این روزها تصاویری از پنگوئن های بیوه در آغوش هم که به یکدیگر دلداری می دهند و آسمان ملبورن را تماشا می کنند، بسیار وایرال شده است. Tobias Baumgaertner عکاس این لحظات زیبا است، که این تصاویر را در سال 2019 در خیابان Kilda، حومه ملبورن استرالیا، به ثبت رسانده است، اما به تازگی این تصاویر در اینستاگرام و توییتر بسیار وایرال شده اند. 

Baumgaertner در اینستاگرام خود نوشت: “در مواقعی مانند این (از دست دادن عزیزانمان) افرادی واقعا خوش شانس هستند که می توانند در کنار شخص / افرادی باشند که آنها را دوست دارند. من حدود یک سال پیش این لحظه را ثبت کردم.”


همچنین بخوانید: این گالری زیبا و دیدنی را از دست ندهید؛ نمایشگاه عکاسی باروک زیر آب


“این دو پنگوئن که ساعت ها روی صخره مشرف به افق ملبورن ایستاده بودند، چراغهای درخشان افق و اقیانوس را مشاهده می کردند. یک داوطلب مراقبت از حیوانات به من نزدیک شد و گفت که پنگوئن سفیدپوست، یک ماده ی پیر است که شریک زندگی خود را از دست داده و ظاهراً پنگوئن سمت چپ نیز یک نر جوان است که همین غم را تجربه می کند.”

“از آن زمان آنها به طور منظم یکدیگر را ملاقات می کنند و به یکدیگر دلداری می دهند و ساعت ها در کنار هم می ایستند و رقص چراغ های شهر را تماشا می کنند.”

پنگوئن های بیوه که در آغوش هم

Baumgaertner توضیح می دهد که قبل از گرفتن این تصاویر، او سه شب کامل را با این دو پنگوئن گذرانده است. “در حالی که همه پنگوئن های دیگر در خواب بودند و یا در اطراف می گشتند، به نظر می رسید که این دو نفر فقط در همان جا می ایستند و از هر ثانیه ای که در کنار هم بودند لذت می بردند، یکدیگر را در آغوش می گرفتند و در مورد مسائل پنگوئنی صحبت می کردند!

“دردی که تجربه می کردند، آنها را کنارهم می آورد. من معتقدم زمانی که انتظارش را نداریم عشق را پیدا می کنیم. این یک موهبت است که واقعا شخصی را دوست داشته باشیم و احساسی بهشتی خواهیم داشت هنگامی که او هم متقابلا ما را دوست داشته باشد.”