تریلر فیلم SAS: RED NOTICE با زیرنویس فارسی را برای اولین بار در وارونه تماشا کنید. این فیلم که محبوب ترین بازیگران آن «روبی رز» و ، بازیگر استرالیایی محبوب هالیوود  است که احتمالا وی را به خاطر بازی در قسمت دوم فیلم جان ویک به یاد می آورید و «اندی سرکیس» یا همان گالوم ارباب حلقه ها هستند بر اساس رمان های پرفروش اندی مک ناب ساخته شده است. در ادامه میتوانید تریلر فیلم SAS:Red Notice با زیرنویس فارسی را تماشا کنید.

SAS RED NOTICE

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

«تام»، یک مامور ویژه دولت انگلیس است که در مرخصی به سر میبرد، به این دلیل که می‌خواهد تا از همسر آینده‌اش در پاریس خواستگاری کند. اما اوضاع آن طور که باید پیش نمیرود و با همسر آینده اش در قطار مورد تهاجم یک گروه حرفه ای به سرکردگی فردی به نام «گریس لوییس» قرار می‌گیرند.

همچنین همانطور که در تریلر مشخص است،  هدف «گریس» از ربودن قطار مالی نیست و وی به دنبال انتقام است، زیرا وی دولت را در بلایی که گریبانگیر پدرش شده مسئول میداند‌. حالا وی با ربودن قطار حامل گاز، قصد ضربه زدن به آنها را دارد. آیا قرار است منتظر داستانی با حال و هوای فیلم «V for venedtta» باشیم؟

Sas red notice

از تریلر همچنین می‌توان حدس زد که با یک داستان کلیشه‌ای دیگر سروکار داریم، ولی نقطه قوت این تریلر، جلوه های ویژه و صحنه های اکشن آن استکه به احتمال زیاد سرگرمی یکبار مصرفی را تقدیمتان خواهد کرد.


همچنین بخوانید: پنج مورد از حقایق فیلم اریجینال Dune که باید بدانید! 


هرچند ممکن است سازندگان توانسته باشند کیفیت بالای رمان های هدف را با موفقیت به مدیوم سینما ترجمه کنند، که از این لحاظ می‌توانیم شاهد داستان منطقی و به دور از اغراق های معمول هالیوود در بازسازی های این چنینی و همچنین روایت جذابی از این فیلم را شاهد باشیم.

این فیلم به کارگردانی مگنوس مارتنس، قرار است در تاریخ ۱۲ مارس سال ۲۰۲۱ میلادی(۲۲ اسفند ۱۳۹۹) منتشر شود‌. فیلمبرداری این فیلم در کشور های مجارستان و انگلیس صورت گرفته است.

 تریلر فیلم SAS: RED NOTICE با زیرنویس فارسی