سلام به همه دوستان و علاقه مندان به هنرهای رزمی و UFC با ویدیو مبارزه بنیل داریوش با دراککار کلوزه در UFC 248 در خدمتون هستم . اگه بنیل داریوش رو میشناسین که هیچ، اگه نه باید بگم بنیل متولد ایران (گل تپه ارومیه) و بزرگ شده و ساکن امریکا هستش. بنیل سال 2007 جوجوتسو برزیلی رو شروع میکنه و تنها بعد از 5 سال موفق میشه کمربند سیاه بگیره ! داریوش سال 2014 اولین مبارزه رسمی خودش در UFC رو شروع کرد.

بنیل بعد باخت در راند اول به هرناندز در سال 2018 ، 4 بازی اخیرش برده 4 بردی که 3 تای آخر رو با این بازی در راند یک یا دو تموم کرده.


همچنین تماشا کنید:

بنیل کیک باکسر نیست و تمرکزش روی کشتی و bjj هست با این حال تو این بازی بنیل تو راند دوم با اینکه خودش مشت خورده بود و گیج بود حریفش رو با چند مشت ناک اوت کرد! ناک اوت که به شدت براش شهرت خوبی میاره چرا که این بازی بازی سوم مین کارت بود و قبل بازی ژانگ ویلی و  یوآنا یدزیچک انجام شد و چشم هایی زیادی داشت اکتیگان رو تماشا میکرد. به نظرم داریوش یه جورایی رابطه خوبی با یو اف سی داره!

جدا از این مسائل داریوش خیلی فایتر خوبی هستش اما اگه راستش رو بخواید نمیتونم اونو به عنوان قهرمان این دسته ببینم جایی که کانر ، حبیب، گیجی، دونالد سرونی و … حضور دارن !!!

نکته بعدی اینکه ته این بازی بنیل داریوش از رابرت ویتاکر که تو دو دسته وزنی بالاتر مبارزه میکنه و مرد شماره یک و قهرمان سابق این وزن درخواست مبارزه کرد!!!! باید ببینیم داستان به کجا کشیده میشه !!!

 

در ادامه از شما دعوت میکنم مبارزه بنیل داریوش با دراککار کلوزه در UFC 248 رو به صورت کامل تماشا کنید !

 

یادتون نره نظراتتون راجع به این بازی و سایر بازی های یو اف سی رو با ما به اشتراک بگذارید.