انیمه سینمایی جدید One Piece از طریق شبکه Funimation استریم و پخش خواهد شد!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان مجله وارونه. مخصوصا انیمه دوستان و دنبال کنندگان بخش انیمه. شبکه Funimation در روز چهارشنبه اعلام کرد که سینمایی جدید One Piece از این شبکه به مدت 60 روز استریم خواهد شد. نام این انیمه سینمایی One Piece Stampede خواهد بود. زمان شروع استریم از جمعه شروع خواهد شد. همچنین Funimation اعلام کرد. که دوبله انگلیسی انیمه One Piece را از قسمت های 575 تا 587 را از دوم ژوئن شروع می‌کند. این موضوع به این معنا خواهد بود که پخش انیمه‌های دوبله انگلیسی به این شبکه بازگشته است.


راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو فالوو کنید.

Funimation انیمه سینمایی جدید One Piece را در روز‌های منتخب اوخر ماه اکتبر و اوایل ماه نوامبر در آمریکا و کانادا به صورت دوبله انگلیسی و زیرنویس انگلیسی اکران کرده است. انیمه One Piece Stampeda همزمان با سالگرد بیست سالگی این انیمه که اقتباسی از روی مانگایی با نویسندگی Eiichiro Oda است، اکران شده است. این فیلم در اواخر آگوست در ژاپن اکران شد. سه میلیون نفر اول که این فیلم را دیدند، صاحب یک مانگای طنز از این انیمه شدند.


در خلاصه داستان انیمه سینمایی جدید One Piece با عنوان One Piece Stampede آمده است:

Monkey D. Luffy و خدمه کلاه حصیری او به یک جشنواره دزدان دریایی دعوت شده اند. که شخصیت‌های این فرانچایز را در طول تمام این انیمه روبه روی یکدیگر برای شرکت در مسابقه‌ای برای پیدا کردن گنج راجر قرار می‌دهد. این انیمه سینمیایی اعضای کلاه حصیری را در مقابل دشمن جدیدی به نام Bullet قرار می‌دهد. او یکی از اعضای خدمه راجر است.

سینمایی جدید One Piece

One Piece Stampeda همزمان با سالگرد بیست سالگی انیمه وان پبس به اکران در آمده است. این فیلم در جایگاه اول باکس آفیس ژاپن در هفته اول اکرانش در آمد. این فیلم در روز اول اکرانش 356052 بلیط برای 429 سالن سینما فروخته است. این آمار بیشترین مقدار برای روز افتتاحیه در تاریخ گیشه ژاپن تا ان زمان در سال 2019 بود.


در مجله اینترنتی وارونه در باب انیمه بخوانید:


این فیلم در اولین اخر هفته اکرانش در طول روزهای جمعه تا دوشنبه حدود 1,254,372 بلیط که معادل 15.64 میلیون دلار آمریکا می‌باشد، فروخت. این فیلم حدود 8.4 درصد درآمد بیشتر و حدود 15.3 درصد بلیط های بیشتر در چهار روز بعد اکرانش نسبت به انیمه سینمایی One Piece Film Gold فروخته است. Funimation در ماه آوریل قسمت‌های 575 تا 587 این انیمه را به صورت دیجیتالی همراه با دوبله انگلیسی در Amazon و Microsoft عرضه کرد.

در نهم ژوئن قرار است که با همان قسمت‌ها دیسکی  به عنوان Season Ten, Voyage 1 از این انیمه برای مشتریان ارسال شود. قسمت 575 آغازگر آرک داستانی Punk Hazard است. همچنین قسمت 574 در سال 2018 به صورت دوبله انگلیسی عرضه شده است. نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ مجله وارونه از شما دعوت به عمل می آورد تا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. اخبار انیمه رو هم برای اطلاع از جدیدترین اخبار، دنبال کنید.