تیک‌تاک در سال سپتامبر 2016 بعنوان یک برنامه ساخت دابسمش، ادیت فان و موزیک ویدیو عرضه شد. تیک‌تاک در ابتدا با استقبال چندانی روبه‌رو نشد چرا که دیگر اپلیکیشن ها و رقبای وی تمامی قابلیت های این اپلیکیشن را داشتند و کارکرد آنان بسیار بهتر از تیک‌تاک بود، اما با گذشت زمان تیم سازنده این اپلیکیشن قابلیت های منحصر بفردی به این برنامه اضافه کردند و تیک‌تاک بسیار محبوب گشت تا جایی که امروزه شما می‌توانید با برخی ترفند ها در تیک‌تاک از این برنامه درآمد داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش های کسب درآمد از تیک‌تاک آشنا کنیم. همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید: نگاهی به سرویس اپل آرکید؛ افکار ما پس از ۳ هفته


در این مقاله به 6 راه کسب درآمد از  تیک‌تاک اشاره شده است. امیدواریم لذت ببرید.

رشد حساب و فروش آن

اولین راهی که اکثر مردم از آن کسب درآمد می‌کنند، رشد حساب های کاربری و سپس فروش آن ها به کلیپ ساز ها و … است. این امر در تجارت الکترونیکی به کرات دیده می‌شود و تنها مختص به تیک‌تاک نیست و کاربران دیگر برنامه ها همچون اینستاگرام، تلگرام و یا حتی بازی کلش آف کلنز نیز از این راه کسب درآمد می‌کنند.

شما برای انجام این کار می‌توانید با پست ها و ویدیو های جذاب سعی کنید دنبال کنندگان صفحه شخصی و حسابتان را افزایش داده و سپس به علاقمندان در این حوزه بفروشید.

البته برای جذب دنبال کننده شما باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • پست های جذاب و روزانه
  • استفاده از موسیقی های زیبا روی ویدیو
  • انتشار کلیپ های شخصی
  • انتشار کلیپ های چندنفره
  • استفاده از هشتگ ها
  • فالو کردن دیگران

تیک تاک

حمایت از کلیپ سازان

این ویژگی تیک‌تاک که در بسیاری از برنامه ها وجود دارد، باز هم کاربردی است، طبق این ویژگی شما می‌توانید در کیف پولتان در اپ تیک‌تاک اعتبار اضافه کنید و به هر کلیپی که خوشتان آمد، پول هدیه دهید و از آنها حمایت کنید. در این بین کلیپ سازان باید کاربران را وادار کنند تا به آنها کمک کنند. متاسفانه این قابلیت در ایران قابل اجرا نیست.


بیشتر بخوانید: ویژگی های برتر اندروید نسبت به آی‌او‌اس؛ اندروید سیستم عامل پیشتاز


تبلیغات

استفاده از قابلیت تبلیغات در کلیپ ها همچون یوتیوب قابلیتی است که هم به درد کلیپ ساز می‌خورد تا درآمد کسب کند و هم به درد تبلیغ کننده تا کالایش محبوب شود. البته نا گفته نماند برای این که بتوانید از همه روش هایی که ذکر کردیم و ذکر خواهیم کرد، درآمد کسب کنید می‌بایست خلاقیت به خرج دهید و کلیپ های معرکه ای بسازید.

Tiktok

کمپین های تأثیرگذار را مدیریت کنید
راه سوم برای کسب درآمد از تیک‌تاک ، مدیریت کمپین های تأثیرگذار است که این ایده جدیدی نیست. در حال حاضر آژانس های تأثیرگذار مستقیم وجود دارد که از قبل در خدمت تأثیر گذاران اینستاگرام هستند. همین مفهوم در مورد تیک‌تاک نیز صدق می کند. شما می توانید واسطه یا واسطه ای بین یک خالق در تیک‌تاک و یک نام تجاری باشید که می خواهد با آن تأثیرگذار همکاری کند. از ایجاد توافق ، مدیریت دو طرفه ، اطمینان از تحویل محصولات و خدمات تا هماهنگ کننده بودن. اینها وظایف یک اینفلوئنسر یا تاثیرگذار است.


بیشتر بخوانید: اندروید 11 به کدام گوشی ها می رسد؟!


مدیریت حساب های کاربری

بسیاری از افراد هستند که تنها با ساخت یک کلیپ با مزه میلیون ها دنبال کننده جذب می‌کنند. برای آنها سخت است که با این حجم زیاد دنبال کننده، پیج خود را مدیریت کنند. اگر شما اطلاعاتی در مورد زمینه مدیریت حساب کاربری و … دارید میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنان کمک کنید. این نیز راه موثری در کسب درآمد است.

تیک تاک

مشاوره

همانطور که در روش قبلی گفته شد برخی افراد هستند که یک شبه ره صدساله را طی میکنند، اگر در زمینه های قراردادی، مشاوراتی و … اطلاعات دارید چرا برای خودتان کسب درآمد نمی‌کنید و آنان را خوشحال نمی‌کنید.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید !