وقتی Royole FlexPai را تا می کنید در حالت گوشی و وقتی باز می شود  در حالت تبلت قرار می گیرد !

دوره گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو در حال آمدن است و هیچ شکی در اینباره  نیست ! سامسونگ، ال جی و هوآوی کمپانی های فعال در زمینه تولید گوشی هایی با نمایشگر تاشو هستند و قرار است محصولاتشان برای سال 2019 روانه بازار شود. اما در این میان کمپانی Royole فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی را تولید کرده و توانسته از رقبای قدرتمند خود را شکست دهد!

فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی !

سال گذشته کمپانی ZTE با ارائه گوشی  ZTE Axon M موفق شد دو نمایشگر را بر روی گوشی نصب کند اما محصول تولیدی از لولا برای تا شدن استفاده می کرد و خود نمایشگر تا نمی شد! اما نمایشگر فلکس پای واقعا تا می شود! و در یک لحظه تبدیل به گوشی یا تبلت می شود. کمپانی چینی تولید کننده این محصول می گوید، نمایشگر فلکس پای می تواند بیش از 200 هزار بار تا شود ! 

زمانی که فلکس پای را تا می کنید شما عملا سه نمایشگر دارید، نمایشگر جلو دستگاه، نمایشگر پشت و نمایشگر بخش تا شده که برای نمایش نوتیفیکیشن و مسیج ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی !

البته لازم به ذکر است فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی در اصل نمونه اولیه است و نام های بزرگی همانند سامسونگ و هوآوی محصولی این چنینی را روانه بازار نمی کند.! در واقع فلکس پای هم به عنوان Developer Model / نسخه ای برای توسعه دهندگان به فروش می رسد و برای مصرف عموم عرضه نشده است.


همچنین بخوانید »

شیائومی Mi Mix ۳ با دوربین کشویی و نمایشگر تمام صفحه معرفی شد

وان پلاس ۶T با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و مشخصات قدرتمند معرفی شد !

اوپو فایند اکس با دوربین خارج شونده از بدنه معرفی شد !


فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی !

کمپانی Royole برای محصولی که ارائه کرده پول خوبی هم دریافت می کند، Royole فلکس پای با قیمت پایه 1,318 دلار به فروش می رسد و عرضه محصول تا اواخر ماه دسامبر به طول می انجامد.

با این حساب این محصول نمونه اولیه دیوایس های تاشویی است که قرار است در سال 2019 روانه بازار شوند! فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی در حالت باز دارای نمایشگری با ابعاد  7.8 اینچ از نوع LED با رزولوشن 1,920 * 1,440  می باشد. 

در بخش سخت افزار این محصول از پردازشگر اسنپ دراگون 8150 ( جدیدترین محصول کوالکام که به احتمال زیاد چیپست ترند 2019 خواهد بود) بهره می برد. این پردازشگر همراه شده با 6 الی 8 گیگ رم و 128 ، 256 و 512 گیگ حافظه داخلی. همچنین این دیواس از ترکیب دو دوربین 16 + 20 مگاپیکسل در پشت بهره می برد.

فلکس پای با اندروید پای عرضه می شود در نتیجه شما می توانید از بهترین ویژگی های اندروید بر روی این گوشی بهره ببرید البته هنوز نحوه عملکرد اپلیکیشن ها بر روی نمایشگر تاشو این محصول مشخص نیست !

نظر شما راجع به این گوشی چیست ؟ البته این را هم در نظر داشته باشید این محصول یک نمونه اولیه است و نمی توان آن را یک محصول کامل دانست !