روش های ساده برای از بین بردن خال گوشتی ! خال گوشتی ،گوشت بیرون زدگی کوچکی است که در گردن ، بازو ، پلک ها و سایر قسمت های بدن ظاهر می شود.بسیاری از افراد می خواهند از شر این خال های گوشتی  خلاص شوند زیرا فکر می کنند زشت هستند و بر روی زیبایی آن ها تاثیر می گذارد.آیا می دانستید که می توانید خال گوشتی را به روش های طبیعی از بین ببرید؟

روش های ساده برای از بین بردن خال گوشتی

خال گوشتی ،گوشت بیرون زدگی کوچکی است که در گردن ، بازو ، پلک ها و سایر قسمت های بدن ظاهر می شود. که معمولاً در اثر تجمع کلاژن در لایه های روغنی پوست ایجاد می شود ، اما گاهی اوقات به دلیل اصطکاک نیز ایجاد می شود.اما چگونه می توان با روش های ساده آن ها را از بین برد ؟

روغن درخت چای

روغن درخت چای

خاصیت آنتی بیوتیکی و ضد ویروسی این روغن عوامل بیماری زای ایجاد کننده خال را از بین می برد.

روش استفاده :برای از بین بردن خال گوشتی با روغن درخت چای کافی است هر روز دو یا سه قطره روغن را بر روی خال گوشتی بریزید و اجازه دهید تا خشک شود.این روش را تا از بین رفتن خال انجام دهید.


شاید برایتان جذاب باشد :


سرکه سیب

سرکه سیب

اسید موجود در سرکه سیب یکی از مؤثرترین مواد برای از بین بردن  خال گوشتی و زگیل است.

روش استفاده :ابتدا پوست تان را با آب ولرم و صابون بشویید.سپس با کمک پنبه مقداری سرکه سیب را بر روی خال بمالید.پنبه آغشته به سرکه سیب را روی خال گذاشته و باند پیچی کنید.اجازه دهید تا صبح باقی بمانید.سپس آنرا بشویید و دوباره این کار را تکرار کنید.این کار تا افتادن خال هر روز تکرار کنید.

آب پیاز و نمک

آب پیاز

ماده گوگرد موجود در پیاز دارای خواص ضد باکتریایی است که به رفع این مشکل کمک می کند.

روش استفاده :یک عدد پیاز را رنده کرده و در آن مقداری نمک بریزید .اجازه دهید یک شب باقی بماند.سپس آب پیاز را به پنبه آغشته کرده در محل گذاشته و بانداژ کنید.این کار 10-12 شب تکرار کنید.

روغن آویشن

روش های ساده برای از بین بردن خال گوشتی

اجزای آن خال پوست را از بین می برد و از ظهور مجدد آن در سایر نقاط بدن جلوگیری می کند.

روش استفاده :مقداری پنبه را به روغن آویشن آغشته کنید و به محل موردنظر بمالید.این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

آب آناناس

روش های ساده برای از بین بردن خال گوشتی

اثرات ضد التهابی و ضد ویروسی آن باعث از بین رفتن خال گوشتی و جلوگیری از انتشار آن به سایر قسمت های بدن می شود.

روش استفاده :مقداری آب آناناس را با چند قطره لیمو مخلوط کرده و به محل مورد نظر بمالید.این کار را 3 بار در روز تکرار کنید.