استفاده از اکسسوری ها در فصل تابستان افزایش می یابد.گوشواره ها ،دستبند ها ،گردنبندها می توانند بسیار جذاب باشند.اما آیا می دانستید که شاید دلیل سر دردتان اکسسوری های شما باشد ! اما رابطه سردرد و اکسسوری ها چیست ؟

اکسسوری های تمام کننده و زینت بخش استایل هستند.بسیاری از بانوان به جای خرید اکسسوری های طلا ترجیح می دهند از اکسسوری های بدل استفاده کنند.اما مواد موجود برای جلوگیری از بین رفتن رنگ این اکسسوری ها مانند نیکل باعث سردرد ،آلرژی وحتی بی حالی می گردد.

همچنین بخوانید :

لباس ها و اکسسوری هایی که باعث آسیب دیدن بدن شما می شوند !

با اکسسوری های ترند تابستان ۲۰۱۸ آشنا شوید !

ساخت اکسسوری خاص و منحصر به فرد زنانه با وسایل الکتریکی قدیمی!!

رابطه سردرد و اکسسوری ها

نیکل در مواد خوراکی نیز وجود دارد !

نیکل در زندگی روزمره ما نقش بسزایی دارد.نیکل باعث ایجاد آلرژی در برخی افراد می گردد. کاکائو، سیر، آجیل، بادام، ، اسفناج، غذاهای کنسرو شده، صدف  ، گلدان، ظروف آشپزخانه، قیچی، دستگیره های کیسه ای، عینک، کارد و چنگال همه حاوی نیکل هستند.اگر شما به نیکل  آلرژی دارید، در صورت تماس با این محصولات دچار آلرژی خواهید شد و بدن شما سیگنال های منفی پخش خواهد کرد.

در صورت ترکیب با عرق بدن سبب اگرما می گردد !

نیکل در مقاسیه با طلا و نقره فلزی با دوام بیشتر است.به همین دلیل است که اغلب در اتصالات فلزی استفاده می شود.یکی از مهم ترین دلایل ایجاد اگزما فلز نیکل است.محیط های مرطوب  احتمال ابتلا به آلرژی را افزایش می دهد.همچنین به شما پیشنهاد می کنیم اگر دچار آلرژی هستید این مطالب را نیز مطالعه کنید :

چه عواملی سبب خارش بینی می گردد و چگونه می توان آن را درمان کرد ؟

راههای برای کاهش آلرژی در فصل بهار !

برخی از علائم آلرژی به نیکل

• قرمزی، خارش، تاول پر از آب

•درد عضلانی و مفصلی
• ضعف
• سردرد

بهترین جنس برای انتخاب اکسسوری قلزهای طلا و نقره است.اگر شما نیز به نیکل آلرژی دارید پس سعی کنید هرگز از آن استفاده نکنید.

در ادامه بخوانید » 17 روش مختلف برای بستن دستمال های سر