاین خلاقانه ای دارند. انواع ماگ، تیشرت و کاستوم، کاغذ دیواری، استند، استیکر و چندین محصول دیگر، آماده فروخته شدن به طرفداران ناروتو هستند. ممکن است شما ناروتو را ندیده باشید، ولی به خاطر زیبایی این محصولات، مجذوبشان شده و حتی یکی دو تا از آنها را در اتاقتان داشته باشید. اگر محصولات جانبی ناروتو به نظرتان جالب هستند و دوست دارید داستان پشت آنها را بدانید، پس حتما ناروتو را تماشا کنید.

10/ اگر نیاز به استراحت دارید

معرفی انیمه ناروتو

بیایید صادق باشیم؛ گاهی اوقات مشکلات و مشغله ها آنقدر زیاد و غیرقابل تحمل می شوند که آدم خودش را به هر دری می زند تا از دست درگیری های ذهنی اش خلاص شود. در چنین شرایطی، تماشای داستان آدم های خوش قلبی که با وجود تمام سختی ها، از پس شرایط برمی آیند و اوضاعشان روبراه می شود، می تواند کمک زیادی به آرامش گرفتن ما بکند؛ حتی اگر برای چند دقیقه کوتاه باشد. اصلا یکی از دلایل محبوبیت سریال هایی مثل فرندز همین است!

انیمه ناروتو، پر از شخصیت های دوست داشتنی است که یک عالم بدبختی می کشند، ولی در آخر، راهی برای باز کردن گره های زندگی پیدا می کنند. خیلی اوقات، آنها با کله زمین می خورند و ناامید می شوند. بعضی از آنها نیز به خاطر ناامیدی، به رستگاری نمی رسند؛ اما دقیقا به همین دلیل است که کوچک ترین موفقیت های بقیه، که امیدشان را از دست نداده اند، بزرگ و درخشان احساس می شود و به ما، دلگرمی می دهند.


دلایل تماشا نکردن انیمه ناروتو


1/ اگر صبور نیستید

همانطور که پیش تر گفتیم، آهسته شدن انیمه ناروتو در بعضی قسمت ها و آرک ها، به ویژه در ابتدای سری، ممکن است برای برخی بینندگان اذیت کننده باشد. می توانید بعضی اپیزودها را اسکیپ کنید، یا مثل انیمه بازهای حرفه ای، هر قسمت را روی دور تند تماشا کنید. اما اگر هیچ کدام از این راه حل ها را دوست ندارید و بی حوصله هستید، یا به اندازه کافی صبور نیستید، شاید حالا مناسب ترین زمان برای تماشای انیمه ناروتو نباشد.

2/ اگر دوست ندارید حتی یک قسمت از دستتان در برود

شیکیمارو در انیمه ناروتو

مشکلی که انیمه های قدیمی تر دارند، این است که پیدا کردن تمام قسمت های آنها دشوار است. گاهی اوقات، خود انیمه پیدا می شود ولی زیرنویس آن، گیر نمی آید. مثلا موقع تماشای انیمه کمیاگر تمام فلزی 2003، من بعضی از قسمت ها را به ناچار، با دوبله اسپانیایی و یا بدون زیرنویس تماشا کردم. از آنجا که انیمه ناروتو بیش از 700 قسمت دارد و آغاز انتشار آن، تقریبا به دو دهه پیش برمی گردد، به احتمال زیاد، پیدا کردن بعضی اپیزودهای آن دشوار است و ممکن است بعد از مدتی گشتن، بیخیال شوید و به سراغ قسمت بعدی بروید.

ممکن هم هست که کمی وسواسی باشید و بخواهید همه اپیزودها را تماشا کنید، از جمله قسمت های فیلر. نمی دانم مشکل رایجی هست یا نه، ولی خیلی از کسانی که می شناسم، حتما باید سریالی که شروع کرده اند را – حتی اگر چندان از آن خوششان نیامده – تمام و کمال و صد درصد تماشا کنند، وگرنه شب خوابشان نمی برد. اگر حوصله فیلرها را ندارید و با این حال، نمی خواهید هیچ کدام از قسمت ها را اسکیپ کنید، یا باید بیخیال ناروتو شوید و یا باید فکری اساسی برای وسواستان کنید!

3/ اگر طرفدار آثار پیچیده‌تر هستید

ممکن است شما انیمه را با چهره هایی مثل بیگ تری، دیمن اسلیر و یا انیمه جوجوتسو کایزن و… بشناسید، ولی اگر این اسامی برای شما خیلی آشنا نیستند و انیمه را با عناوینی مثل لین، ارگوپروکسی، پارانویا ایجنت، مانستر، پرفکت بلو و… می شناسید، شاید ناروتو چندان گزینه مناسبی نباشد. ناروتو، ساده و روشن است و پیام آور امید، دوستی و صلح است. ناروتو، درس هایی اخلاقی به ما می آموزد که چندان پیچیده نیستند، اما آموختن آنها برای خیلی از افراد، ضروری است.

از طرفی، ممکن است این درس ها را کلیشه ای بدانید و یا شیوه بیان آنها را در انیمه های شونن، زمخت و بچگانه بنامید. اگر ترجیح می دهید که فیلم و سریال هایی که تماشا می کنید، بیشتر از احساساتتان، منطق و ادراکاتتان را درگیر کنند، بهتر است به سراغ انیمه های روان شناختی یا سینن بروید.

4/ اگر از آثار قدیمی خوشتان نمی آید

یکی از پرتکرارترین جملاتی که هنگام معرفی فیلم و سریال به دیگران می شنویم، این است که: «نمی دونم، یکم قدیمی نیست؟» افراد زیادی هستند که به بهانه “ارتباط نگرفتن با استایل قدیمی ها” لذت دیدن آثار بزرگ زیادی را از خودشان می گیرند (و کاملا تقصیر خودشان است!). اگر جزء این دسته هستید، احتمالا می خواهید که برای ناروتو هم بهانه بیاورید و آن را تماشا نکنید و این کاملا انتخاب خودتان است – هرچند صمیمانه توصیه می کنم به آثار کلاسیک و قدیمی هم فرصتی بدهید، بسیاری از آنها، دارای کیفیتی هستند که اغلب آثار مدرن، حتی خوابش را هم نمی توانند ببینند.


جمع بندی معرفی انیمه Naruto

انیمه ناروتو، یک انیمه کلاسیک است که حکم یک راهنما برای استانداردهای شونن های کنونی را دارد. این انیمه، پر از شخصیت های دوست داشتنی، دارای اکشن های خیره کننده، داستان پر پیچ و خم و تعدادی از محبوب ترین و بهترین آنتاگونیست های انیمه ای است. این انیمه، چندین طرفدار در سراسر دنیا دارد و هنوز که هنوز است، اخبار انتشار اسپین آف ها، ویدیوگیم ها و ریمیک هایش، سر و صدای زیادی به پا می کنند. ممکن است این حجم از محبوبیت، برای یک انیمه شونن، اغراق آمیز و بیش از حد باشد، ولی باز هم، یک شانس به ناروتو بدهید. اگر به طور کلی، از انیمه دیدن لذت می برید، از تماشای ناروتو پشیمان نخواهید شد.