جذاب ترین دختران انیمه ای

با معرفی زیباترین دختران انیمه ای در خدمت شما هستیم. زیبایی معیار مشخصی نداره و کاملا سلیقه ای هست. توی این پست فقط قصد داریم شخصیت هایی رو معرفی کنیم از لحاظ زیبایی ظاهری معروف هستن نه زیبایی روح، گرچه خیلی هاشون روح زیبایی هم دارن.

خرید انواع محصولات انیمه ای در فروشگاه وارونه

از طرفی انتخاب یه تعداد محدودی شخصیت از میون این همه کاراکتر انیمه کار خیلی سختیه، واقعا سخت!
اما خب سعی میکنیم تا اونایی که فک میکنیم واقعا جذاب هستن رو معرفی کنیم. در ادامه با زیباترین دختران انیمه ای انیمه ای آشنا بشید.

مرتبط:

قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند! 

بهترین روتین مراقبت پوستی برای پوست های چرب


Saeko Busujima – Highschool of the Dead

Saeko Busujima از زیباترین دختران انیمه ای

سائکو دیگه نیازی به تعریف نداره هم خیلی خوشگله، هم خیلی خوش هیکل و هم خیلی خطرناک. البته این ویژگی ها برای اکثر شخصیت های این لیست صدق میکنه. اما چرا سائکو خطرناکه؟ چون بر خلاف اون شخصیت دوستانه و مهربان و حمایتگری داره، یکم فاز سادیستیک هم داره. تو انیمه اعتراف میکنه که خیلی وقتا از آزار و اذیت مردم لذت میبره.


Alisa Ilinichina – God Eater

Alisa Ilinichina از زیباترین دختران انیمه ای

آلیسا تو گاد ایتر دختری به شدت قوی، شجاع و توانمند هستش، اما در واقع از درون دختر آسیب پذیریه که درگیر تروماهای دوران کودکیشه. با این حال آلیسا هرکاری لازم باشه انجام میده تا از دوستاش و مردم محافظت کنه در این بین زیبایی و ظرافتش به شدت چشم نوازی میکنه.

مرتبط: اسم دختر انیمه ای همراه با معنی | 55 اسم دختر ژاپنی 


Emilia – Re Zero

Emilia از زیباترین دختران انیمه ای

امیلیا تو انیمه ری زیرو به شدت کاراکتر جذاب و مهربونیه و دلیل اصلیش احتمالا اینکه نصف انسان نصف الف هستش. همین موضوع شخصیت امیلیا رو بسیار منعطف کرده. امیلیا به شدت زیبا و حمایتگر هستش. یه جورایی زیباترین دختر انیمه ری زیرو هستش. در ادامه بخوانید » نقد و بررسی انیمه Re:Zero! یکی از بهترین انیمه های ایساکی و روانشناختی 


Yoruichi Shihoin – Bleach

Yoruichi Shihoin از زیباترین دختران انیمه ای

یوروئچی از انیمه بلیچ هم یکی از اون شخصیت های جذاب و مستقل هستش. جدا از جذابیت های ظاهری یوروئچی شخصیت خیلی قوی، جدی و طعنه‌آمیزی داره که باعث میشه اونو تو این لیست قرار بدیم. یوروئچی به تنهایی یکی از شخصیت هایی زنی هست که باعث افزایش شهرت انیمه بلیچ شد.

مرتبط: قوی ترین زنان انیمه بلیچ Bleach که هیچکس حریفشان نمی شود!


Suzune Horikit – Classroom Of The Elite

Suzune Horikit از زیباترین دختران انیمه ای

سوزونه خیلی با نمک و خوشگله با اون موهای مشکی بلند و چهره معصومش کراش خیلی از اوتاکوها هستش. اما گول چهره معصومش رو نخورید و دست کمش نگیرید به وقتش به شدت جدی و عصبانی میشه.

در ادامه بخوانید » معرفی 25تا از بهترین انیمه ها با قهرمانان زن | قدرت زنان را دست کم نگیرید!


Ayame Yomogawa – Kabaneri Of The Iron Fortress

Ayame Yomogawa از زیباترین دختران انیمه ای

آیامه خیلی زیبا، قوی و بامزه هستش مگه میشه آدم از آیامه خوشش نیاد؟ جدا از ویژگی های ظاهری نترس و شجاع بودن آیامه خیلی بولد و تو چشم هستش.


Rias Gremory – High School D×D

Rias Gremory از زیباترین دختران انیمه ای

ریاس نه تنها تو این انیمه و دبیرستانش بلکه تو همه دنیا کلی کراش داره و خیلی از اوتاکوها فنش هستن. ریاس علاوه بر زیبایی ظاهری شخصیت قابل اعتماد، مهربان، حمایتگری داره و یکی از ویژگی های بارزش اینه که خیلی ارومه و حتی وقتی عصبانی هم میشه صداش رو بالا نمیبره!

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های سریالی کمتر شناخته شده


Hinata _ Naruto

Hinata از زیباترین دختران انیمه ای

هیناتا از انیمه ناروتو خیلی شخصیت بامزه و دوست داشتنی داره و علاوه بر این چهره زیبا و جذابی داره. هیناتا خیلی ظریف، حساس و خجالتی هستش. هیناتا با توجه به شخصیت حساس و ظریف به شدت قوی و حمایتگر هستش و خیلی ها طرفدار پر و پا قرصش هستن. در ادامه بخوانید » 30 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو 


Yuzuriha Inori – Guilty Crown

Yuzuriha Inori از زیباترین دختران انیمه ای

اگه گیلتی کراون رو دیده باشین، حتما چهره و شخصیت یوزوریها خیلی ذهنتون رو مشغول کرده! دختر ساکتی که بدون هیچ مکثی آدم میکشه و هیچ ری اکشن احساسی خاصی ازش نمی‌بینیم. اما با جلوتر رفتن داستان و دریافت اطلاعات بیشتر کم کم یوزوریها جاش رو تو دلتون باز میکنه.

در ادامه بخوانید » بهترین فیلم ها درباره زنان | بهترین فیلم های فمینیستی 


Akame – Akame Ga Kill

Akame  از زیباترین دختران انیمه ای

آکامه هم از اون دست دخترای انیمه ای که شهرت جهانی داره و خیلی ها روش کراش دارن. آکامه بر خلاف جدیت و خونسرد بودنش به شدت مهربون و همیشه در تلاش برای حمایت از مظلومین هستش. آکامه چهره زیبایی داره یکمی خجالتیه و کلا خیلی استایل باحال و دوست داشتنی داره.

در ادامه بخوانید: نقد و بررسی انیمه Akame ga kill ” قاتل چشم سرخ “ 

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. به نظر شما چه شخصیت دیگه ای میتونست تو این لیست باشه؟