پیشنهاد فیلم برای آخر هفته

در این روزهای سخت و یکنواخت، خوب است هر از گاهی با تماشای فیلم و سریال، ساعاتی از مشکلات جدا شویم و در دنیای این داستان ها، غرق شویم. با 4 پیشنهاد فیلم برای آخر هفته در خدمت شما هستیم تا فیلم های: مرگ بازان، اعجوبه، اتاق و دروغگو دروغگو را به شما معرفی کنیم. که داستان هایی بسیار عمیق دارند.

پیش از مطالعه مطلب، این نکته را به خاطر داشته باشید که آثاری که در این لیست و لیست های بعدی معرفی می شوند، همگی فیلم هایی بسیار خوب و متنوع هستند. اگر فیلم خوبی را می شناسید که در هرکدام از این لیست ها معرفی نشده، لطفا از طریق بخش دیدگاه ها به اطلاع ما برسانید تا در بخش های آینده معرفی گردد.


همچنین بخوانید: 10 تا از بهترین فیلم های راز آلود و جنایی تمام دوران که حتما باید ببینید!


در ادامه با 4 پیشنهاد فیلم برای آخر هفته همراه ما باشید.

1. مرگ بازان/ Flat liners

کارگردان: نیلز آردن اپلیو

بازیگران: الیوت پیچ، نینا دوبرو، دیگو لونا، جیمز نورتون، کرسی کلمونس

سال انتشار: 2017

ژانر: علمی- تخیلی، هیجان انگیز، ترسناک

فیلم مرگ بازان، که با نام “مرگ جویان” نیز شناخته می شود، فیلمی مهیج، سرگرم کننده و بسیار پر مفهوم است. داستان آن، راجع به گروهی از دانشجویان پزشکی است که یکی از آنها، می خواهد چیز خطرناکی را تجربه کند: “مرگ موقت”.

در این فیلم، نینا دوبرو، بازیگری که بیشتر شهرتش به خاطر نقش آفرینی در سریال خاطرات یک خون آشام است، بازی کرده است. با اینکه این سریال را زیاد دوست نداشتم، ولی باید بگویم که نینا دوبرو بازی فوق العاده ای از خود ارائه می دهد. همین بازی عالی و باورپذیر او و سایر بازیگران، باعث شده مرگ بازان، تبدیل به فیلمی شود که ذره ذره ترس نهفته شده در آن، قابل لمس است.

یکی دیگر از دلایلی که مرگ بازان را این قدر شگفت انگیز کرده است، ریشه های درام و روان شناختی آن است. درس های مفهومی و فلسفی ای که این فیلم به مخاطبش می دهد، واقعا جای تفکر دارند.

در کل، اگر دوست دارید فیلمی تماشا کنید که علاوه بر سرگرم کننده بودن، اثری با ارزش و خاص هم باشد، ” مرگ بازان 2017 ” گزینه مناسبی برای شماست. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تماشای این فیلم، حداقل 13 سال داشته باشید.


همچنین بخوانید:  تا از بهترین فیلم های خانوادگی که حتما باید ببینید!


2. اعجوبه/ Wonder

پیشنهاد فیلم برای آخر هفته

کارگردان: استیون شباسکی

بازیگران: جیکوب ترمبلی، جولیا رابرتس، اوون ویلسون، نوآ جوپ

سال انتشار: 2017

ژانر: درام، خانوادگی

فیلم اعجوبه، که با نام “شگفتی” هم شناخته می شود، اقتباسی از کتابی با همین نام، اثر آر. جی. پالاجیو است. داستان آن، روایتگر زندگی یک خانواده است؛ فرزند کوچکتر خانواده، دچار نوعی سندروم است که باعث شده چهره اش کمی غیرطبیعی به نظر برسد. داستان اعجوبه، به زیبایی تغییر، دوستی، خانواده، محبت و بسیاری از موضوعات دیگر را نشان می دهد. همچنین به مخاطب می آموزد که هرگز نباید قضاوت کرد. یا اینکه ترحم های الکی ما، چقدر می تواند برای دیگران آزاردهنده باشد.

با اینکه مطالعه کتاب اصلی را بیشتر دوست داشتم، اما نباید از این نکته چشم پوشی کرد که فیلم اعجوبه، واقعا اقتباسی خوب است. بازی بسیار عالی بازیگران، به خصوص نوآ جوپ و جیکوب ترمبلی با وجود سن کمشان، باعث شده تماشای این فیلم، تبدیل به تجربه ای زیبا و پر از احساس شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تماشای این فیلم، حداقل 7 سال داشته باشید.


همچنین بخوانید: 5 تا از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس که نباید تنها ببینید


3. اتاق/ Room

پیشنهاد فیلم برای آخر هفته

کارگردان: لنی آبراهامسون

بازیگران: بری لارسون، جیکوب ترمبلی

سال انتشار: 2015

ژانر: درام

داستان این فیلم غم انگیز، راجع به زنی به نام جوی، و پسر پنج ساله اش، جک است که از زمانی که جک به خاطر دارد، در یک اتاق کوچک زندگی می کنند و هرگز پایشان را به بیرون از آن نگذاشته اند. جوی مجبور بوده به دلایلی، به جک دروغی را بگوید؛ دروغی که باعث شد جک تا سن پنج سالگی اش، باور داشته باشد که هیچ دنیایی در بیرون از اتاق وجود ندارد. اما حالا که جک بزرگ شده، آنها می توانند از زندانی که برایشان ساخته شده، فرار کنند…

“اتاق”، اقتباسی از رمانی با همین نام اثر اما داناهیو ، به شدت قابل لمس است. دو بازیگر اصلی، بری لارسون و جیکوب ترمبلی ، بازی بسیار خوبی از خود ارائه داده اند؛ به خصوص جیکوب ترمبلی که دو سال بعد از این فیلم، باز هم شاهد بازی درخشانش در فیلم “اعجوبه” بوده ایم.

اگر به ژانر درام علاقه دارید، این فیلم می تواند برایتان بسیار مناسب باشد. ما به شما پیشنهاد می دهیم برای تماشای این فیلم، حداقل 15 سال داشته باشید.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2020 که حتما باید ببینید!


4. دروغگو، دروغگو!/ Liar Liar

کارگردان: تام شادیاک

بازیگران: جیم کری، مورا تیرنی، جاستین کوپر، جنیفر تیلی، کری الویس

سال انتشار: 1997

ژانر: کمدی

فیلم دروغگو دروغگو، مثل اکثر کارهای جیم کری، یک فیلم کمدی است. داستان آن راجع به “فلچر” با بازی جیم کری است که به عنوان یک وکیل، مشغول به کار است. او در زندگی اش، چه در محیط کاری و چه در محیط خانواده، مدام دروغ می گوید. همین موضوع، باعث می شود پسر کوچکش، کم کم اعتمادش را نسبت به او از دست بدهد. تا اینکه در روز تولد پسرش، فلچر با اینکه قول داده بود حتما در جشنش باشد، ولی به جشن تولد نمی آید. این اتفاق، مسبب آرزوی سرنوشت ساز فرزند فلچر می شود؛ او آرزو می کند پدرش نتواند لااقل برای یک روز دروغ بگوید…

فیلم دروغگو دروغگو، می تواند تجربه جذابی برای دوست داران ژانر کمدی باشد. البته قطعا اگر جیم کری نبود، این فیلم نمی توانست در این حد خنده دار از آب در بیاید.

همچنین، علاوه بر شوخی های پی در پی، این فیلم بار درام و کنایه های جالبی دارد. شما در این فیلم می بینید چطور وکیلی که فقط یک روز نمی تواند دروغ بگوید، در زمینه دفاع از طرف مقصر دادگاه، به چه مشکلاتی که دچار نمی شود! این فیلم، حتی با مبلغ جریمه ها هم شوخی کرده است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تماشای این فیلم، حداقل 15 سال داشته باشید.

امیدوارم از مطالعه مطلب معرفی فیلم این هفته، لذت برده باشید.