در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین گوشی‌های ارزان قیمت تابستان 99 رو بهتون معرفی کنیم. گوشی‌های هوشمند مدل‌های مختلفی دارن و هرکدوم با مشخصات قابل توجه و کاربردی راهی بازار میشن. شرکت‌های متعددی هستن که به تولید تلفن هوشمند می‌پردازن و بین اون‌ها میشه به سامسونگ، اچ تی سی، اپل، هوآوی و برخی دیگه اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: با ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 آشنا شوید!

بهترین گوشی های 2018 به انتخاب مجله وارونه + ویدیو

زیباترین گوشی‌های 2019 که حتی از نگاه کردن به آنها لذت خواهید برد!


گوشی‌های ارزان قیمت لیست ما گوشی‌هایی هستن که عمدتا در تمامی مشخصات بهترین نیستند و عمده اونا یک ویژگی خاص مثل باتری پرظرفیت و ویژگی‌های دیگه‌ای از این قبیل دارن. این روزها هم بازار خرید گوشی‌های هوشمند بسیار داغ بوده زیرا افراد به فضای مجازی اتکای بیشتری نسبت به قبل دارن.

ما در این مطلب قصد داریم شما رو با بهترین گوشی‌های ارزان قیمت تابستان 99 آشنا کنیم. در قسمت قبل با چند مدل اول آشنا شدیم و حال نوبت به دسته دیگر رسیده.

اگر به دنبال خرید مدل های مناسبی هستین، این راهنما می تونه کمک شایانی داشته باشه.

موتورولاOne Macro 

گوشی‌های اقتصادی

شرکت موتورولا هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خودش رو عرضه می‌کنه و در این بین باید به گوشی وان ماکرو اشاره کنیم. این تلفن هوشمند از طراحی به‌روز و مشخصات کلیدی قابل توجه بهره می‌بره.

وان ماکرو موتورولا دارای نمایشگر 6.2 اینچی ناچ 720 پیکسل، پردازنده هلیو پی 70 مدیاتک هشت هسته‌ای، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه 13/2/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای داره.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019

بهترین هدفون‌های ارزان قیمت در سال 2019


همچنین باید به حسگر اثرانگشت در عقب اشاره کرد و ابعاد بزرگی هم برای آن در نظر گرفته نشده. این گوشی قیمت بسیار مناسبی داره و از مشخصات بزرگی بهره می بره که نباید اونو مدل معمولی بدونیم.

شیائومی Redmi 8

گوشی‌های ارزان قیمت

این گوشی هوشمند شیائومی یک گزینه اقتصادی خوبه که از صفحه نمایش 6.22 اینچی 720 پیکسل IPS LCD، پردازنده اسنپدراگون 439، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین عقب اصلی دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و حسگر اثرانگشت عقب بهره می‌بره.

شیائومی سعی کرده مشخصات کلیدی قابل قبولی در ردمی 8 به کار گیرد و با مدل معمولی رو به رو نیستیم. به عنوان گزینه اقتصادی از مشخصات مطلوبی برخوردار هست.

سامسونگ Galaxy A20s

گوشی‌های اقتصادی

سامسونگ یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند هست و در این بین Galaxy A20s نسخه ارتقایافته گلکسی ای 20 هست که با مشخصات بهتر و کارآمدی همراهه. این گوشی دارای نمایشگر 6.5 اینچی ناچ HD+، پردازنده اسنپدراگون 450، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه 13/8/5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 10 کیو هست.


بیشتر بخوانید: 6 نکته برای فروش بهتر گوشی دست دوم که باید بدانید!


بنابراین با گوشی معمولی از سامسونگ رو به رو نیستیم و شرکت کره‌ای سعی کرده مشخصات خوبی با ویژگی‌های ایده آل به کار بگیره.

سامسونگ آنر 10 لایت

گوشی‌های ارزان قیمت

این روزها بسیاری از کاربران، دوربین و نمایشگر گوشی را به عنوان مهمترین بخش‌های آن به حساب می‌آورند. در واقع برای گروه میانی بازار مهم است که یک گوشی با نمایشگر بزرگ و با کیفیت داشته باشیم که بتواند هر نرم‌افزاری را با کیفیت بالا اجرا نموده و در عین حال طراحی زیبایی نیز داشته باشد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2019 برای عکاسی، مخصوص خوره‌های عکس و فیلم


آنر 10 لایت که نسخه تعدیل شده برادر بزرگتر خود است، تمام این ویژگی‌ها را یکجا دارد. برند آنر با ساخت این گوشی تلاش کرده تا همه نیازهای کاربران را در سطحی قابل قبول، مرتفع نماید و همچنین استفاده بسیار کارآمد هوش مصنوعی در محیط و رابط کاربری دستگاه نیز باعث می‌شود شما با انبوهی از امکانات سطح بالا که آنطور شما می‌خواهید کار می‌کنند، در اختیارتان قرار بگیرد. البته این نکته را نیز نباید از قلم بیندازیم که یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی دوربین سلفی قدرتمند آن است که می‌تواند با 24 مگاپیکسل رزولوشن خود، در این رده قیمتی، بی‌نظیر باشد.

شیائومی ردمی نوت 8

گوشی‌های ارزان قیمت

ردمی نوت 8 گوشی است که کمتر کسی می‌تواند به آن ایراد وارد کند. این گوشی در بخش سخت‌افزار یک ترکیب قابل قبول برای رده قیمتی خود را ارائه می‌کند. ترکیب دوربین‌های چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و همچنین باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی با رابط کاربری جذاب MIUI در آخرین نسخه خود می‌تواند همه دلایلی باشد که در کنار طراحی بسیار زیبای بدنه با ساختار خاص انعکاس نور، آن را به دستگاهی خاص تبدیل کرده است.

در نهایت باید گفت اگر گوشی می‌خواهید که همه مشخصاتش قابل توجه و طراحی بسیار زیبایی دارد، در این رده قیمتی، ردمی نوت 8 بهترین گزینه است.