در جدیدترین اخبار منتشر شده کیلین مورفی در فیلم جدید کریستوفر نولان به نام “اوپنهایمر” که بسیار مورد انتظار است، هنرنمایی می کند. مورفی قرار است تا در فیلم “اوپنهایمر”، نقش “J. Robert Oppenheimer” را بازی کند. فردی که به عنوان یک فیزیکدان نظری، به “پدر بمب اتم” یاد میشود. این بازیگر ایرلندی 45 ساله، در واقع بازیگر محبوب و مورد علاقه کریستوفر نولان است و قبلا در پروژه هایی چون “دانکرک”، “سه گانه شوالیه تاریکی” و در نهایت “تلقین” با این کارگردان همکاری کرده است.

کیلین مورفی در فیلم جدید کریستوفر نولان

این خبر توسط استودیو یونیورسال تایید شده، که بیان میکند جدیدترین فیلم کریستوفر نولان که “اوپنهایمر” نام دارد قرار است در تاریخ 23 جولای سال 2023 میلادی در گیشه آمریکای شمالی اکران شود، که همان تاریخ مورد علاقه نولان برای اکران فیلم هایش است. یونیورسال این فیلم را به عنوان یک فیلم تریلر/حماسی معرفی میکند. جایی که مردی به نام اوپنهایمر مجبور است که خطر نابودی جهان برای نجات آن را به جان بخرد. این فیلم بر اساس رمان برنده جایزه پولیتزر به نام “پرومتئوس: پیروزی و تراژدی رابرت اوپنهایمر ساخته میشود که نویسندگان آن “کای برد” و “مارتین شروین” هستند.

بهترین فیلم های کریستوفر نولان که اصلا نباید آنها را از دست بدهید! 

این فیلم اولین همکاری نولان با کمپانی فیلمسازی غیر از “برادران وارنر” از سال 2000 میلادی است. این کارگردان سال پیش، به شدت کمپانی برادران وارنر را مورد انتقاد عمومی قرار داد، زیرا این کمپانی فیلم هایش را همزمان با اکران سینمایی در سرویس آنلاین “HBO MAX” پخش میکرد. کریستوفر نولان یکی از حامیان سرسخت سینما و تجربه آن در سالن های سینمایی است. کریستوفر نولان به روال همیشگی فیلم هایش، غیر از کارگردانی، فیلمنامه فیلم را نیز خودش به رشته تحریر درآورده است.

نظر شما درباره حضور کیلین مورفی در فیلم جدید کریستوفر نولان چیست؟ مثل همیشه نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.