ماندگارترین تراژدی یک قهرمان در دنیای انیمه!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، می‌تونید اینجا کلیک کنید. یا کلیک نکنید، انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass یه ادامه کاملاً مناسب برای موسیقی متن فصل اول انیمه Code Geass هستش. به طوری که مخاطب کاملاً این رو درک می‌کنه. که دنیای کد گیاس Code Geass با همین موسیقی‌ها شروع شده. با همین موسیقی‌ها تموم می‌شه. و با همین موسیقی‌ها در یادها باقی خواهد ماند.

در تک‌تک متون موسیقی متن انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2 ما قصد معرفی این دنیای موسیقی رو به شما خواهیم داشت. البته چون قبلاً موسیقی متن فصل اول انیمه Code Geass رو در اینجا معرفی کردیم. کل سری Code Geass رو هم در اینجا معرفی کردیم. بیشتر به توضیحات جدید می‌پردازیم. تا سرعت کار بالاتر بره.


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.
اخبار انیمه هفته دوم فروردین ۱۳۹۹
بهترین انیمه‌های کمدی که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! بخش اول
معرفی سری انیمه‌های سرنوشت Fate و ترتیبی که حتماً باید با آن تماشا کنید!

نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در مجله اینترنتی وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهمه. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion R1

Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2
Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2

موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass

کارگردان: Gorō Taniguchi
نویسنده: Ichirō Ōkouchi
برگرفته از: مستقل
استودیو: Sunrise
ژانرها: اکشن، نظامی، علمی-تخیلی، قدرت فرابشری، درام، مکا
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۸ فروردین ۱۳۸۷

فصل دوم انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion که با دو سال وقفه از سری اول پخش شد. با همون گروه سازنده فصل یک بازگشت. تا نشون بده. این سری از نظر کیفی همانند فصل یک به خوبی عمل خواهد کرد. نتیجه هم داد. به طوری که تاکنون، یکی از بهترین یا به‌یادماندنی‌ترین پایان دنیای انیمه رو در خودش خلاصه کرده است.

داستان این سری، ادامه فصل یک و حول محور بازگشت شوالیه‌های سیاه برای ادامه مبارزات، علیه بریتانیاست. البته کار رو به فدراسیون چین و اتحادیه اروپا هم کشوندن. که این رو می‌شه یکی از نکات قوت داستان دونست. چون مخاطب می‌فهمه که هنوز جهان انیمه Code Geass جا برای بزرگ شدن داره. غافل‌گیری‌های خاص‌ش هم تمومی نداره. پایان‌ش هم لنگه نداره.

حتی با وجود ساخته شدن Code Geass: Lelouch of the Re;surrection و سری بازسازی، بسیاری از مخاطبان، پایان حماسی-تراژدی سری اصلی Code Geass رو از یاد نبردن. حق هم دارند. چون دنیای آزادی بخش Code Geass تنها، در یک نقطه جدید خلاصه نمی‌شود. بلکه در تک‌تک لحظات دنیای باز خود که خلق کرده بود. قرار می‌گیرد.

تریلر انیمه سریالی کد گیاس: لولوش شورشی Code Geass: Lelouch of the Rebellion


موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion

موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass

نام آلبوم: Code Geass R2 Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Hitomi Kuroishi ,Kōtarō Nakagawa
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

همانطور که در موسیقی متن فصل اول انیمه Code Geass فرموده بودیم. آهنگ‌سازان انیمه Code Geass شامل آقای Kōtarō Nakagawa که بیشتر ترک‌های اثر رو در کارنامه خود دارد. به همراه خانم Hitomi Kuroishi می‌باشند. که به شخص معتقدم، خانم Hitomi Kuroishi با اینکه تعداد ترک‌های کمی در انیمه کد گیاس Code Geass دارند. ولی بهترین و تأثیرگذارترین ترک‌های کل انیمه Code Geass رو در کارنامه خودشون دارند.

البته با احتساب اون ترک‌هایی که در ساخت‌شون به Nakagawa Koutarou کمک کرده. در فصل دوم Code Geass تمام موسیقی‌ها، سبک خودش رو حفظ کردند. با این تفاوت، که کمی چاشنی حماسی به همراه تراژدی‌ها و احساسات خاص خودش رو بیشتر کردند. ترک‌های جالبی رو هم خلق کردند. به طوری که ترک Madder Sky منو یاد موسیقی متن سریال ایرانی معمای شاه می‌انداخت.

ترک‌های کلاسیک و ملودی‌های جدیدی که هر کدوم در فصل دوم انیمه Code Geass برای هدفی خاص به وجود آمده‌اند. به همراه تازگی ترک‌های Code Geass! جدیدترین تغییر ایجاد شده در موسیقی متن دنیای Code Geass بودند. تا برخواستن و سقوط یک قهرمان که به راستی بزرگ‌ترین تراژدی دنیای انیمه است. رو در فصلی پر از احساسات و نبردها، به تصویر بکشند.


محتویات آلبوم Code Geass R2 Original Soundtrack

موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass

Code Geass – Lelouch of the Rebellion R2 O.S.T.

01 – The Knight

02 – Sensibility

03 – Madder Sky

04 – Beautiful Emperor

05 – Deeply Fast

06 – Crooked Diaries

08 – Across the Borderline

09 – World Depression

10 – Super Natural

11 – Love Is Justice

12 – Death Work

14 – If I Were a Bird

15 – What Am I

16 – Concealment

17 – Area11

18 – World Depression

19 – All-out Attacks

20 – Prodigy

21 – The Master

22 – Siegfried

23 – Grand Fleet

24 – Waga Routashi Aku no Hana

Code Geass – Lelouch Of The Rebellion R2 O.S.T. 2

01 – Boku wa, Tori ni Naru

02 – Boy from Britannia

03 – Aura

04 – Overwriting

05 – The Ruins as They Were

06 – Eleven

07 – No Sentences

08 – Dark Activity

09 – Guren

10 – What’s Justice

11 – Blue Tiger

12 – Showdown

13 – Le Repos Du Guerrier

14 – Sub-chairman

15 – Forbidden City

16 – Last Evening

17 – Cheese

18 – Pure Feelings

19 – And More…

20 – Eternal Separation

21 – Desperation

22 – Reversed Thinking

23 – Theory Outside

24 – Memory Museum

25 – Nunnally

26 – Birthplace

27 – Misconduct

28 – Check Mate

29 – After the War

30 – Continued Story


همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.

همزمان در موسیقی متن فصل دوم انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید