با بررسی قسمت دوم انیمه Solo Leveling در خدمت شما هستم. قسمت دوم همونطور که پیش بینی میکردیم خیلی بهتر از قسمت اول بود و کاشکی این دو قسمت باهم پخش میشد تا تاثیر بهتر و قدرتمندتری داشته باشه. شما میتونید از اینجا بررسی قسمت اول انیمه Solo Leveling رو مطالعه کنید.

تو این قسمت گرافیک و انیمیشن بهتر شده بود اما خب انیمشن Solo Leveling خیلی خفن هم نیست در کل! همچین موسیقی متن ساوانو هم تو این قسمت تأثیرگذارتر و جذاب تر بود.

در ادامه بخوانید »

تریلر جدید انیمه Dead Dead Demon’s Dededede Destruction 

با بهترین هکرهای دنیای انیمه آشنا شوید! 

تیم صداپیشگی هم کلا بدکی نیستن جا داشت تیم بهتری انتخاب میشد مخصوصاً برای شخصیت اصلی داستان سانگ جینگ (حاجی چقدر اسم این کره ای ها رو سخته :(( واسه همین سعی میکنم اسمارو نگم چون اصلن یادم نمیمونه اسماشون) که صداپیشگی بر عهده Taito Ban هستش!

کارگردانی تو این قسمت بهتر بود، روایت داستان هم بهتر بود اما همچنان به نظر مشکل عدم هماهنگی در اقتباس به چشم میخوره به نظر میرسه انیمه اقتباسی هست از لایت نول، چون وبتون جوری دیگه ای داستان رو شروع میکنه و جلو میبره! شاید هم سعی کردن از هر دو نسخه برای ساخت انیمه بهره ببرن اما داستان هرچی بوده ما شاهد مشکلات اساسی در روایت خط داستانی و همچنین معرفی شخصیت ها و فضای کلی هستیم.

این قسمت شاهد اوپنیگ و اندینگ انیمه هم بودیم که جفتشون به نظرم عالی بودن مخصوصا اوپنیگ ، کاش جای انرژی گذاشتن رو انیمشن اوپنینگ روی انیمیشن اصلی تمرکز میکردن! راجع به موسیقی اوپنیگ و اندیندگ هم قسمت بعدی صحبت میکنم.

بریم سراغ ادامه بررسی قسمت دوم انیمه سولو لولینگ

من همین اول بگم من نه وبتون و نه لایت ناول solo leveling رو خوندم (فقط در حد یه نگاه تو وب که ببینم چیه و اطلاعات بدست بیارم ازش )در نتیجه هرچی تو انیمه میبینم رو راجع بهش حرف میزنم.

در ادامه بخوانید »

بهترین انیمه های شونن آی (Shounen Ai) که نباید از دست بدهید! 

15 تا از بهترین فایت های انیمه | مبارزات نفس گیر دنیای انیمه 

قسمت دوم انیمه solo leveling داستان رو از جایی که قسمت قبل رها کرده بود شروع میکنه، ما کمی بیشتر با خانواده قهرمان داستان و وضعیت زندگیش آشنا میشیم و صد البته با وضعیت سایر هانتر ها، کارگرانی که برای تهیه یه لقمه نون حلال باید بیوفتن به جون کلی هیولای ناشناخته و هرکدومشون هم خانواده ای دارن که باید بهش برسن.

این قسمت موفق میشه فضای داستان را کمی بهتر توصیف کنه، و خشونت و دنیای وحشی سولو لولینگ رو به مخاطب معرفی کنه، انیمیشن روان و موسیقی ناب ساوانو باعث تاثیرگذاری دو چندان شده بود، قشنگ ناتوانی و عجز اون هانترهارو داشتم با تمام وجود درک میکردم.

این قسمت کمی، بعد عاطفی داستان رو بیشتر میکنه و سعی میکنه احساسات شخصیت ها رو به شکلی درست به تصویر بکشه، گرچه همچنان شخصیت ها به شدت غریبه و غیرقابل درک هستن، البته سانگ شخصیت اصلی به یک باره تلاش زیادی برای به دست آوردن دل مخاطب میکنه اما خیلی تلاش موفقی نیست.

همچنین داستان سولو لولینگ تا اینجای کار البته، فاقد مفاهیم مهم و ساختار های فلسفی هستش به همین دلیل برای من یکی حداقل جایگاهش تو ردیف انیمه های پاپ کورنی هستش گرچه تو این قسمت شاهد مراسم پرستش و شکرگذاری بودیم که نقطعه عطفش بخش آخر یعنی ایمان به پروردگار بود.

کلا بخش پایانی از هر لحاظی عالی بود مخصوصا انیمیشن و موسیقی 👌👌

اما بریم یه نگاه کلی به خود داستان داشته باشیم، تو این قسمت متوجه شدیم هر کدوم از این سیاه چاله ها ممکن شامل موجودات عجیبی باشه که هیچکس فکرشو نمیکنه، همچنین دلیل و ماهیت پیدایش دروازه های جهان موازی مشخص نیست از طرفی یه چیزایی داخل داستان اذیتم میکنه، یکی از اونا ترکیب نسبتا نچسب زره و شمشیر در دنیای مدرن هستش جا داشت چهارتا اسلحه خوفناک دستشون میداد نویسنده جای سپر و شمشیر!

از طرفی هنوز ماهیت اتحادیه ای که هانترها رو استخدام میکنه مشخص نیست و هدفشون هم هنوز معلوم نیست، آیا تلاشی برای بستن این دروازه ها داره انجام میشه یا نه و کلی چیزهای مجهول که قطعا با جلو رفتن داستان مشخص میشه.

راستی قیافه اون مجسمه و خنده اش خیلی شبیه تایتان دیانا فریتز انیمه اتک آن تایتان بود!

جمع بندی

در نهایت قسمت دوم انیمه Solo Leveling یه قسمت قوی تر و جذاب تر از قسمت اول بود و نکات مثبت زیادی داشت و تا حدی تونست نظر مخاطبین رو به خودش جلب کنه.

امیدوارم از مطالعه بررسی قسمت دوم انیمه Solo Leveling لذت برده باشین مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستم.

در ادامه » نقد و بررسی قسمت سوم انیمه Solo Leveling : شروع بازی