تنها 17 روز مونده تا زمان پخش و حالا خبرها و شایعه های زیادی در حال منتشر شدن هستن!

درود بر شما دوستان انیمه‌ای و غیر انیمه‌ای. امروز با یک خبر انیمه‌ای جدید درباره انیمه فوقالعاده Attack on Titan در خدمت شما هستیم. کمتر از 3 هفته دیگه قرار فصل چهارم حمله به تایتان پخش بشه و خیلی ها منتظر تماشای فصل آخر این انیمه جذاب هستن! همونطور که اطلاع دارید همین دوماه پیش بود که زمان پخش فصل چهارم مشخص شد و بعد کلی داستان و تاخیر خوردن پخش کلی انیمه به خاطر کرونا حداقل خوشحال بودیم که اتک آن تایتان رو تا آخر امسال میتونیم تماشا کنیم یکم حالمونو خوب کنه ! اما خب با نزدیک تر شدن زمان پخش بوهای ناخوشی داره پخش میشه و به نظر میرسه گویا فصل چهار قراره به چوخ بره !!! 

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

همین چند وقت پیش بود که بعد از وقفه‌ای طولانی اولین تریلر رسمی از انیمه Attack on Titan منتشر شد! ما هم برای شما زیرنویسش کردیم، قرار دادیم تا ببینید و همچنین اطلاعات کلی راجع به تغییرات بوجود اومده تو فصل آخر انیمه حمله به تایتان رو خدمتتون اعلام کردیم. تا درباره یکی بزرگ‌ترین آثار انیمه ای چند سال اخیر اطلاع رسانی های لازم را کرده باشیم.

حالا داستان چیه؟؟؟؟

داستان از این قراراه که گویا زمانی که استودیو ویت میخواسته پروژه رو واگذار کنه کلی استودیو دیگه روشون رو زمین انداختن و تنها استودیویی که حاضر شده پروژه رو گردن بگیره همین استودیو مپا بوده! دلیل اینکه بقیه استودیو حاضر به قبول کردن پروژه نشدن این بوده که زمان پروژه خیلی کم بوده و شرایط لازم برای تولید محیا نبوده ! حالا استودیو مپا هم به نظر میرسه به مشکل خورده و منابع لازم برای ساخت ادامه سریال تو مدت زمان مشخص شده رو نداره و گویا برای ادامه تولید جوجوتسو کایسن هم با مشکلات زیادی مواجه شده!


یه نگاهی هم به این مطالب بندازید»

نگاهی به تئوری های انیمه Attack On Titan پیش از پخش فصل چهارم !!!

5 دلیل برای تماشای انیمه Shinsekai yori ؛ شاهکاری گمنام

بهترین انیمه های ماوراء الطبیعی ؛ سفری لذت بخش در افسانه ها!


هنوز استودیو مپا بصورت رسمی هیچ اخباری مبنی با به مشکل خوردن پروژه اتک آن تایتان منتشز نکرده اما به نظر میرسه منبع شایعات اتاق تولید اتک آن تایتان در استودیو مپا بوده!!! و با توجه به اینکه کمتر از 3 هفته تا زمان انتشار فاصله داریم و بعد تریلر اول هنوز هیچ تریلر دیگه ای منتشر نشده! شک و گمانه زنی هارو نسبت به تاخیر خوردن زمان پخش بیشتر کرده! 

احتمال دیگه هم که وجود داره اینه استودیو مپا بیاد فصل آخر رو در دو بخش منتشر کنه! نظر شما چیه ؟