خبر خوب برای طرفداران ژانر عاشقانه و علمی-تخیلی! به تازگی ساخت انیمه بر اساس دو رمان عاشقانه از یومیجی اوتونو “به هر کسی که قبلا دوست داشتم” و “به من تنهایی که دوستت داشت” تایید شده. این رمان با فروش 240 هزار نسخه در ژاپن به یکی از عاشقانه های محبوب تبدیل شد. و همین محبوبیت راه اون رو به دنیای دو بعدی انیمه ها باز کرد.

ساخت انیمه بر اساس دو رمان عاشقانه از یومیجی اوتونو

مدتی پیش Hayakawa Shobo رسما اعلام کرد دو انیمه با نام های To Every You I’ve Loved Before و To The Solitary Me That Loved You با اقتباس از آثاری به همین اسامی از یومیجی اوتونو در حال ساخت هستن و هردو انیمه در سال 2022 و به طور همزمان اکران خواهند شد.

مرتبط: بهترین انیمه های عاشقانه + تریلر (آپدیت 2021)

عاشقانه ای از جنس جهان های موازی

هر دو جلد این رمان ها توسط یومیجی اوتونو نوشته و توسط انتشارات Hayakawa در تاریخ 23 ماه ژوئن سال 2016 به چاپ رسیدن. داستان این دو رمان به نوعی مکمل همدیگه هستن و در دو دنیای موازی اتفاق میفتن. البته فرقی نمیکنه که کدوم یکی رو اول بخونید. این داستان فوق العاده طوری طراحی و نوشته شده که در هر صورت با خواننده اش ارتباط برقرار میکنه و تمام جزئیات داستان و احساسات رو به مخاطبش انتقال میده. داستان این دو رمان در دنیایی متفاوت نسبت به دنیای ما اتفاق میفته. کارکترهای اصلی در دنیایی زندگی میکنن که سفر کردن افراد به جهان های موازی یه امر کاملا طبیعی و روزمره است.

Boku Ga Aishita Subete No Kimi E – To Every You I’ve Loved Before

داستان رمان به هر کسی که قبلا دوست داشتم درباره زندگی پسری به اسم کویومی هست که بعد از جدایی پدر و مادرش از هم، با مادرش زندگی میکنه. و تصمیم میگیره با شروع مقطع تحصیلی جدیدش تغییری توی زندگیش به وجود بیاره. و اولین قدمش در این راه پیدا کردن یه دوسته! اما عملی کردن این تصمیم برای اون خیلی سخته. چون توانایی خوبی توی ارتباط برقرار کردن با بقیه نداره و از طرف دیگه ای تمرکزش روی درس باعث میشه نقشه اش کاملا شکست بخوره. خب البته نه کاملا! یه روز یکی از همکلاسی هایش به اسم کازون تاکیگاوا سر صحبت رو با اون باز میکنه و بهش میگه از دنیای موازی 85 اومده. و اهل این دنیا نیست. و توی دنیای اون کازون تاکیگاوا و کویومی به هم علاقه دارند…

مرتبط: بهترین انیمه های علمی تخیلی

Kimi O Aishita Hitori No Boku E – To The Solitary Me That Loved You

رمان به من تنهایی که دوستت داشت روایتگر داستان زندگی کویومی هیداکا ست. که بعد از جدایی والدینش با پدرش زندگی میکنه. و یه روز توی آزمایشگاه تحقیقاتی پدرش با دختری به اسم شیوری ساتو آشنا میشه. و این دو نفر به آرومی وارد رابطه ای میشن که با گذر زمان تبدیل به عشق میشه. اما پدر و مادرشون تصمیم میگیرن باهم ازدواج کنن و این باعث میشه همه چیز تغییر کنه. و به همین دلیل تصمیم میگیرن به یه جهان دیگه برن. جهانی که بتونن کنار هم باشن. جهانی که توی اون ساتو و کویومی خواهر و برادر ناتنی نباشن.


در حال حاضر اطلاعاتی از تیم تولید این دو انیمه نداریم و فقط میدونیم که هردو به طور همزمان و در سال 2022 اکران خواهند شد. اما در صورت انتشار هرگونه جزئیات از طرف سازندگان، این مطلب به روزرسانی میشه!

به نظر شما ایده داستان این دوتا انیمه مکمل تا چه حد خوبه؟ انیمه یا فیلمی که به این ایده شبیه باشه میشناسید؟ لطفا مثل همیشه نظراتتون رو با با در بخش کامنت ها درمیون بذارید 🙂

در ادامه بخوانید: بهترین مانگاهای عاشقانه که از خواندن‌شان پشیمان نمی شوید!