معرفی فیلم Morbius ؛ موربیوس کیست؟

با معرفی فیلم Morbius در خدمت شما هستیم. Morbius خون آشام زنده که به عنوان دکتر مایکل موربیوس و دکتر مورگان مایکل نیز شناخته می شود، یکی از شخصیت‌های کامیک های مارول است که توسط روی توماس (نویسنده) و گیل کین (طراح) خلق شده است. موربیوس برای اولین بار در کامیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره 101 به عنوان یک شخصیت ضد قهرمانی حضور پیدا کرد. او توانایی‌هایی همچون قدرت و سرعت عمل بالا، پرواز کردن، خود درمانی و هیپنوتیزم کردن دارد. فیلم موربیوس لایو اکشنی است که زندگی این شخصیت مرموز و البته خطرناک را به تصویر می کشد؛ در ادامه قصد داریم هرآنچه که لازم است در مورد این فیلم بدانید را در اختیارتان قرار دهیم، پس با مجله وارونه همراه باشید:

هرآنچه درباره‌ی سناریوی فیلم موربیوس می‌دانیم

معرفی فیلم Morbius و سناریو آن

دکتر مایکل موربیوس (با بازی جرد لتو) مبتلا به بیماری خونی خطرناک و ناشناخته‌ای است. او در تلاش است تا راه درمانی برای آن پیدا کند اما در حین انجام تحقیقات و آزمایشات خود، ناخواسته تبدیل به یک خون آشام می شود و اینجاست که داستان ژانری ترسناک پیدا می کند و مهیج تر از قبل به راه خود ادامه می دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی قرن بیست و یک

بازیگران فیلم

از ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مت اسمیت
  • آدریا آرجونا
  • جرد هریس
  • آل مادریگال
  • تایریس گیسبون

عوامل سازنده فیلم

معرفی فیلم Morbius و عوامل سازنده

این فیلم به کارگردانی دنیل اسپینوزا و نویسندگی مت سازما با همکاری کمپانی های مارول انترتینمنت (Marvel Entertainment) و کلمبیا پیکچرز (Colombia Pictures) ساخته شده است و قرار بر این است که توسط کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) توزیع شود.

تاریخ انتشار فیلم موربیوس

یکی دیگر از نکات جنجالی فیلم موربیوس این است که در چه تاریخی منتشر می شود. از آنجایی که تاریخ انتشار این فیلم بارها تغییر کرده این سوال را در ذهن منتظران ایجاد کرده است که اصلا موربیوس منتشر می شود؟

اما طبق آخرین اعلام کمپانی سونی پیکجرز، این فیلم به جای 28 ژانویه 2022 در اولین روز ماه آوریل منتشر خواهد شد. امیدواریم که این تاریخ دوباره تغییر نکند، چرا که بیصبرانه منتظر تماشای این فیلم مهیج هستیم. شما هم مانند من فکر می کنید که این فیلم همه را مجذوب خود می کند؟ چرا؟ داخل بخش کامنت‌ها برامون بنویسید.

در ادامه بخوانید: 20 تا از بهترین فیلم های علمی تخیلی