با نقد و بررسی قسمت سوم انیمه Solo Leveling در خدمت شما هستم، این قسمت کار رو با ادامه داستان شروع میکنه و سعی میکنه تا کمی شرایط و محیط داستان رو برای مخاطب قابل فهم تر کنه هرچند که همچنان سؤالات بی پاسخ زیادی رو برای مخاطب به جا میزاره که در ادامه بهشون نگاه میکنیم.در ادامه بررسی قسمت دوم انیمه Solo Leveling رو هم بخونید.اگر نخوندین.

انیمیشن و کارگردانی این قسمت نسبتا خوب بود اما روند ارائه اطلاعات و معرفی شخصیت ها همچنان سریع و بدون توضیحات جانبی هست. موسیقی متن این قسمت هم جالب بود اما چیز خیلی خفنی هم نبود، کلا این قسمت، پازل نهایی سه گانه اول سولو لولینگ بود تا معرفی داستان رو به پایان برسونه.

در ادامه بخوانید »

بهترین انیمه‌های ایسکای Isekai که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید!

30 تا از بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه هایی که کمتر از 20 قسمت دارند! 

تو قسمت سوم انیمه سولو لولینگ شاهد این بودیم که سانگ جین به طرز مشکوکی سالم پیدا شده و بعد از 3 روز بیهوشی حالا صاحب ویژگی جدیدی شده و داره توسط این ویژگی جدید تمرین داده میشه و صاحب توانایی های جدید میشه، روند رشد و لول آپ کردن اکثر شخصیت های شونن به همین نحو هستش و این مدل لول آپ در این انیمه من رو به شدت یاد ایچیگو و لول آپش در دوره های تمرینیش به دست اوراهارا میندازه!

با ادامه نقد و بررسی قسمت سوم انیمه Solo Leveling همراه من باشید

اما بیایید یه نگاهی کنیم به اتفاقات مهم قسمت سوم انیمه Solo Leveling ، به نظر میرسه سانگ جین توسط ویژگی که بهش میگن بیداری دوم نجات پیدا کرده و گویا این موضوع قبلا هم وجود داشته اما نکته عجیب اینه که بعد بیداری دوم هانتر باید انرژی جادویی یا مانا بیشتر داشته باشه اما میزان انرژی سانگ همچنان پایین هستش!

ازطرفی سانگ صاحب توانایی جدیدی شده که اون رو تبدیل به یک پلیر در یک بازی کرده! سانک نمایشگرهایی رو به سبک نمایشگر بازی های rpg میبینه و بوسیله اونها وارد بازی شده که توش هدف فعلا ارتقا توانایی های سانگ هستش! اما هنوز مشخص نشده سانگ تنها پلیر این بازی هست و یا پلیرهای دیگه هم وجود دارن؟

در ادامه بخوانید » ۵ دلیل برای تماشای انیمه The god of high school – خدای دبیرستان 

همچنین از اونجایی که بیداری دوم از قبل سانگ وجود داشته، اطلاعات بیشتری راجع به افرادی که دچار بیداری دوم شدن به ما داده نشد؟ آیا اوناهم مثل سانگ وارد بازی شدن؟ آیا بیداری دوم فقط باعث افزایش انرژی جادویی میشه، امکان تقویت در بخش های دیگه ذهن و فیزیک وجود نداره؟

کلا نحوه دادن اطلاعات خیلی بده و ارتباطات شخصیت ها باهم و سازمان هانتر همچنان در هاله ای از ابهام هستش.

سوال بعدی که ذهنمو درگیر کرده اینکه اتفاقی که برای سانگ افتاد بخاطر تلسم سیاهچاله و مجسمه بود یا افراد و یا سازمانی در حال جذب نیرو از این طریق هستن.

همچنین ماهیت سیاه چاله ها همچنان نامشخصه و اطلاعات کمی ازش به ما داده میشه،تواین قسمت با سیاه چاله های موقتی هم آشنا میشم که به نظر میرسه فقط برای یک شخص خاص طراحی شده و میشن! همین به موضوع باعث میشه به این فک کنم که آیا پیدایش سیاه چاله ها اتفاقی بوده و یا اونهم توسط سیستم یا گروهی داره کنترل میشه!

جمع بندی

قسمت سوم انیمه سولو لولینگ قسمت نسبتا جالبی بود اما میتونست بهتر باشه و کمی بیشتر روی شخصیت های جانبی تمرکز کنه. جا داشت کمی بیشتر مارو با بیدار نوع دوم و سازمان کنترل کننده هانتر ها آشنا کنه که این اتفاق نیوفتاد.

امیدوارم از نقد و بررسی قسمت سوم انیمه Solo Leveling خوشتون اومده باشه ممنونم میشم اگه با ما نظراتتون رو به اشتراک بزارین و این بررسی رو برای دوستاتونم بفرستید 🙏 ❤️