از آموزش محاسبات کوانتومی به کودکان چه می دانید؟؟؟

آموزش محاسبات کوانتومی به کودکان واجب است؟؟؟ در دنیای امروز ما که تکنولوژی کوانتومی حکمفرمایی می کند ، جای محاسبات کوانتومی کجاست؟؟؟

به نظر شما آمزش محاسبات کوانتومی به کودکان باید در جدول برنامه ریزی های آموزشی شان قرار بگیرد!!! با وارونه همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید!!!


قدرت فضا از دیدگاه فیزیک کوانتوم و نسبیت زمان و مکان!!! نظریه های مغز آب کن منتظر شماست!!! 


آموزش کودکان همیشه برای والدین مهم بوده و هست!!!

به خصوص اگر قرار باشد بچه ها در خانه آموزش ببینند! اما نکته این جاست !!! چه کورس های باید به کودکان آموزش داده شود تا در آینده مورد استفاده شان قرار بگیرد!!!

حالا می خواهم از تجربه ی شخصی یکی از والدین در این مورد بنویسم! تام و کلی مک دونالد پسرشان جک را در مدرسه ای بنام «KNOWLEDGE SOCIETY» ثبت نام کردند!

این مدرسه نوعی مدرسه ی پاره وقت است که در آن چیزهایی آموزش داده می شود که در مدرسه های عادی وجود ندارد!

جک میگوید در مدرسه های عادی خواندن نوشته های رمزی و محاسبات کوانتومی به آنها آموزش داده نمی شود! این درس ها جزو چارت درسی نیستند!

جک که تنها 15 سال دارد با وجود علاقه اش به چنین مباحثی مجبور بود از منابع مختلف استفاده کند و خودش به دنبال موضوعات ایت چنینی باشد! تا اینکه با این مدرسه پاره وقت آشنا شد!!

این مدرسه به تازگی به عنوان یکی از بهترین مدرسه های آینده نگر انتخاب شده!!!

و به نوجوانان 13 تا 17 ساله مباحثی مانند هوش و مصنوعی و سایر مباحت کلیدی تکنولوزی که در مدرسه های عادی آموزش داده نمی شود را یاد می دهد!

جک یکی از 4 فرزند خانواده مک دونالد است! قبل از رفتن به مدسه هم تنها او بود که در خانواده شان به چنین مباحثی علاقه مند بود! جالب است که جک می خواهد در آینده جراح مغز شود تا بتواند از دانش کوانتومی در این زمینه استفاده کند!

کلاس هاس مدرسه «KNOEWLEDGE SOCIETY» در حدود 40 دانش آموز دارند! و تنها 2 روز آخر هفته برگزار می شوند! پس خیلی به بچه ها فشار نمی آید!!! جدایی از اینها هر روز در حدود 3 تنها 3 ساعت کلاس برگزار می شود!!!

البته که چنین مدرسه هایی ارزان نیستند!

برای یک سال آکادمیک که در حدود 10 ماه طول میکشد چیزی در حدود 5395 دلار باید پرداخت شود!!! میزان شهریه پرداختی هم به شهر سکونت بچه ها بستگی دارد!

شعبه های این مدرسه در اکثر شهر های آمریکای شمالی وجود دارد! مانند بوستون، سیاتل، تورنتوو … احتمال اینکه به زودی شعبه هایی در لندن و امریکلی لاتین هم برگزار شود زیاد است!

این را هم بگویم که به خاطر کرونا این روز ها کلاس های این مدرسه هم آنلاین برگزار می شود!!!

برنامه ی درسی سال تحصیلی 20-21 شامل 40 زمینه ی مختلف می شود! از جمله ؛ گرینتر سه بعدی، زیست سازه شناسی، اکترونیک بی سیم!دوره های آموزش این مدرسه هم 3 ساله هستند!

به امید اینکه چنین مدرسه هایی روز به روزبیشتر شوند ! و امکان تحصیل درس های این چنینی برای کودکان سرزمین ما هم ایجاد شود!!!