بهترین هکرهای تمام دوران انیمه

در این مطلب قصد داریم بهترین هکرهای دنیای انیمه را به شما معرفی کنیم. وقتی از عنوان “هکر” استفاده می‌کنیم، چه تصویری جلوی چشم‌هاتون پدیدار میشه؟ معمولا بیشتر ما با شنیدن اسم هکر فردی با ظاهر نسبتا آشفته و لباس های راحتی، عینک و یک اتاق تاریک رو تصور میکنیم. علی رغم همه تصورات و ذهنیات شخصی‌مون نمیتونیم منکر خفن و باحال بودن این افراد بشیم. ممکنه گاهی اوقات تحلیل حجم زیادی از دیتا و اطلاعات برای ما سخت باشه یا حتی با تماشای یک نفر دیگه که در حال انجام این کار هست، حوصله‌مون سر بره؛ خلاصه این که کار با سیستم های کامپیوتری، الگوریتم ها و بانک دیتا اصلا کار آسونی نیست و صبر و حوصله و توانایی زیادی رو می‌طلبه.

خرید انواع محصولات انیمه ای در فروشگاه وارونه

میشه گفت این مطلب به نوعی برای آشنایی بیشتر شما با سبک زندگی یک هکر در دنیای انیمه و البته تا حدودی در واقعیت نوشته شده. در این مطلب بهترین هکرهای تمام طول تاریخ در دنیای انیمه را به شما معرفی میکنیم. این لیست رتبه بندی شده و جایگاه هر کارکتر  با توجه به قوانین زیر تعیین شده:

  • از هر سری تنها یک شخصیت انتخاب شده (اما ممکنه از یک فرنچایز مثل گاندام بیشتر از یک کارکتر حضور داشته باشه).
  • شاید توانایی هک مهم ترین ویژگی شخصیتی کارکتر نباشه، اما به اندازه کافی پررنگ هست.
  • توانایی کارکتر برای هک و کار با کامپیوتر باید در خط داستان اصلی به طرز قابل توجهی تاثیر داشته باشد.
  • هرچه قدر توانایی کارکتر در این زمینه بیشتر باشد، بهتر است.

خب، دیگه وقت اون رسیده که اصل مطلب رو شروع کنیم. لطفا تا انتهای “بهترین هکرهای دنیای انیمه” با وارونه همراه باشید!

در ادامه بخوانید »

جلوگیری از هک شدن توسط هکرها با رعایت 20 نکته‌ی ساده 

معرفی 25تا از بهترین انیمه ها با قهرمانان زن | قدرت زنان را دست کم نگیرید! 


25/ ناگاتو یوکی (Nagato Yuuki)

انیمه: سری Suzumiya Harushi

بهترین هکرهای دنیای انیمه

این کارکتر در نگاه اول شخصیتی آرام و ساکت با زبانی نرم اما رک و راست به نظر میرسه. البته افراد زیادی ناگاتو رو با برچسب “بچه مثبت” یا “خرخون” میشناسند که خب خیلی هم از واقعیت دور نیست؛ اما در اصل این ظاهر یک استتار بی‌نقص ست و از حقیقت شخصیت ناگاتو فاصله داره. اون یکی از نابغه های کامپیوتره و نقش مهمی در طول انیمه ایفا کرده.

در ادامه بخوانید » بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای که شما را میخ‌کوب می‌کنند! 


24/ آنونی‌دث (Anonydeath)

انیمه: سری Hyperdimension Neptunia

بهترین هکرهای دنیای انیمه

اگر عنوان “هکر نابغه” به اندازه کافی شما رو درباره میزان توانایی و استعداد اون به عنوان یک حرفه ای مطمئن نمیکنه، بهتره خودتون انیمه رو تماشا کنید تا شاید با دیدن تلاش هایش برای نجات گروهش قانع بشید.

در ادامه بخوانید » 5 شخصیت انیمه ای که دچار تغییرات شخصیتی اساسی شدند

اوکاما سعی میکنه ظاهر دوستانه خودش رو حفظ کنه و شیرین و دوست داشتنی باشه؛ اما فکر نمی‌کنم کسی باشه که این رفتار اون رو باور کنه. کافیه که کسی وارد حریم شخصی‌اش بشه یا درباره علاقه شدید و دیوانه وارش نسبت به دنیای دیجیتال سر به سرش بذاره، دقیقا همون لحظه ست که میتونید اوکامای واقعی رو ببینید.


23/ ماتسو (Matsu)

انیمه: Sekirei

بهترین هکرهای دنیای انیمه

وقتی قصد مقایسه هکرها رو داریم، تکنوپات بودن یک کارکتر یک‌جور تقلبه. با این وجود ماتسو همچنان به عنوان یک هکر نقش پر رنگی در داستان انیمه داشته و سهم خودش رو در دستکاری دیتا ایفا کرده.

در ادامه بخوانید » بهترین فیلم های دبیرستانی تمام دوران | 31 فیلم برتر مدرسه ای


22/ مانامی آیبا (Manami Aiba / La Brava)

انیمه: My Hero Academia

بهترین هکرهای دنیای انیمه

مانامی به عنوان همدست بامزه و پرشور یک مجرم در سری Boku No Hero Academia ظاهر میشه. دختر جوانی که حاضره هرکاری برای کسی که دوستش داره انجام بده و به همین دلیل از موهبت خاصی که در زمینه دنیای دیجیتال داره استفاده میکنه و قهرمان های داستان رو به دردسر میندازه.

در طول انیمه، برخلاف مانگای این اثر، زیاد به توانایی های مانامی پرداخته نشد اما همچنان از نظر منتقدان مختلف و مخاطبانی که انیمه رو تماشا کردن، این کارکتر و همدست شرورش، “جنتل”، جز دارایی های مهم این انیمه هستن و امتیاز بالایی گرفتن.


21/ جون لی (Jun Lee)

انیمه: Genesis of Aquarion

بهترین هکرهای دنیای انیمه

جون لی رسما یکی از خلبانان سوئیچ واحد آکواریون محسوب میشه اما بارها در طول انیمه دیدیم که در اداره کارهای کامپیوتری رو هم انجام میده و در کل میونه خوبی با این دنیا داره. شاید در طول انیمه هیچوقت به عنوان یک هکر به جون لی اشاره نشه، اما اون دستاوردهای زیادی در این زمینه داره و اگر به خاطر اون نبود خیلی از ماموریت ها دچار مشکل میشدن.

به عنوان مثال میتونیم به اپیزودی که جون لی در اون سیستم امینیتی اصلی DEAVA رو شکست و به داده های طبقه بندی شده اصلی دسترسی پیدا کرد، اشاره کنیم. راستی این رو هم گفتم که جون لی خودش هم یک اوتاکو هست؟!

در ادامه بخوانید » قوی ترین شخصیت های وان پیس (One Piece) را بشناسید! 


20/ جونیچیرو کاگامی (Jun’ichirou Kagami)

انیمه: Denpa Kyoushi

بهترین هکرهای دنیای انیمه

کاگامی به عنوان معلم مدرسه واقعا غیرقابل باوره و تقریبا همیشه این حس رو به شما القا میکنه که انگار این شخصیت چیزی کم داره. البته این روند فقط تا جایی که وجهه دوم این کارکتر رو میبینیم طول میکشه و با رونمایی از چهره‌ی هکر این کارکتر همه چیز سر جای خودش قرار میگیره.

در ادامه بخوانید » بهترین بازی‌های انیمه؛ اکشن همراه با ماجراجویی و فانتزی 

علاوه بر این باید بدونین جونیچیرو کاگامی یه شخصیت واقعا خودخواهه که هرکاری رو فقط با در نظر گرفتن منفعت خودش انجام میده و معمولا انجام هرکاری برای رسیدن به مقصودش، مثل آب خوردن برایش راحته!


19/ ایزومی کوشیرو (Izumi Koushirou)

انیمه: Digimon Adventure 02

بهترین هکرهای دنیای انیمه

کوشیرو در انیمه دیجیمون بدون شک یک خوره‌ی کامپیوتر، مغز متفکر و مشاور گروه دیجی‌دستنید هست. البته کوشیرو به اندازه خیلی از افراد دیگه ی این لیست در حوزه کامپیوتر و هک حرفه ای نیست اما عملکرد اون به طور کلی تاثیر زیادی در روند داستان داشته. این پسر یه هکر خوب با قصد و نیت خوبه که تنها هدفش حفاظت از دوستانشه و این هدف اون رو به یه هکر شریف تبدیل میکنه.

در ادامه بخوانید » بهترین فیلم های سینمایی با موضوع هک و هکرها 


18/ کریستینا سیرا (Christina Sierra)

انیمه: Gandam 00

بهترین هکرهای تمام تاریخ انیمه ای

کریستینا یک افسر رده بالای اطلاعاتی و تحلیلگر بانک دیتاست. طبیعتا چنین فردی با چنین جایگاهی دنیای گاندام باید توانایی ها و مهارت های مرتبط زیادی داشته باشه؛ بنابراین میشه نتیجه گرفت هک کردن سایر سیستم های کامپیوتری برای کریستینا یکی از راحت ترین کارهای دنیاست.

اون بدون هیچ رد پایی وارد سیستم هدف میشه، از دیتابیس مورد نظر استفاده میکنه و بی سر و صدا خارج میشه. اون مهارت های زیادی داره اما متاسفانه به دلیل کمرنگ بودن نسبی این کارکتر در خط داستان نتونستیم اون رو در رتبه های بالاتری از لیست قرار بدیم.


17/ شینومیا هیماواری (Shinomiya Himawari)

انیمه: Vivid Red Operation

بهترین هکرهای دنیای انیمه

ورودی یک جوان منزوی و خونه نشین به طور مستقیم هکر ماهری به عنوان خروجی به ما تحویل نمیده، پس قطعا شینومیا تنها به دلیل حس تنهایی‌ دوستی‌اش در لیست بهترین هکرهای انیمه ای قرار نگرفته. با این حال انکار نمی‌کنیم که همین خونه نشینی و دسترسی راحت شینومیا به اطلاعات دیجیتال به صورت قانونی و غیر قانونی، انگیزه ی شروع کار برای این دختر بود؛ تا جایی که به مدیر کل تیم Vivid تبدیل شد.


16/ تسوگومی (Tsugumi)

انیمه: Guilty Crown

بهترین هکرهای دنیای انیمه

کسانی که انیمه Guilty Crown رو تماشا کردن به خوبی میدونن که حساسیت مبارزات در این انیمه چقدر بالاست. دقیقا به همین دلیل هست که تسوگومی نیازی به مهارت های خیلی سطح بالا برای هک نداره.

تنها توانایی وارد شدن به سیستم حریف و کمی دستکاری کردن دیتا میتونه باعث هرج و مرج و ایجاد تداخل در سیستم و آرایش نظامی حریف بشه؛ همین مقدار مهارت برای تسوگومی، به عنوان کسی که ایم کار رو تنها برای سرگرمی شروع کرده کافی ست.


15/ تاکه‌یاما (Takeyama)

انیمه: Angle Beats!

بهترین هکرهای دنیای انیمه

از نظر فنی، تاکه‌یاما به عنوان متخصص ارتباطات و SSS در اجرای عملیات اصلی سازمان نقشی نداره؛ اما اگر بخواهیم کمی منصفانه تر اهمیت این کارکتر در سری رو بررسی کنیم متوجه میشیم که در دنیای Angle Beats واقعا چیز زیادی برای هک کردن وجود نداره.

در ادامه بخوانید» روش های حفظ امنیت در اینترنت و کارهایی که نباید هنگام آنلاین بودن انجام دهید! 

با این وجود در مواقع لازم موفق شده به اطلاعات مورد نیاز سایر شخصیت ها در هر زمان و هر مکانی دست پیدا کنه و همین قدر برای قرار گرفتن در رتبه پانزدهم بهترین هکرهای دنیای انیمه کافیه!


14/ آکیرا رنبوکوجی (Akira Renbokoji)

انیمه: Valvrave The Liberator

بهترین هکرهای دنیای انیمه

در زبان ژاپنی به نوجوانان و جوانانی که از ارتباط با آدم های زیادی فراری هستن و تنهایی رو ترجیح میدن و از داخل خونه موندن لذت میبرن، هیکیکوموری گفته میشه که درواقع همون کناره گیری شدید از اجتماع و انزواست. قبل از این شینومیا، اولین Hikikomori، رو به شما معرفی کردیم و حالا نوبت به دومین Hikikomori لیست رسیده.

در ادامه بخوانید » معرفی یوی ایشیکاوا صداپیشه میکاسا آکرمن ؛ ویدیوی اختصاصی وارونه 

وقتی یک فیلم یا سریال قصد داره سطح بالای مهارت های یک هکر رو به ما نشون بده معمولا با هک غیرمجاز پایگاه هایی که سیستم امنیتی قوی‌ای دارن شروع میکنه. آکیرا شاید اولین نفری نباشه که این کار رو انجام میده اما قطعا یکی از قدرتمند ترین هاست. اون میتونه آزادانه و به راحتی و به چندین روش متفاوت به دیتابیس های مختلف با هر سطحی از ایمنی وارد و بعد خارج بشه و حتی سیستم امنیتی خودش رو طراحی کرده که شکستن اون و وارد شدن به سیستمش غیرممکنه!


13/ بنی (Benny)

انیمه: Black Lagoon

بهترین هکرهای دنیای انیمه

کارکتر بنی در انیمه Black Lagoon مسئولیت های زیادی داره و با عناوین مختلفی مثل مسئول رسانه، حمل و نقل و اطلاعات تجاری کار میکنه و به سادگی یک مهره مهم و یک آچار فرانسه ست. بنی بارها مسیر داستان رو تغییر داده و یکی از شخصیت های اصلی ست. این کارکتر شخصیت بیخیال و بی‌دغدغه ای داره که واضحا روحیه آزاد و جوان اون رو نشون میده.

در ادامه بخوانید » دلایل تماشا کردن Neon Genesis Evangelion نابودکننده ذهن‌ها 


12/ چیهیرو فوجیساکی (Chihiro Fujisaki)

انیمه: Danganronpa

بهترین هکرهای دنیای انیمه

این آقا پسر با ظاهر دوست داشتنی‌ای که داره در واقع یک دیو در حوزه هک و هیکیکوموری سوم لیست ماست. اون مهارت های عجیب و غریبی در زمینه کامپیوتر داره و ترجیح میده در محیط های خلوت و آروم و به دور از هرگونه تنشی کار کنه. میشه گفت داشتن والدینی که خودشون توسعه دهنده نرم افزار بودن، مثل یک سوخت طبیعی و یک استعداد ذاتی باعث پیشرفت انفجاری این کارکتر شده.


11/ کازاری اویی‌هارو (Kazari Uiharu)

انیمه: To Aru

بهترین هکرهای دنیای انیمه

در نگاه اول این شخصیت یه دانش‌آموز مدرسه ای ساده ست، که البته هست اما مثل بقیه دانش‌آموزانی که من و شما میشناسیم نیست. این بچه با ظاهر معصومش در واقع کارشناس ارشد درسترسی به دیتابیس در Judgment HQ 117 است. کافیه یک کامپیوتر ساده جلوی کازاری بذارید تا دیدن مهارت هایی که داره شما رو شگفت زده کنه.

در ادامه بخوانید » 5 دلیل برای تماشای انیمه Requiem from the Darkness شکارچیان ارواح  


10/ ادوارد وونگ (Edward Wong)

انیمه: Cowboy Bebop

بهترین هکرهای دنیای انیمه

دختر یا پسر؟ معلوم نیست اما واقعا فرقی نمیکنه جواب این سوال چیه، چون در هرصورت وُنگ کسی ست که میتونه فقط به خاطر حس کنجکاوی و بازیگوشی‌اش، قایمکی و پنهانی، بی سر و صدا به هرکجا که میخواد سرک بکشه (هر پایگاه و درگاهی که می‌خواد رو هک کنه) و در پایان روز با لبخند از جالب بودن اوقاتی که گذرونده صحبت کنه.

البته توانایی ونگ دقیقا از روش های معمول و یادگیری به دست نیومدن و منشا حرفه‌ای ندارن. برعکس این توانایی بیشتر شبیه به یه موهبت ذاتی یا ارثی هست که به اندازه تمام تخم مرغ های آب پزی که اسپایک و جف در طول سریال خوردن، و حتی بیشتر، مفید واقع شده.


9/ کوجیرو (Kona Furugoori / Frau Koujiro)

انیمه: Robotics Notes

بهترین هکرهای دنیای انیمه

گویا تعداد شخصیت های منزوی بین بهترین هکرهای انیمه ای از چیزی که فکر می‌کردیم بیشتر شده. کونا فوروگوری که با اسم دیگه‌اش یعنی فرآئو کوجیرو هم شناخته میشه، یکی دیگه از افراد Hikikomori ست که به نظر خودش شخصیت منحرفی داره. این دختر حتی نمیتونه یه مکالمه عادی با کلمات عادی داشته باشه و مدام از اصطلاحات نامناسب و مخفف های کلمات که در فضاهای مجازی رایج هستن استفاده میکنه.

در ادامه بخوانید» شش دلیل برای تماشای سریال star wars: clone wars

در عوض تمام مشکلات اخلاقی که داره، کوجیرو به عنوان یک برنامه نویس و متخصص کامپیوتر بسیار درخشان تر از حد انتظار عمل میکنه. به عنوان مثال اون یه بازی طراحی کرده که در دنیای خودش یکی از معروف ترین و محبوب ترین هاست. اما همچنان بعضی اوقات از مهارتی که داره برای هک سیستم های شخصی افراد استفاده میکنه تا طبق گفته خودش به کارهای منحرفانه اش برسه…


8/ یوساکو فوجیکی (Playmaker)

انیمه: Yu-Gi-Oh! VRAINS

بهترین هکرهای دنیای انیمه

فوجیکی یک هکر نابغه، جدی و سرسخته که خودش رو در دنیای حرفه ای با اسم Playmaker معرفی میکنه و رزومه بلند بالا و درخشانی برای خودش ساخته. یوساکو در زمینه های مختلفی مثل استخراج و کنترل اطلاعات سازمانی، واقعیت مجازی و برنامه نویسی تخصص داره و در دنیای خودش اسم و رسم و اعتبار زیادی پیدا کرده.

با وجود داستان انیمه میتونیم ادعا کنیم که توانایی های بیشتری هم داشته که مقدر نشده اون‌طور که باید بهش پرداخته بشه و در عوض تسلیم سرنوشت شده تا بار داستان رو به دوش بکشه!

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های ماوراء الطبیعی ؛ سفری لذت بخش در افسانه ها! 


7/ آلیس (Alice / Yuuko Shionji)

انیمه: Kami Sama No Memochou

بهترین هکرهای انیمه ای

آلیس، دختری که به تنهایی داخل اتاقی زندگی میکنه که همه چیز در اون ساکت، ثابت و سرده و تنها صدای آرومی که داخل اتاق شنیده میشه، صدای دستگاه تهویه هواست که هر چند ساعت یک بار هوای داخل اتاق رو تازه میکنه. اتاقی که پر از مانیتورهای کوچک و بزرگه و در اون تحقیقات مختلفی انجام میشه و حتی پرونده های جنایی مختلفی رمزگشایی میشن.

در ادامه بخوانید » میکاسا آکرمن ؛ حقایقی ناگفته راجع به این کاراکتر محبوب انیمه اتک آن تایتان 

دسترسی به هرگونه اطلاعاتی برای آلیس شدنی هست و تنها هزینه انجام دادنش برای اون صرف یک مدت زمان خیلی خیلی کوتاهه. البته در طرف دیگه ترازو، ویژگی های اخلاقی ناخوشایند آلیس تعادلی ایجاد میکنه که اون رو به انسان بودن نزدیک میکنه و همین موضوع باعث میشه شخصیت آلیس باور پذیرتر باشه.


6/ آکیرا شیراسه (Akira Shirase)

انیمه: Battle Programmer Shirase

بهترین هکرهای انیمه ای

به طرز عجیب و غریبی شیراسه تنها کارکتر بین بهترین هکرهای انیمه ایست که سبک زندگی و روند صعودی‌ مشابهی به قهرمان های انیمه های شونن داره. کاری که شیراسه در طول انیمه انجام میده واضح ترین و ابتدایی ترین تعریف برای فعل “هک کردن” ست و به نوعی در این انیمه شاهد روایت داستان تولد این فعل هستیم؛ تا جایی که شیراسه در انتهای هرکار از “Finishing Moves” استفاده میکنه تا امضای شخصی خودش رو پای هر پروژه بذاره.

در ادامه بخوانید » 15 تا از بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه که باید تماشا کنید! 


5/ لین ایواکورا (Lain Iwakura)

انیمه: Serial Experiments Lain

بهترین هکرهای انیمه ای

لین پروتاگونیست اصلی سریالی با اسم خودش هست. سریالی که چارچوب اصلی هکر بودن رو “میل به اطلاعات” تعریف میکنه. اگه لین رو با سایر کارکترهایی که در این لیست قرار دارن مقایسه کنید متوجه میشین که لین در واقع کسی هست که بیشتر از همه با اطلاعات سر و کار داره. تا جایی که به هیولایی تبدیل میشه که پردازش هر نوع اطلاعاتی برایش ممکنه و کلماتی مثل غیرممکن یا حتی “سخت” از لغتنامه‌ی شخصی اون پاک میشن. با این حال مهارت لین در هک کردن تنها بخشی از مهارت های اون هستن و لین در این حوزه به اندازه افرادی که به زودی به شما معرفی می‌کنیم، تخصص ندارد.


4/ ساکورا فوتابا (Sakura Futaba)

انیمه: Persona 5

بهترین هکرهای انیمه

اکثر هکرهای این لیست واقعا هکر نیستن. اگه دقت کرده باشید متوجه میشین که بیشتر کارکترهای معرفی شده درواقع متخصصان علوم کامپیوتری هستن که توانایی هک کردن تنها بخشی از توانایی اون‌هاست و مهارت نصفه و نیمه ای در این زمینه دارن. بعضی دیگه از کارکترها هم مثل جون لی یا کوجیرو به هک کردن به عنوان یک فعالیت حاشیه ای یا حتی نوعی سرگرمی نگاه میکنن.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های اورجینال که از مانگا اقتباس نشده‌اند! 

با این وجود فوتابا مثل تعداد کمی از کارکترهای این لیست یک هکر واقعیه و به قدری در این زمینه مهارت داره که مردم تا مدت ها فکر میکردن یک گروه بزرگ متخصص پشت فعالیت هاییه که انجام میده. فوتوبا کسی ست که تونسته هویت واقعی دزدان فانتوم رو بدون هیچ زحمتی فاش کنه!


3/ نویز (Noiz)

انیمه: DRAMAtical Murder

بهترین هکرهای انیمه

باید از طریق همین تریبون اعلام کنیم که این کارکتر چیزی بیشتر از یک هکر حرفه‌ایست. نویز قطعا تربیت بخصوص و هدایت شده ای داشته که اون رو در این مسیر قرار داده و باعث شده از سن کم به دنبال یادگیری و مهارت باشه. هک کردن برای نویز فقط یک سرگرمی، تخصص یا شغل نیست، بلکه اگه روی این شخصیت دقیق بشین متوجه میشین که کل لایف استایل و سبک زندگی این کارکتر بر پایه و اساس هکر بودنش طراحی شده و شکل گرفته. نویز علاقه شدیدی به هر نوع وسیله الکترونیکی داره و از وقت گذروندن در دنیای دیجیتال لذت میبره و مثل هر هکر حرفه‌ای دیگه ای مهارت ها و توانایی های زیادی داره و با اطمینان میشه گفت یک نابغه در این زمینه است.


2/ هاشیدا ایتارو (Hashida Itaru)

انیمه: Steins Gate

بهترین هکرهای انیمه

بلاخره نوبت به هشیدای دوست داشتنی و درخشان از انیمه دروازه اشتاین (Steins Gate) رسید! توانایی ایتارو برای هک کردن SERN از دیدگاه انیمه تنها ابزار برای پیشروی داستان هست اما کسی که این سریال رو تماشا کرده باشه به خوبی میدونه که حضور ایتارو و توانایی های این کارکتر چقدر مهم هستن و چقدر در هدایت مسیر داستان نقش مهمی دارن.

در ادامه بخوانید » معرفی سری انیمه های Steins Gate و ترتیب تماشای آنها!

البته باید بدونین که فعالیت های هاشیدا ممکنه برای کسایی که در زمینه هک تخصصی ندارن، خیلی جذاب تر و به قول معروف خفن تر از معمول جلوه کنه اما در واقعیت توانایی های سطح پایین تری نسبت به خیلی از کارکترهای دیگه ی لیست داره. حتی در مقایسه با واقعیت هم، مهارت هاشیدا به عنوان یک مهارت واقع‌گرایانه و معمولی تلقی میشه. با این حال اهمیت زیاد این کارکتر در داستان باعث شد جز سه نفر برتر لیست قرار بگیره.


1/ لَفینگ من / مرد خندان (Laughing Man)

انیمه: Ghost In The Shell

بهترین هکرهای انیمه

وقت اون رسیده که با واقعیت رو به رو بشیم: در دنیای Ghost In The Shell و در آینده ای که حالا چندان هم از ما دور نیست؛ مهارت “هک کردن” یک مهارت جانبی ست که تقریبا هرکسی باید تا حدودی به اون تسلط داشته باشه تا بتونه در دنیای دیجیتال به زندگی “نرمال” ادامه بده.

در ادامه بخوانید » بهترین استودیوهای انیمه‌سازی دنیا که صنعت انیمه را به اوج رسانده‌اند 

با همه ی این اوصاف، هیچ کس و مطلقا هیچکس در این دنیا نمی‌تونه با مهارت، دقت و دانشی که Laughing Man در این زمینه داره رقابت کنه. فکر کنم لازمه برای لمس بهتر این قضیه مثال بزنیم. تصور کنید کسی به سطحی از مهارت برسه که هک کردن مغز سایبری افراد، هک کردن چندین فید دوربین یا هر دیتابیس سازمانی و دولتی برای یک نفر مثل باز کردن قفل لپتاپ با رمز 1234 راحت باشه! این مرد افسانه ایست که نمیشه فراموشش کرد.

ممنون که تا انتهای این مطلب نگاهتون رو به ما هدیه دادین. امیدواریم از خوندن “بهترین هکرهای تمام دوران انیمه” لذت برده باشین. لطفا مثل همیشه نظراتتون رو در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیون بذارید!