فصل چهارم انیمه OverLord

انیمه سریالی اُورلُرد، مجموعه ایست که با اقتباس از نایت-ناولی به همین اسم از Kugane Maruyama ساخته شده. تا به حال سه فصل از این انیمه ایسکای محبوب منتشر شده است. سازندگان این مجموعه با انتشار اولین تریلر فصل چهارم انیمه OverLord تولید فصل جدید را تایید کردند. جزئیات انتشار جدیدترین فصل انیمه Overlord نیز به همراه پوستر این فصل از سریال منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر تا انتهای این خبر با مجله وارونه همراه باشید.

تریلر فصل چهارم انیمه OverLord

تا به حال سه فصل (39 قسمت) از انیمه سریالی ایسکای اورلرد و دو فیلم سینمایی از این مجموعه منتشر شده است. پخش فصل سوم در پاییز سال 2018 به اتمام رسید و تولید فصل چهارم بدلیل شرایط شیوع بیماری کرونا مدت زیادی عقب افتاد. اما اکنون پس از گذشت حدود 3 سال در تاریخ 17 دسامبر 2021 تریلر و پوستر تازه ای از این مجموعه منتشر شده که مبنی بر انتشار فصل چهارم این انیمه در سال 2022 میباشد. علاوه بر این اطلاعیه ای منتشر شده که از ساخت فیلم سینمایی جدید خبر میدهد، اما اطلاعات دقیق تر از این فیلم سینمایی تازه هنوز در دسترس مخاطبان قرار نگرفته.


مرتبط: بهترین انیمه‌ها برای گیمرها

متاسفانه هیچ تاریخ دقیقی از شروع پخش این سریال منتشر نشده و استودیو سازنده تنها سال انتشار را به طور رسمی اعلام کرده است. میتوانید تریلر و پوستر جدید فصل 4 انیمه Overlord – اورلرد را در این بخش مشاهده کنید:

تیم تولید فصل چهارم

اعضای اصلی تیم تولید این فصل از سریال و صداپیشگان مشابه فصل های گذشته هستند و ساختار تیم تغییرات زیادی نداشته است. در این بخش افرادی که حضور آنها در پوستر و تریلر تایید شده است را مشاهده میکنید:

پیش از این حضور ساتوشی هینو در نقش Ains Ooal Gown، یومی هارا در نقش Albedo، سومیره اوساکا در نقش Shaltear، یومی اوچیاما در نقش Mare و کنتا میاکه در نقش Cocytus تایید شده.

  • کارگردان: Naoyuki Itou
  • نویسنده: Yukie Sagawara
  • طراح شخصیت: Satpshi Tasaki
  • استودیو: Madhouse

داستان جدیدترین فصل انیمه Overlord

این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما انتظار میرود با توجه روند پیشروی داستان سه فصل گذشته، فصل چهارم این سریال جلدهای ده و یازدهم لایت-ناول را پوشش دهد. قبل از این فصل سوم جلدهای هفتم تا نهم را پوشش داده و تایید شده که فیلم سینمایی مورد انتظار آرک داستانی “پادشاهی مقدس – Holy Kingdom” را پوشش میدهد. این آرک داستانی مربوط به جلد دواردهم نایت-ناول است، بنابراین میتوانیم اینطور برداشت کنیم که فصل چهارم فاصله بین فصل 3 و سینمایی را پر خواهد کرد.

درباره فیلم سینمایی باید اضافه کنیم، احتمال میرود تاریخ اکران بعد از اتمام پخش فصل چهارم سریال برنامه ریزی شده باشد.

این مطلب در صورت انتشار هرگونه جزئیات بیشتر بروزرسانی میشود!

در ادامه بخوانید: انواع دره ها (Dere) | انواع شخصیت های انیمه ای را بشناسید!