در این قسمت از سریال کرگدن آروم تر پیش رفتیم. با ما در نقد و بررسی قسمت پانزدهم سریال کرگدن همراه باشید.

بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 

در ابتدای این قسمت کیانا به افشین میگه که ونوشه سران کشورها رو جمع کرده و خب کنجکاوی عجیبی رو برای بیننده به وجود میاره که این آدم های مهم که سران کشورهای جهان ونوشه رو تشکیل میدن دقیقا کیان.



نقد و بررسی قسمت پانزدهم سریال کرگدن

اولین گزینه پدر کاظیه که میشد به راحتی حضورش تو اون جمع رو حدس زد، رئیس اسایشگاهی که رها توش بستری بود و همچنین کیانا که سه ضلع اصلی انبارهای ونوشه رو تشکیل میدن و حالا با بک آپی که دست نویده و اطلاعات عجیب موجود توی اون قراره این انبارها جابه جا بشن.

اما چیزی که به شخصه برام قابل حدس بود تنها بازی کردن نوید بود. این که تا حالا بارها تنها پیش رفته و مطمئنا الان هم وارد یه بازی تنهایی شده، مطمئنا که چیزهایی رو به یاد میاره و از رها و خاطراتش فرار کردن دلیل نمیشه که ونوشه و شاید اون بک اپ رو به یاد نیاره.

اقای پرتوی رئیس نازنین حالا ماموریت داره دوباره به نازنین نزدیک شه اما اینبار برای به دست اوردن اطلاعات نوید که می تونه تبدیل به موضوع جدی بشه و در بزنگاهی که فکرش رو نمی کنیم و همه چیز خوب پیش میره اوضاع رو به هم بریزه.
در سکانسی دیدیم که نوید در شب تولد ونوشه اطلاعات ونوشه رو ازش دزدید و بهش گردنبندی رو هدیه داد که به نظرم می تونه گردنبند دردسر ساز و قصه داری باشه.

پانته آ پناهی ها از جمله بازیگرانی در این سریاله که به نظرم بی نقص بازی کرده و هر چی بیشتر پیش میره بیشتر بازی کردنش توجهم رو جلب می کنه.

این قسمت اروم بود، از عصبی شدن گیسو، از پنهون کاری های کاظی و این که چرا این پنهون کاری گیسو رو اینقدر به هم ریخت، این که مطمئنا کاظی رازهایی داره که شگفت زدمون می کنه همه و همه آماده کردن ما رو برای قسمت بعد و اتفاقات طوفانی شکل داد.

همون طور که قبلا گفتم، کرگدن موفق عمل کرده و جای بحثی براش نیست.
داستان قوی این سریال ناخوداگاه بیننده ها رو پیگیر می کنه، و هیجانی که از ریتم نمیوفته از ویژگی های کمیاب در سریال های ایرانیه اما در این سریال به شدت حفظ شده.

مطمئنا اتفاقات جذابی تو راهه، سوالی که برام پیش اومد این بود که در سکانس هایی از قسمت بعد که در قسمت چهاردهم بهمون نشون داده شده بود سامان دادفر شوهر کیانا زنده بود و مشغول صحبت با کیانا، این که این سکانس مربوط به گذشته بود یا زمان حال چیزیه که ازش بی اطلاعیم اما در این قسمت دیدیم که کوروش ازش خواست که فرار کنه پس مطمئنا زنده اس.اما اون سکانس در این قسمت نشون داده نشد و این عجیب بود.

ونوشه به وسیله ی نوید به طور کامل تحت نظره، اما این که نوید چه نقشه ی جدیدی داره و قراره این بازی تا کی ادامه پیدا کنه چیزیه که باید منتظرش موند و دید که چی پیش میاد.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت شانزدهم سریال کرگدن ؛ منو یادت بیار!