تریلر پارت دوم فصل پنجم سریال Money Heist منتشر شد. پارت اول سریال پرطرفدار سرقت پول (Money Heist) شامل پنج قسمت مهیج بود که در ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ توسط نتفلیکس عرضه شد.

تریلر پارت دوم فصل پنجم سریال Money Heist

امروز کمپانی نتفلیکس امروز تریلر رسمی پارت دوم فصل پنجم سریال پرطرفدار سرقت پول (Money Heist) را منتشر کرد. که در تاریخ ۳ دسامبر مصادف با جمعه ۱۲ آذر ماه به صورت جهانی در سرویس استریم پخش می‌ شود. این پارت دوم شامل پنج قسمت است که قسمت های پایانی این سریال خواهند بود.

مرتبط: موسیقی متن سریال Money Heist: چرا بلاچاو را انتخاب کردند؟ 

و حالا می‌ توانید تریلر پارت دوم فصل پنجم سریال Money Heist را تماشا کنید.


هر آنچه از تریلر پارت دوم مشخص است.

تیم سارقان، بیش از ۱۰۰ ساعت در بانک اسپانیا حضور داشتند و موفق شدند لیسبون را نجات دهند، اما تلخ ترین لحظه‌ای که تجربه کردند، از دست دادن توکیو بود. پروفسور نیز توسط سیرا دستگیر شده است و برای اولین بار نقشه ای برای فرار ندارد.

درست زمانی که به نظر می رسد اعضای تیم کنترل نقشه سرقت را به دست گرفته اند، دشمنی به صحنه می آید که بسیار قدرتمندتر از هر چیزی است که تا به حال با آن روبرو شده اند. دشمنی به نام ارتش. پایان بزرگترین دزدی تاریخ نزدیک است و آنچه به عنوان یک سرقت آغاز شد به جنگ تبدیل خواهد شد.

عوامل پارت دوم

کارگردانی فصل پنجم بر عهده ژسوس کولمنار، کولدو سرا و الکس رودریگو است. ژسوس کولمنار و پینا تهیه کننده های اجرایی این پارت هستند. همچنین کریستینا لوپز فراز، به عنوان مدیر تولید دوباره در ساخت این سریال دست خواهد داشت. و میگه آموئدو وظیفه فیلم برداری را بر عهده دارد. میگوئل آنجل سیلوستر و پاتریک کریادو نیز بازیگران جدید این سریال هستند.

در ادامه بخوانید: فیلم‌های شبیه سریال Money Heist که نباید از دست‌شان بدهید!