کرونا بازهم فیلم های بیشتری رو با مشکل مواجه کرده و به نظر میاد مشکل برای سینماها واقعا جدی شده. ما هم لیستی از فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده رو آماده کردیم تا ببینیم فعلا برای چه فیلم هایی باید بیشتر از قبل صبر کنیم و چه سریال هایی هم ساخت فصل های جدیدشون متوقف شده.



در ادامه میتونید لیست فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده رو ببینید.

این لیست با هر خبر جدیدی هم بروزرسانی میشه

No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

جدیدترین فیلم از سری جیمز باند که قراره آخرین حضور دنیل کریگ توی این نقش هم باشه، به خاطر ویروس کرونا مدت زیادی عقب افتاده. تاریخ اکران این فیلم از ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ یا همون ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ به ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ یا همون  ۵ آذر ۱۳۹۹ منتقل شده که یعنی هفت ماه بیشتر باید برای دیدن این فیلم صبر کنیم!

A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

قسمت اول «یک مکان ساکت» از اون فیلمای غیرمنتظره ای بود که با کیفیت بالایی که داشت تونست مخطبان زیادی بدست بیاره. از همون زمان همه منتظر ساخت قسمت دوم فیلم بودن و حالا که فیلم ساخته شده بود و چیزی به اکرانش نمونده بود، به خاطر شیوع ویروس کرونا اکرانش به تعوی افتاد!

این فیلم که قرار بود که توی تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۱ فروردین ۱۳۹۹ اکران خودش رو شروع کنه، حالا هیچ تاریخ مشخصی برای اکرانش در نظر گرفته نشده.

Fast and Furious 9 (سریع و خشن 9)

فیلم و سریال هایی که عقب افتادند

کرونا حتی به ماشین بازای دوست داشتنیمون هم رحم نکرد و تاریخ اکران اون ها هم جابجا شد! قسمت نهم سری فیلم های سریع و خشن قرار بود توی تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ یا همون ۲ خرداد ۱۳۹۹ اکران بشه، که با دخالت کرونا به ۲ آوریل ۲۰۲۱ یا همون ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ منتقل شد!

Mulan (مولان)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

در ابتدا بنظر میومد که دیزنی داره در برابر عقب انداختن تاریخ اکران فیلم هاش مقاومت میکنه ولی بالاخره تسلیم شد و اول از همه تاریخ اکران بازسازی مورد انتظار انیمیشن مولان رو عقب انداخت. تاریخ اکران این فیلم ۲۷ مارس ۲۰۲۰ یا همون ۸ فروردین ۱۳۹۹ بود .لی در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی براش در نظر گرفته نشده.

New Mutants (جهش یافته های جدید)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

«جهش یافته های جدید» از فیلم های باقی مونده کمپانی فاکس بود که بعد از خرید این کمپانی توسط دیزنی، به دست این غول فیلمسازی افتاد و بعد از هزاران دفعه ای که با تاخیر مواجه شد، قرار بود توی تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ یا همون ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ اکران بشه. ولی حالا بازهم اکرانش عقب افتاده و تاریخ اکران مشخصی هم نداره.


فیلم ها و سریال هایی که فیلمبرداری آن ها متوقف شده است.

The Batman (بتمن)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

جدیدترین ساخته ی مت ریوز و جدیدترین اقتباس سینمایی از شخصیت بتمن در حال فیلمبرداری بود و روز به روز هم عکس ها و فیلم های جدیدی از سر فیلمبرداری این فیلم منتشر میشد، اما انگار این روند حداقل چند وقتی متوقف میشه، چون فیلمبرداری این فیلم تا دو هفته متوقف شده.



Mission: Impossible 7 (ماموریت: غیرممکن 7)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

قسمت هفتم سری «ماموریت غیرممکن» با بازی تام کروز جزو اولین فیلم هایی بود که روند فیلمبرداری اون متوقف شد به خاطر اینکه فیلمبرداری این فیلم در کشور ایتالیا درجریان بود که از خطر بیشتری هم نسبت به باقی کشورهای اروپایی برخورداره.

Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

طبق تحقیقات جدید دانشمندان، حتی دایناسورها هم از ویروس کرونا در امان نیستن و به همین خاطر هم برای حفظ جان دایناسورها، فیلمبرداری قسمت جدید سری دنیای ژوراسیک هم متوقف شد!

Shang-Chi (شانگ چی)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

دنیای سینمایی مارول هم حریف کرونا نشد و این ویروس تونست فیلمبرداری جدیدترین فیلم از فیلم های دنیای سینمایی مارول که درباره یک ابرقهرمان چینی هست رو هم عقب بندازه.

matrix 4 (ماتریکس 4)

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده

ماتریکس جزو فیلم هایی بود که برای متوقف کردن فیلمبردارش خیلی مقاومت کرد، ولی خب بالاخره کرونا شوخی بردار نیست! پس کیانو ریوز و دوستان فیلمبرداری قسمت چهارم ماتریکس رو فعلا تعطیل کردن.


حواستون باشه که هر خبر جدیدی ازفیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده منتشر بشه، ما اینجا براتون پوششون میدیم.