در این مطلب شش دلیل برای تماشای سریال star wars: clone wars ارائه می‌کنیم، با ما همراه باشید. سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون محصول کمپانی کارتون نتورک بوده که از صداپیشگان آن می‌توان به دیوید تنانت، آنتونی دنیلز، ساموئل جکسون، کریستوفر‌ لی، دی بردلی بیکر و تام کنی اشاره کرد.


همچنین بخوانید: اطلاعاتی درباره Cassian Andor سریال جدید جنگ ستارگان ؛در دوره قدرت امپراتوری!


اگر عاشق جنگ ستارگان هستید در ادامه با 6 دلیل برای تماشای سریال star wars: clone wars با ما همراه باشید.

1. بازی بهتر نسبت به سری فیلم‌های جنگ ستارگان

دلیل برای تماشای سریال star wars: clone wars

بازیگران در بیشتر سکانس‌های فیلم‌های پریکوئل جنگ ستارگان افتضاح هستند؛ و بیننده نمی‌تواند از تماشای این فیلم‌ها لذت ببرد. اما به نوعی استفاده از شخصیت‌های انیمیشنی و همچنین صداپیشگان کارکشته باعث تولید محتوای بهتری برای سریال star wars: clone wars شده است که بیننده را به وجد می‌آورد. داستان‌های این سریال کاملا احساسی هستند. به کاراکترهای شرور مثل Dooku و Grievous عمق بیشتری داده شده است؛ بنابراین بیننده درک بهتری می‌تواند از آن‌ها داشته باشد. سریال ارزش این را دارد که برای تماشای هر‌ قسمت از آن یک هفته منتظر بمانیم؛ زیرا داستان‌های آن بسیار جذاب هستند و کشش مناسبی نیز دارند.


همچنبن بخوانبد:  سریال انیمیشنی Solar Opposites را ببینیم یا نه؟


2. وجود کاراکتری مثل آسوکا تانو

آسوکا تانو پاداوان نوجوان آناکین اسکای واکر و همیشه در‌حال سوال پرسیدن است. صداپیشگی او توسط Ekstein صورت گرفته است.

مهارت و قدرت او با پیشروی سریال رشد پیدا می‌کند. آشوکا با دو شمشیر به مبارزه می‌پردازد و همچنین یاری بسیار فداکار است و حتی به کمک کسانی که بسیار با تجربه‌تر هستند می‌رود. ماجراجویی‌های او به برخی از مکان‌های تاریک منتهی می شود؛ و فصل جدید این سریال هم وقت بیشتری را صرف توصیف داستان‌های آشوکا تانو می‌کند.  

3. دنیاهای جدید برای دیدن

دلیل برای تماشای سریال star wars: clone wars

شخصیت های این سریال به ​​مکان‌هایی می روند که در فیلم‌ها دیده نمی‌شوند. مانند Alderaan ،Mon Cala ،mandalorian و Rodia. این سریال نبردهای خود‌ را را در بعضی از جالب‌ترین مکان‌ها، با گیاهان دیوانه، موجودات عجیب و بیگانگان به نمایش می‌گذارد.


همچنین بخوانید:  نگاه ویدیویی به جلوه های ویژه فیلم جنگ ستارگان آخرین جدای


4. شخصیت های مکمل متنوع

شخصیت‌هایی که نقش مکمل و فرعی را در سریال دارند، قهرمانان واقعی هستند. از این شخصیت‌ها می‌توان به پلو-کون، کیت فیستو و لومینارا اوندولی اشاره کرد. هر یک از این کاراکترها خانواده‌ای دارند که آن را بخاطر تراژدی‌هایی که با آنها روبرو شده‌اند، از  با دست داده‌اند.


همچنین بخوانید: فصل دوم سریال The Mandalorian ؛ تمام اطلاعاتی که داریم و نداریم!


5. شخصیت‌های شرور

این سریال شخصیت های شرور خوبی مثل Cade bane،Savage Opress و Aurra Sin دارد.

 دارث ماؤل که شخصیت شرور محبوبی در این سری است، از دو نیم شدن در فیلم‌ها جان سالم به در برده و در سریال هم هنرنمایی می‌کند.

یکی دیگر از شخصیت های شرور محبوب هوندو اوناکا است. او دزد‌ دریایی و قاچاقچی‌ای است که با وجود اینکه گاهی اوقات در طرف اشتباه داستان قرار می‌گیرد؛ همیشه خنده‌دار است.


همچنین بخوانید: پنج دلیل برای اینکه باید سریال انیمیشنی Love Death And Robots را ببینید!


6. سربازان کلون

رکس، کودی و بقیه آنها داستان مخصوص خود را دارند. همه آنها برادر یکدیگر هستند، اما هر کدام از آنها شخصیت منحصر به فرد، مشکلات و ترس هایی هم دارند. آنها خیلی بیشتر از سربازانی که روی سرشان سطل گزاشته اند ارزش دارند. یعنی دقیقا برعکس چیزی که در فیلم‌ها می‌بینیم.