با فیلم‌های شبیه Extraction همراه ما باشید. فیلم اکشن و مهیج Extraction از کمپانی نتفلیکس، به کارگردانی هارگراوی و بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی، یکی از ستارگان سینمای اکشن حال حاضر جهان، در نقش تایلر راک، می‌تواند هیجان را به خانه‌تان بیاورد. داستان فیلم با دزدیده شدن پسر یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان دریکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان شروع می‌شود. راک نام ماموری است که توسط پدر او استخدام می‌شود تا پسرش را نجات دهد.

در ادامه فیلم‌های شبیه Extraction که رنگ و بویی مانند این فیلم دارند، را معرفی می‌کنیم.

همچنین بخوانید: فیلم های آخر الزمانی که تا کنون ندیده اید ،اما حتما باید ببینید!


کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

فیلم Extraction

وقتی از فیلم‌های ابرقهرمانی حرف می‌زنیم، کمتر کسی وجود دارد که دنیای سینمای مارول را نشناسد. یکی از فیلم‌های اکشن دنیای مارول “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” است که یکی از فیلم‌های شبیه Extraction است. دوازدهمین فیلم دنیای مارول به کارگردانی برادران روسو و بازی زیبای کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون رقم می‌خورد. تماشای این فیلم برای دوستداران ژانر اکشن و ابرقهرمانی، خالی از لطف نیست.


جان‌ویک ۳

فیلم‌های شبیه Extraction

یکی از اکشن‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ بخش سوم فیلم جان ویک ۳ “پارابلوم” بود. فیلم اکشن و مهیج با بازی تحسین‌برانگیز کیانو ریوز و کارگردانی چد استاهلسکی با سطح تسلط فنی و قدرت داستان‌پردازی استثنایی در سال ۲۰۱۹ به روی پرده رفت. اگر فقط یک فرصت انتخاب بین فیلم‌های جان‌ویک، داشته باشید؛ قطعاً جان‌ویک۳ بهترین انتخاب برای طرفداران این سبک هست.


مرز سه‌گانه

فیلم Extraction

اگر به دنبال فیلم دیگری در سبک اکشن و جنایی هستید، فیلم مرز سه‌گانه که از سوی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ منتشرشده؛ می‌تواند گزینه خوبی باشد. این فیلم به کارگردانی جی.سی‌چاندر و با بازی بن افلک و اسکار آیزاک، داستان پنج دوست قدیمی را روایت می‌کند که برای یک سرقت بزرگ، به آمریکای جنوبی می‌روند و هنگامی‌که عملیات طبق نقشه پیش نمی‌رود، برای نجات جان خود تلاش می‌کنند.


فرزندان انسان

“فرزندان انسان” نام فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی آلفونسو کوارون محصول سال ۲۰۰۶ است. این فیلم تأثیرگذار داستانی  فضایی-آخرالزمانی و کاملاً باورپذیر را به نمایش می‌گذارد. داستان این فیلم در سال ۲۰۲۷ پیگیری می‌شود. زنان دیگر نمی‌توانند بچه به دنیا می‌آورند. بشر آخرین شانس بقایش را در وجود زنی به نام “کی”می‌بیند که به‌گونه‌ای غیرقابل درک باردار شده است.  مردی به نام تئو (کلایو اوون) مأمور می‌شود تا آخرین امید بشریت را تا بندری همراهی کند تا “کی” در امنیت کامل، کودکش را به دنیا بیاورد.

همچنین بخوانید: 20تا از بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری)


بلک‌هت

فیلم‌های شبیه Extraction

فیلم اکشن و مهیج “بلک‌هت” به کارگردانی مایکل مان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. همسورث با بازی در این فیلم تلاش کرده است تا جایگاه خود را به‌عنوان یک مرد پیشرو در گیشه پیدا کند. این فیلم داستان یک هکر باهوش به نام نیک هاتادی را روایت می‌کند که از زندان آزاد می‌شود تا یک خلافکار مجازی را یافته و تحویل قانون دهد.


مردی از هیچ کجا

فیلم Extraction

اگر به دنبال فیلم‌های آسیای شرقی می‌گردید و علاقه زیادی به ژانر اکشن‌دارید، می‌توانید پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۰ کره جنوبی “مردی از هیچ کجا” را در لیست خود قرار دهید. فیلم‌های کره جنوبی طی یک دهه گذشته شهرت زیادی پیدا کردند و این فیلم به کارگردانی لی جانگ بام یکی از نمونه‌های درخشان این فیلم‌هاست. فیلم داستان یک مرد کم‌حرف و مهربان است که برای مادر معتاد دوستش در یک عملیات قاچاق مواد مخدر اتفاقی می‌افتد که او را مجبور به انتقام می‌کند.


کماندو

فیلم Extraction- کماندو1985

بسیاری از ژانرهایی که درباره آن صحبت کردیم، مدیون فیلم اکشن کلاسیک مارک ال.لستر یعنی “کماندو” در سال ۱۹۸۵ هستند. آرنولد در این فیلم در نقش جان ماتریکس، رئیس سابق یک گروه عملیات مخفی که بازنشسته شده و می‌خواهد زندگی آرامی داشته باشد ایفای نقش کرده است. با دزدیده شدن دختر جان و کشته شدن اعضای گروه او داستان اصلی فیلم شروع می‌شود.


شهر خدا

فیلم Extraction -شهر خدا

فیلم درام جنایی فرناندو میرلس در سال ۲۰۰۲ در کشور برزیل ساخته‌شده و ویژگی‌های منطقه‌ای و فرهنگی، آن را به یک گنجینه تبدیل می‌کند.  فیلم یک واقعیت دلهره‌آور از زندگی مردم و بچه‌های زاغه‌نشین برزیل  است و لحظه‌هایی از نشاط و زندگی آن‌ها را به نمایش کشیده و روایتی از رشد جرم و جنایت در حاشیه شهر ریودوژانیرو در دهه‌های ۶۰ و ۸۰ میلادی هست.

اگر شما فیلم‌های اکشن و هیجان انگیز دیگری میشناسید که شبیه فیلم EXTRACTION است، حتما معرفی کنید.