براساس گزارش ها به نظر رسیده بازار اسپیکرهای بی سیم یا همان بلوتوثی حسابی داغ شده و افراد سعی دارند با خرید اسپیکر بی سیم به شنیدن موسیقی موردنظر با کیفیت صوتی بالا بپردازند. بخصوص اینکه در نسل جدید اسپیکرها قابلیت های بزرگی به کار گرفته شده که می توان به جرات آنها را در مقایسه با مدل های نسل قبلی بهتر دانست.

تاکنون برندهای مختلفی را مشاهده کردید که به عنوان یکی از بهترین برند فروش محصولات صوتی از جمله اسپیکر بی سیم تلقی می شود. شرکت‌های آلمانی در این زمینه بسیار زبان زد هستند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

یک اسپیکر فراتر از طراحی، باید کیفیت صدا خوب داشته باشد و در غیر این صورت نمی توان آن را گزینه عالی دانست. بنابراین یک اسپیکر بی سیم خوب پیش از آن که طراحی خیره کننده داشته باشد، باید با صدا خود نظر مخاطب را جلب سازد.

اسپیکر بی سیم چیست؟


بیشتر بخوانید: بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل برای کمپینگ از 20 تا 150 دلار


اگر قصد خرید اسپیکر بی سیم دارید، حتما میدانید که چه چیزی میخواهید بگیرید! همانطور که از نام  آن پیداست، اسپیکرهای بی سیم بدون سیم بوده و برای استفاده از آنها نیاز ندارید که همیشه این دست اسپیکرها را به برق متصل کنید. در واقع آنها را باید شارژ کرد تا برای مدت زمان مشخصی مورد استفاده قرار دارد.

برخی از آنها قابلیت های جذابی دارند و برخی دیگر به ویژگی های مشخصی محدود می شوند. بیشتر افراد اسپیکر بلوتوث را برای اتاق نشیمن در نظر می گیرند و برخی هم برای جشن های خانگی خریداری می کنند.

اسپیکرهای مختلفی را می توان در بازار یافت که متناسب نیاز شما باشد.

با هزینه 600 پوندی یک اسپیکر بزرگ خریداری می کنید

عمده اسپیکرهای بی سیم با قابلیت بلوتوث همراه هستند و از وای فای نیز پشتیبانی به عمل می آورند. برخی از آنها  به دلیل هوشمند بودن شامل وای فای شده از این با دستیار هوشمند دیجیتالی نظیر Alexa ، Siri یا Google Assistant همراه می شوند.

بنابراین یک اسپیکری که از وای فای، بلوتوث برخوردار است، مسلما شامل یکی از دستیارهای هوشمند مورد اشاره خواهد شد. این نوع بلندگوها را عمدتا در اتاق نشیمن یا اتاق خواب قرار می دهند. مدل های قدرتمند باتوجه به کیفیت صدا بیشتر در اتاق نشیمن هستند اما اسپیکرهای کوچکتر را می توان در اتاق خواب جای داد.

اگر بخواهیم یکی از برندهای جذاب در بحث تولید اسپیکر را نام ببریم، Bowers & Wilkins یکی از آنهاست. برندی شناخته شده که سالهاست به تولید لوازم صوتی و تصویری لوکس و باکیفیت می پردازد. با هزینه 600 پوند که رقم بالایی است، می توان گزینه فوق العاده ای تهیه کرد. از جمله آنها باید به اسپیکر Naim splendid Qb2 اشاره داشت.

این اسپیکر طراحی جذابی داشته و ویژگی های مختلفی را برای شنیدن صدایی رسا و پروضوح دربرمی گیرد. البته این مدل قیمت 779 پوندی داشته کمی بیش از 600 پوند است. بنابراین برای آن که گزینه برجسته ای در میانی اسپیکرها دریافت کنید، باید هزینه بالایی در نظر گیرید و نباید به دنبال گزینه ارزان قیمت باشید.

خرید اسپیکر بی سیم


بیشتر بخوانید: بهترین اسپیکر مانیتور های ارزان به انتخاب مجله وارونه / زیر ۱۰۰$


بدون شک این نوع مدل ها چندان کیفیت خوبی نداشته و نباید آنها را اسپیکرهای بلوتوثی بی سیم ناکارآمد به حساب آورد. دیگر گزینه گران قیمت ما Bowers & Wilkins’ Formation Wedge است که با قیمتی بیش از 850 پوند به فروش رسیده و در دسته گزینه‌های لوکس قرار می گیرد.

جدا از صدا ، بزرگترین تفاوت بین آنها زیبایی شناسی است. اگر ایده بلندگوی بی سیم با کارایی بالا را دوست دارید که به نظر می رسد مانند نیم لامپ باشد ، مستقیماً به فروشگاه رفته و محصولی از Bowers & Wilkins را تهیه کنید.

یافتن گزینه مقرون به صرفه برای آشپزخانه

اگر انتظارات متوسط ​​تری نسبت به این بلندگو جدید از خود دارید و به دنبال یک روش ساده و راحت برای جلب موسیقی در آشپزخانه یا اتاق خواب هستید ، می توانید با هزینه بسیار کمتری نتایج صوتی بسیار خوبی بگیرید. و هزینه کمتری به معنای خودکار قربانی کردن ویژگی ها نیز نیست.

خرید اسپیکر بی سیم


بیشتر بخوانید:7 عدد از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل زیر 250 دلار


آمازون ، صوتی پرو و ​​سونوس به اسم سه اما همه بلندگوهای بسیار توانمندی دارند که بتوانند شما را در جایی بین 100 تا 250 پوند بفروشند. آنها تمایل دارند به مراتب فشرده تر از گزینه های کامل سیستم که در بالا مورد بحث قرار گرفتند ، و در حالی که همه آنها قادر به مقابله با صوتی سلام نیستند ، آنها اکثر کارهایی را که بلندگوهای گران قیمت انجام می دهند ، انجام می دهند. کنترل صدا ، اتصال چند اتاق و بلوتوث معمولاً بسیار رایج است.

برای مهمانی های کوچک ، UE یا Sonos را امتحان کنید

برای مسافر مشتاق ، علاقه مندان به مهمانی در باغ یا افرادی که دوست دارند همراهی موسیقی را همراهی کنند که دوش می گیرند ، باتری راهی برای رفتن است. باز هم ، نیازی به شکسته شدن بانک با بلندگوهای بلوتوث نیست – برای مثال Ultimate Ears برای Wonderboom 2 (70 پوند) کمتر از 100 پوند می خواهد.

خرید اسپیکر بی سیم

ضد آب کوچک ، کاملاً قابل حمل ، ضد آب است ، از باتری بسیار خوبی برخوردار است و برای پول بسیار مناسب است – و به هیچ وجه تنها انتخاب شما نیست. در حقیقت ، انتخاب به قدری گسترده است که هیچ دلیلی برای انتخاب چیزی که ضد آب ، شن و ماسه و گرد و غبار نیست ، وجود دارد و هنوز هم با تغییر از 150 پوند حذف نمی شود.


بیشتر بخوانید: اسپیکرهای قدیمی خود را تبدیل به اسپیکر بلوتوث استریو کنید!


به مدل های دیگر هم توجه کنید

بنابراین می دانید گوینده شما برای چه مواردی نیاز دارد و باید به کجا برود ، و می دانید چقدر آماده هستید که هزینه کنید. تقریباً مطمئناً از نظر رنگ اولویت دارید. بنابراین اکنون در نظر بگیرید که چگونه می خواهید موسیقی را در وهله اول وارد بلندگو کنید – و سپس برای انتخاب انتخاب خواهید کرد.

این دستگاه فقط یک بلندگو بی سیم و اصلی در محدوده خود دارد (Apple HomePod (279 پوند) ، گزینه ای بسیار توانمند است) اما با اینکه اپل است ، راه خود را برای پخش بی سیم فایل های دیجیتال ایجاد کرده است. این پروتکل AirPlay 2 فقط با محصولات iOS کار می کند – اما تعداد زیادی از آنها وجود دارد ، و اکثر تولید کنندگان دوست دارند در صورت امکان ، اتصال AirPlay 2 را نیز در مشخصات بلندگوهای خود گنجانند. اگر خانه ای از آیفون ها و iPad ها هستید ، مطمئن شوید بلندگوی بی سیم مورد علاقه شما می تواند AirPlay 2 را اداره کند.


این بود راهنمای کوتاهی برای خرید اسپیکر بی سیم!