پل راد کیست

مجله people به تازگی اعلام کرده که در طی یک نظرسنجی پل راد جذاب ترین مرد جهان انتخاب شده است. پل راد (Paul Rudd) بازیگر آمریکایی ۵۲ ساله است که در ۶ آوریل ۱۹۶۹ در نیوجرسی به دنیا آمد. راد یک کهنه سرباز قدیمی هالیوود است و بسیاری از طرفداران، بهترین ایفای نقش او را در سریال محبوب فرندز (Friends) در نقش مایک هانیگان (Mike Hannigan)، دوست پسر فیبی بوفی، می دانند.

پس از آن، این کمدین در چندین فیلم و سریال تاثیرگذار از جمله گوینده، انتقام جویان: پایان بازی، فراموش کردن سارا مارشال، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، باکره ۴۰ ساله و تابستان داغ آمریکایی، ایفای نقش کرد. مسلماً راد بیشتر برای بازی در نقش اسکات لنگ در فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man) که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود.

مرتبط: نقد و بررسی سریال Living With Yourself ؛ زندگی پل راد با خودش!

و حالا پل راد جذاب ترین مرد جهان معرفی شده است. این بازیگر محبوب هالیوود که در عرصه‌های فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی نیز فعالیت داشته است، طبق نظرسنجی مجله People جذاب ترین مرد سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

مصاحبه پل راد با مجله People

او در مصاحبه‌ای که با این مجله داشت، در مورد چگونگی تصاحب عنوان جذاب ترین مرد صحبت میکند:”من خوب میدانم وقتی مردم میشنوند که من به عنوان جذاب ترین مرد سال انتخاب شده ام با خود میگویند “چی؟ این مرد ۵۲ ساله چگونه جذاب ترین مرد سال شده است؟” با اینکه من جذاب هستم اما خب افراد زیادی هستند که باید این جایزه را قبل از من دریافت کنند.”

راد در طول مصاحبه گفت: “همسر من، جولی (Julie) تنها کسی بود که پیش از این ها در مورد جایزه صحبت کرد و اصرار داشت که نمی تواند بفهمد چرا باید من را به عنوان جذاب ترین مرد سال انتخاب کنند. اما بعد از کمی خنده و شوخی در ادامه حرف خود گفت : “اوه، آنها درست متوجه شده‌اند. تو واقعا جذاب ترین مرد هستی.” و من در آن لحظه، واقعا حس خیلی خوبی داشتم.”

همچنین راد انتظار دارد بسیاری از دوستانش پس از شنیدن این خبر او را دست بیاندازند و اذیت کنند. او در این باره گفت : “مطمئنم تا مدت ها دوستانم مرا با تیکه‌های خود نابود خواهند کرد.” پیرو صحبت های او، جاد آپاتو (Judd Apatow)، کارگردان و فیلمنامه نویسی که در چندین فیلم با راد همکاری کرده است، در توییتی نوشت: “احساسات متفاوتی درباره این موضوع دارم.”

راد همچنین گفت: “راستش را بخواهید، باور اینکه توانسته‌ام جذاب ترین مرد سال شوم کمی سخت است‌‌. قصد این را هم ندارم که با جمله‌ی اوه، من میدانستم که این مقام را کسب میکنم، غرور کاذب از خود نشان بدهم.” راد در ادامه صحبت های خود به شوخی می‌گوید: “من دارم کارت‌های ویزیت چاپ میکنم.”

مرتبط: ویژگی های جذاب زنان و مردان که باعث جذب شدن افراد به آنها می شوند! 

کار های آینده او

در مورد پروژه های آینده راد میتوان گفت که به زودی با دوست دیرینه خود، مجری ویل فرل (Will Ferrel) فیلم The Shrink Next Door ظاهر خواهد شد. ژانر این فیلم ترسناک و درام و قرار است در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (مصادف با جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰) در سینما ها عرضه شود.

او همچنین در فیلم شکارچیان روح: پس از زندگی (Ghostbusters: Afterlife) که در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (مصادف با جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰) در سینماها اکران میشود، یکی از کارکترهای اصلی است.

پل راد قرار است در سال ۲۰۲۳ در نقش اسکات لنگ در  فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ایفای نقش کند.

در ادامه بخوانید: از کانر مک گرگور تا کیلین مورفی: خوش تیپ ترین مردان جهان با کت و شلوار