2018 سال خیلی خوبی برای دنیای تلویزیون بود و سریال های خوبی پخش شدند که با استقبال چندانی مواجه نشدند.در این مقاله قصد داریم نگاهی به 5 سریال برتر در سال 2018 بندازیم، پس با ما همراه باشید.

The Terror

سریال ترسناک ترور داستان ملوانان نیروی دریایی سلطنتی قرن 19ام است که راهی سفری خطرناک به سرزمینی ناشناخته میشوند که گذر گاه شمالی را کشف کنند اما در عوض یک هیولای شکارچی را کشف میکنند و … . سریالی مهیج و در عین حال ترسناک که تمام ویژگی های لازم برای میخکوب کردن شما را دارد. این سریال که بر اساس رمان معروف دن سایمونز است و بر اساس اتفاقات واقعی در قرن 19ام رو نشان میدهد. همچنین نام ریدلی اسکات کارگردان معروف هالیوود نیز در بین تهیه کنندگان این کار به چشم میخورد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که وقت کافی برای آزمایش و خطا کردن سریال ها ندارید و دنبال یک سریال خوب هستید که از دیدنش پشیمان نشوید بی شک این سریال یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

Castle Rock

اگر با نام Stephen King آشنا هستید حتما شاهکار هایی مثل درخشش یا رستگاری در شاوشنگ  را دیده اید. سریال Castle Rock اقتباسی از رمان معروف Stephen King به همین اسم است.  پس وقتی اسمش را به عنوان نویسنده در هر اثری میبینیم خیالمان راحت است که حداقل قرار نیست یک داستان کلیشه ای و تکراری ببینیم.


همچنین بخوانید » ۱۰سریال جدید در سال ۲۰۱۸ که بی صبرانه منتظر شروع آنها هستیم !


سریالی ترسناک که اطمینان میدهم حتما مورد پسند همه دوست داران ژانر وحشت قرار خواهد گرفت.شخصیت ها به قدری عمیق هستند که تمام ذهن شما رو درگیر خود میکنند. داستان جوری شما را غرق در خود خواهد کرد که تا به خودتان بی آیید میبیند شب شده است و کل فصل سریال رو پشت سر هم دیده اید.

Killing Eve

سریالی فوق العاده زیبا , هیجان انگیز و جذاب که بدون شک عاشقش خواهید شد. از آن دسته سریال ها که 10 سال دیگر هم به سراغش بروید میگویید چه شاهکاری. نبوغی که در نویسندگی و کارگردانی این کار به کار رفته بی نظیر است. بعد از دیدنش حتما با خود میگویید چجوری صبر کنم تا فصل جدیدش بیاد.

پس اگر دنبال دیدن سریال جدیدی هستید و نمی خواهید حجم خور را هدر کنید این سریال رو حتما در نظر بگیرید. یکی از جدی ترین سریال ها که شانس زیادی هم در Emmy Awards دارد.

Sharp Objects

این سریال نیز بر اساس رمانی به همین اسم میباشد که Amy Adams بازیگر معروف سینما نقش اصلی آن رو بر عهده دارد. سریالی با ریتمی آهسته ولی در عین حال جذاب و بازی های حیرت انگیز شما را شیفته خودش کند.

غیر قابل پیش‌بینی شاید یکی از بهترین کلمات در وصف این سریال است تا لحظه آخر شما را میکشاند کاری میکند تحمل 1ثانیه برای دیدن قسمت بعدی را نداشته باشید. سریالی که منتقدین نیز بسیار تحسینش کرده اند و از بهترین ها خطابش کرده اند.

در کلام آخر فقط میتونم بگم Sharp Objects تمام اون چیزیه که شما از سریال میخواستید و اون چیزی که نمیدونستید میخواستید هست.

Barry

خنده دار , خشن , استادانه , خلاقانه. این ها کلماتی هستند که میتوانم در وصف این سریال بگویم. شاید باورش برایتان سخت باشد ولی با یکی از بهترین کمدی جنایی های عمرتان رو به رو هستید.

از جنبه کمدی آن بگویم که چه شخصیت های خوب سریال بامزه هستند چه شخصیت های بد سریال با مزه هستند همه چی دست به دست هم آورده تا هنگام تماشای این سریال لبخند به لب داشته باشید و لذت ببرید.

Barry اسم شخصیت اصلی ماجرا است که یک قاتل خونسرد حرفه ای است که تصمیم میگیرد به کلاس بازیگری برود ولی نمیتواند حرفه خود یعنی قتل را کنار بگذراد و…

پس اگر قصد تماشای این سریال را داشتید و تردید داشتید پیشنهاد میکنم بدون تردید حتما به تماشایش بنشینید و مطمئن باشید که با یک سریال درجه 1طرف هستید.

 

همچنین بخوانید

سریال Maniac داستان سفر در واقعیت جایگزین ! با بازی اما استون و جونا هیل

معرفی سریال Dark / دیروز، امروز و فردا پی در پی نیستند !!!

بهترین سریال های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه