مسابقه جوکر

مسابقه جوکر که به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی ساخته شده است، برای اولین بار در 6 آذر 1400 منتشر شد. این برنامه شاد و مهیج که در واقع روایتگر یک مسابقه 6 ساعته است، دوشنبه‌ی هر هفته ساعت 8 صبح در فیلمیو قابل دسترس است. تا به حال 3 فصل از مسابقه جوکر به اتمام رسیده است. که برنده‌های آن عبارت از: هومن حاجی عبداللهی و سهیل مستجابیان (فصل اول) ، هومن برق نورد و شهرام قائدی (فصل دوم) و علیرضا استادی (فصل سوم) .

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جنگی ایرانی ؛ ترکش های جنگ در سینمای ایران 

روند مسابقه

هر فصل این مسابقه شامل 4 قسمت است و سیامک انصاری میزبان 8 نفر از هنرمندان کشور عزیزمان می‌باشد. روند رقابت این گونه است که پس از روشن شدن چراغ سبز رنگ هیچکدام از این 8 نفر حق خندیدن ندارد؛ و در عوض باید تمام تلاششان را بکند تا دیگران را بخندانند. هر فرد که بخندد ، دفعه اول کارت زرد و دفعه دوم کارت قرمز می‌گیرد و در نتیجه از بازی حذف می شود.

جایزه چیست؟

در بدو ورود به هرکدام از این 8 هنرپیشه یک کیف حاوی مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان تحویل داده می شود. با حذف شدن هر نفر از مسابقه کیف او در اختیار افراد باقی مانده قرار می گیرد. این روند به قدری ادامه پیدا می کند که تمامی 8 کیف (جمعا مبلغ 100 میلیون تومان) به یک نفر (برنده) تعلق بگیرد.

فصل چهارم

بدون شک شما هم با به پایان رسیدن فصل سوم این مجموعه، مشتاق هستید تا بدانید میهمانان فصل چهارم مسابقه جوکر چه کسانی هستند؟ با مجله وارونه همراه باشید تا میهمانان فصل چهارم را به شما معرفی کنیم:

میهمانان فصل چهارم چه کسانی هستند؟

1) شهاب عباسی

شهاب عباسی بازیگر، مجری، کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس کشور عزیزمان ایران است که در 27 آذر سسال 1352 در تبریز به دنیا آمد. وی که پسر آلوش عباسی (قهرمان بوکس آسیا) می باشد و فرزند دوم خانواده است. او در دانشکده هنر به همراه سید جواد رضویان، مهران غفوریان و حسین رفیعی به تحصیل پرداخته است.

از آثار او می تواند به خنده بازار، بوتیمار، دیوار به دیوار و شکر آباد اشاره کرد. او ددر برنامه هایی همچون “شام ایرانی” و “شب های مافیا” نیز حضور پیدا کرده است.

مرتبط: بهترین سریال های ایرانی برای تماشا


2) پوریا پور سرخ

پوریا پور سرخ یکی از بازیگران محبوب دنیای سینما و تلویزیون ایران است که در 4 تیر سال 1356 (44 ساله) در تهران به دنیا آمد. آقای پور سرخ با حضور در سریال “وفا” ساخته‌ی محمد حسین لطیفی که در نوروز سال 1385 پخش شد، مشهور شد و جزء یکی از نامزدهای دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام قرار گرفت. او با ایفای نقش در فیلم “روز سوم” به کارگردانی محمد حسین لطیفی، در همان سال 1385 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.


3) یوسف صیادی

یوسف صیادی در پنجم اسفند 1348 در محله نازی آباد تهران به دنیا آمد و در حال حاضر 51 سال دارد. او فعالیت خود را از سال 1368 آغاز کرد و تا کنون در حرفه های بازیگری، کارگردانی و طراحی صحنه و لباس فعالیت داشته است. او مدرک هایی همچون لیسانس بازیگری و فوق دیپلم کارگردانی دارد.

یوسف صیادی پدر دو دختر به نام های رها و پندار می باشد و مردی به شدت خانواده دوست است. از آثار او می توان به اخراجی‌ها 3، نیسان آبی، قهوه تلخ و قرارگاه مسکونی اشاره کرد.


4) سیاوش مفیدی

سیاوش مفیدی که در یکم آبان 1348 به دنیا آمد، اکنون در سن 52 سالگی به سر می برد. این بازیگر ایرانی تا کنون در فیلم هایی همچون آژانس دوستی، خنده بازار، معمای شاه و دست به نقد ایفای نقش کرده است. وی در برنامه های دیگری همچون “شب های مافیا” نیز حضور پیدا کرده است.

به نظر شما، این مرد خوش خنده می تواند با حریفی همچون مهران رجبی و یوسف تیموری درچنین مسابقه‌ای شرکت کند و آنها را شکست دهد؟ من که بعید می دانم؛ ولی باید صبر کرد، زیرا زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

از دست ندهید: بهترین فیلم های ایرانی از نظر IMDB که باید آنها را ببینید! 


5) مهران رجبی

آقای مهران رجبی که در 12 دی 1340 (60 ساله) در کرج به دنیا آمده اند. وی به عنوان بازیگر و گرافیست در دنیای سینما و تلویزیون کشور عزیزمان فعالیت داشته است. او فعالیت خود به عنوان بازیگر را با حضور در سریال “بچه های مدرسه همت” که در سال 1376 از شبکه 2 سیما پخش شد، آغاز کرد.

از دیگر آثار او می توان به فیلم هایی همچون ثبت با سند برابر است، جا به جا و اخراجی ها؛ و سریال های از جمله قرارگاه مسکونی، روزگار قریب و سه در چهار اشاره کرد. او در سریال های شبکه خانگی همچون ساخت ایران 3 و گلشیفته نیز ایفای نقش کرده است.


6) یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر 43 ساله سینما و تلویزیون کشور عزیزمان است که در 6 دی ماه 1357 در تهران چشم به جهان گشود. وی در سال 1376، در 19 سالگی با حضور در سریال “سرزمین سبز” برای اولین بار جلوی دوربین حضور پیدا کرد. پس از آن در فیلم و سریال های زیادی همچون دختر میلیونر، دختر شیرینی فروش، نوروز رنگی و مجید دلبندم و… ایفای نقش کرد.

این بازیگر خوش خنده و مهربان، تا کنون توانسته است جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در اولین دوره جشنواره جام جم که در سال 1390 برگزار شد، دریافت کند.


7) بهزاد محمدی

بهزاد محمدی کارگردان، نویسنده و البته بازیگر 47 ساله‌ کشور عزیزمان ایران است که در 30 بهمن سال 1353 در تهران به دنیا امده است. این هنرمند ایرانی که در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشته است، تا کنون در آثاری همچون آژانس ازدواج، باجناق ها، با من شوخی نکن و تلفن مشترک حضور داشته است.

به نظر شما، بهزاد محمدی می تواند جزء 4 نفر آخر باشد؟ آیا موفق خواهد شد حریفانی مثل پوریا پور سرخ را شکست دهد؟ تمامی سوالات ما با انتشار فصل چهارم جواب داده می شوند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ایرانی برای تماشا


8) علی صالحی

هشتمین میهمان فصل چهارم مسابقه جوکر که قصد داریم به شما معرفی کنیم، کسی نیست جز آقای علی صالحی. این بازیگر موفق دنیای سینما و تلویزیون ایران، در 12 اسفند سال 1352 در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت خود در دنیای سینما را از سال 1359 (7 سالگی) شروع کرده و تا کنون در آثاری همچون قرارگاه مسکونی، زیر هست، تا ثریا و نون خ ایفای نقش کرده است. او برای اولین در سریال کمربند ها را ببندیم ساخته‌ی مهدی مظلومی که در سال 1383 از شبکه 3 سیما پخش شد، دیده و با حضور در سریال قرارگاه مسکونی به کارگردانی “سید جواد رضویان” در سال 1385 محبوب شد.


به نظر شما اولین نفر چه کسی حذف می شود؟ کدام هنرپیشه شانس برنده شدن در فصل چهارم مسابقه جوکر را دارد؟ نظرتان را داخل بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از همراهی شما

در ادامه بخوانید: هر آنچه در مورد فصل ششم سریال پیکی بلایندرز می دانیم!