مجله وارونه قصد دارد تا در این مطلب به معرفی فیلم و سریال هایی بپردازد که ریحانه پارسا در آنها ایفای نقش کرده است. با بهترین فیلم و سریال های ریحانه پارسا با من همراه باشید:

مرتبط: بهترین فیلم های ایرانی از نظر IMDB که باید آنها را ببینید! 


ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی در یکم اسفند ماه 1377 در تهران متولد شد. او برای اولین بار در سال 1397 و با پخش سریال “پدر” مشهور شد. پس از آن، در فیلم های دیگری هم ایفای نقش کرد که در این مطلب به معرفی همه‌ی آنها خواهیم پرداخت. با من همراه باشید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم و سریال های پارسا پیروزفر | بازیگر جذاب سینمای ایران 


سریال پدر

سریال پدر از بهترین فیلم و سریال های ریحانه پارسا
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • تهیه کننده: حامد عنقا
  • سایر بازیگران: مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، نیما رئیسی
  • سال تولید: 1397

داستان سریال پدر در مورد دو هم دانشگاهی به نام های علی (با هنرمندی سینا مهراد) و لیلا (با بازی ریحانه پارسا) است. علی و لیلا زمانی که به یکدیگر دل می بندند، متوجه می شوند که خانواده های کاملا متفاوتی دارند. این تفاوت ها مادی نیستند. اتفاقا تنها مشکلی که وجود ندارد، مشکل مالی است. مشکل اینجاست که علی در خانواده‌ای کاملا مذهبی و لیلا در خانواده‌ای ک غیر مذهبی بزرگ شده اند. اما عشق بین آنها به قدری قوی است که با گذر زمان تغییراتی در رفتار و شیوه زندگی این دو جوان دیده می شود. به نظر شما سرنوشت عشق آنها چه خواهد شد؟ سختی هایی که سد راه این دو جوان عاشق قرار می گیرد باعث می شود معنای واقعی زندگی را دریابند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جنگی ایرانی ؛ ترکش های جنگ در سینمای ایران 


خوب، بد، جلف 2: ارتش سری

خوب بد جلف 2: ارتش سری از بهترین فیلم و سریال های ریحانه پارسا
  • کارگردان: پیمان قاسم خانی
  • تهیه کننده: محسن چگینی
  • سایر بازیگران: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش
  • سال تولید: 1398

خوب، بد، جلف: ارتش سری قسمت دوم سری فیلم سینمای خوب، بد، جلف 1395 است که توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. داستان از این قرار است که یک گروه گنگستری آمریکایی به رهبری فربد (با بازی حامد کمیلی) به ایران می آیند و خود را به عنوان گروه فیلمسازی معرفی می کنند. آنها می خواهند تا با بهانه ساخت یک فیلم جنگی و استفاده از دو بازیگر مشهور مثل پژمان بازغی و سام درخشانی یک محموله رادیو اکتیو را از ایران خارج کنند. در این فیلم، ریحانه پارسا نقش یک هکر را بازی می کند که وظیفه کنترل دوربین ها و امنیت عملیات را بر عهده دارد. و علاوه بر آن باید به عنوان بازیگر در فیلم ساختگی آنها ایفای نقش کند. صحنه های جالب و خنده دار این فیلم، شما را سرگرم خواهد کرد. امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید.

مرتبط: بهترین فیلم های نازنین بنیادی ؛ بازیگر ایرانی مشهور هالیوود 


گشت ارشاد 3

  • کارگردان: سعید سهیلی
  • تهیه کننده: سعید سهیلی
  • سایر بازیگران: حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی
  • سال تولید: 1400

فیلم گشت ارشاد 3 یکی دیگر از فیلم هایی است که ریحانه پارسا در آن ایفای نقش کرده است. این فیلم که ادامه دیگر فیلم های مجموعه گشت ارشاد محسوب می شود، از جایی شروع می شود که حسن (با بازی ساعد سهیلی) و عطا (با هنرمندی پولاد کیمیایی) از آمریکا دیپورت می شوند. آنها با یک خواننده ملقب به پیکان (با حضور بهنام بانی) آشنا می شوند و به او کمک می کنند تا بتواند معروف شود.

مرتبط: بهترین فیلم‌ های گلشیفته فراهانی ؛ بانوی شرقی 

همه چیز زمانی بهم می ریزد که به پیکان پیشنهاد می دهند تا در مشهد یک کنسرت برگزار کند. اما از آنجایی که تمامی آهنگ های او با دستگاه درست شده است و از طرفی دیگر، از اجرای زنده در مقابل چند صد نفر می ترسد، می خواهند قبل از خواندن اولین آهنگ کنسرت را بهم بزنند. ریحانه پارسا در گشت ارشاد 3 نقش منشی کسی را بازی می کند که قرار است هزینه های کنسرت پیکان را بپردازد و او را برای مذاکره و بستن قراداد با پیکان فرستاده است.


امیدوارم از تماشای آثار ریحانه پارسا لذت ببرید. شما تماشای کدامیک از بهترین فیلم های ریحانه پارسا را پیشنهاد می کنید؟ مثل همیشه نظرات خود را در بخش کامنت ها با من و دیگر همراهان مجله وارونه به اشتراک بگذارید. ممنون از همراهی شما.

همچنین در ادامه بخوانید: 28 تا از بهترین فیلم های محمدرضا گلزار که باید ببینید!