موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

سلام به همه شما دنبال کنندگان عزیز مجله وارونه! با معرفی موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021 در خدمتتون هستیم. همونطور که احتمالا خودتون در جریان هستید، پاییز امسال، پر از عناوین وسوسه برانگیزه؛ به طوری که نمیشه بینشون فقط یکی دو تا رو برای تماشا انتخاب کرد!

با توجه به اینکه در تابستان گذشته، انیمه های خوب کمتری داشتیم، فرا رسیدن پاییز – که به نظر پر از انیمه های جذابه – برای انیمه بازها یه اتفاق مبارک به حساب میاد. در صورتی که سردرگم شدید، و نمی دونید چه انیمه هایی تو راه هستن یا اینکه از بین‌شون کدوم رو انتخاب کنید، نگران نباشید. ما در این مطلب، بهترین انیمه های پاییز رو گلچین کردیم، و موردانتظارترین انیمه های 2021 یا به عبارتی بهترین انیمه های پاییز 2021 رو بهتون معرفی کنیم.


موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021 – 1400


ظهور قهرمان سپر: فصل دوم – The rising of the shield hero Season 2

فصل ظهور قهرمان سپر موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

مدتی از انتشار فصل اول انیمه ظهور قهرمانان سپر می گذره. این انیمه ایسکای، تونست محبوبیت قابل توجهی رو کسب کنه. و طرفداران زیادی رو مشتاق تماشای ادامه داستان نگه داره. خبر خوب اینکه مدت زیادی به پایان دوران انتظار نمونده و شما می تونید فصل دوم انیمه ظهور قهرمان سپر رو، در اکتبر 2021 تماشا کنید.


تناسخ یک بیکار: پارت دوم – Jobless reincarnation 2nd cour

فصل دوم تناسخ یک بیکار موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

پارت اول انیمه تناسخ یک بیکار، یکی از بهترین انیمه های زمستان 2021 هستش. راستش رو بخواید، در ابتدا توقعات زیادی از این انیمه نمی رفت. و همه فکر می کردن قراره با یه ایسکای تکراری و کلیشه ای مواجه بشن. ولی انیمه تناسخ یک بیکار، فراتر از انتظارات ظاهر شد و بین انیمه بازها به محبوبیت زیادی رسید. فصل اول انیمه تناسخ یک بیکار، برای 24 قسمت تائید شده. نیمه اول این فصل، با دوازده قسمت در اوایل 2021 منتشر شد و حالا نیمه دوم مثل خیلی از انیمه های این لیست، در اکتبر منتشر میشه. شما می تونید قسمت اول این پارت رو، در یکشنبه 11 مهر تماشا کنید.


کومی نمی تواند با کسی ارتباط برقرار کند – Komi cant communicate

کومی نمی تواند با کسی ارتباط برقرار کند موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

این انیمه، درباره دختری ست که به دلایلی، در ارتباط برقرار کردن با بقیه مشکل داره. با این حال، آرزوی او اینه که بتونه به این ضعفش غلبه کنه، ارتباط بهتری با بقیه داشته باشه، و حتی 100 تا دوست پیدا کنه. این انیمه، از 7 اکتبر معادل پنجشنبه 15 مهر پخش میشه.


پایان پلاتینی – Platinum end

پایان پلاتینی موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه پلاتینوم اند، اقتباسی از مانگای خالقان دث نوت هستش. که پس از تجربه بسیار موفق دث نوت، سراغ باکومن رفتن و بعد پلاتینوم اند. حالا هم انگار برنامه ای برای نوشتن یک مانگا درباره دو کمدین دارن. بگذریم. انیمه پایان پلاتینی، درباره پسری به نام میرای هستش که بعد از مرگ والدینش، توسط عمو و زن عموش (شاید هم خاله و شوهر خاله!) به سرپرستی گرفته میشه. و مثل هری پاتر، مورد آزار و اذیت اونها قرار می گرفته. ولی شدیدتر. تا اینکه میرای دست به خودکشی میزنه؛ ولی توسط یک فرشته نگهبان به نام ناسه نجات پیدا میکنه. و بعد از اون، مسیر زندگیش عوض میشه.

انیمه پایان پلاتینی، از 8 اکتبر 2021 معادل جمعه 16 مهر پخش میشه. قراره این انیمه سریالی، 24 قسمت داشته باشه.


هشتاد و شش 86 : فصل دوم –  86 Eighty-six 2nd season

فصل دوم انیمه 86 موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

فصل اول انیمه هشتاد و شش، یکی از بهترین انیمه های بهار بود. و تونست نظرات مثبتی رو به خودش جلب کنه. این انیمه مکا، موفق به روایت داستانی پر از احساسات درباره تبعیض اجتماعی شد. در صورت علاقه، می تونید بررسی انیمه هشتاد و شش رو در مجله وارونه بخونید.

فصل اول 86 پایان به شدت بازی داشت. اونقدر باز که که آدم فکر میکنه اصغر فرهادی در تولید این انیمه نقش داشته. و حالا، فصل دوم این انیمه جذاب، قراره در اکتبر 2021 برگرده تا به سوالات بی پاسخ ما جواب بده. و دنیای داستانش رو، به شکل گسترده تری به تماشاگران معرفی کنه. شاید اصلا فصل دوم کاری کنه انیمه 86 به درخششی بی نظیر برسه!


پهلوانی در دور دست ها – The faraway paladin

پهلوانی در دور دست ها موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه فانتزی پهلوانی در دوردست ها، از 9 اکتبر 2021 معادل شنبه 17 مهر پخش میشه. این انیمه شونن که اقتباسی از یه سریِ لایت ناول محسوب میشه، داستان یه پسر انسانه که در شهری خالی از انسان، توسط سه جاودانه (تا جایی که من متوجه شدم) بزرگ شده. کم کم با گذشت زمان، اون درگیر سوالاتی میشه و میخواد که هویتش رو کشف کنه. در این راه، باید رازهایی رو درباره گذشته محل زندگیش و سه سرپرستش بفهمه.  


ماشه دنیا فصل سوم – World trigger season 3

فصل سوم انیمه ماشه دنیا موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه ماشه دنیا، با فصل سوم در اکتبر 2021 نزد طرفدارانش برمی گرده. بین فصل اول و دوم وقفه ای بسیار طولانی وجود داشت؛ به طوری که تقریبا همه امیدشون رو برای بازگشت این انیمه از دست داده بودن. ولی در زمستان 2021، فصل دوم با دوازده قسمت این سری رو ادامه داد و حالا، در پاییز، فصل سوم منتشر خواهد شد.


زمانه آبی – Blue period

زمانه آبی موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه Blue period یکی از موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021 برای خودم هم هست. این انیمه، داستان پسری به نام یاتورا رو روایت میکنه که دانش آموز محبوبیه و در درس هاش هم موفق هست. ولی با نوعی احساس ناامیدی و پوچی در درونش دست و پنجه نرم میکنه. تا اینکه یک روز، وقتی در کلوب هنر مدرسه، نقاشی می کشه، عمیقا تحت تاثیر قرار می گیره و اینجاست که مسیر زندگیش عوض میشه…

به نظرم این انیمه قراره به عنوان بسیار ارزشمندی تبدیل بشه. احساسی که یاتورا داره، بسیار مشابه احساس نوجوان ها در این روزهاست؛ به ویژه اونهایی که به کنکور نزدیک هستن. جالبه بدونید که برخلاف فرهنگ غربی ها، در ژاپن، رنگ آبی یه جورایی معنی شادی میده؛ پس میشه عنوان این انیمه رو، “دوره خوشحالی” دونست. انیمه Blue period که محصولی از استودیو Seven Arcs هست، از دوم اکتبر 2021، معادل شنبه 10 مهر منتشر میشه.


ساکوگان – Sakugan

ساکوگان موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه علمی تخیلی ساکوگان، درباره آینده ایه که در اون، انسان ها در کلونی های جدا جدا زندگی می کنن. این انیمه رباتیک، محصولی از استودیو Satelight هستش و اولین قسمت اون، در 7 اکتبر 2021 معادل پنجشنبه 15 مهر پخش میشه. جالبه بدونید که از سری ساکوگان، ناول و مانگا موجود هست. و در صورت علاقه، می تونید نگاهی به اونها هم داشته باشید.


خون آشام به زودی می میرد – The vampire dies in no time        

خون آشام به زودی می میرد موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

راستش رو بخواید موقع ترجمه عنوان این انیمه یکم به مشکل برخوردم. میشه هم به شکل “خون آشام به زودی می میرد” تعبیرش کرد و هم به شکل “خون آشام هرگز نمی میرد”. ولی با توجه به یه سری جزئیات که از داستان این انیمه فهمیدم، تصمیم گرفتم عنوان اول رو انتخاب کنم.

این انیمه، درباره یک گروه خون آشام و یک شکارچی خون آشام هستش و به نظر میرسه که تبدیل به یه کمدی سیاه خاص بشه. شما می تونید 4 اکتبر معادل دوشنبه 12 مهر اولین قسمت این انیمه رو تماشا کنید.

مرتبط: بهترین انیمه های خون‌آشامی


افسانه تایشو اوتومه – Taisho otome Fairytale

افسانه تایشو اوتومه موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه افسانه تایشو اوتومه، اثری درام هستش و یه داستان عاشقانه که صد سال گذشته رخ داده رو روایت میکنه. این انیمه، احتمالا گزینه درجه یکی برای کسانی تبدیل بشه که دنبال یه رومنس زیبا و پر احساس هستن. این انیمه از 9 اکتبر 2021 معادل شنبه 17 مهر پخش میشه.  


مرثیه پادشاه رز –  Requiem of the Rose king

مرثیه پادشاه رز موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه مرثیه پادشاه رز، با تمرکز روی عناصری مثل نفرین ها و تاریکی، روایتی از داستان ریچارد هستش. که باید تصمیمی مهم و سخت بگیره که نتیجه‌ش میتونه سرنوشت دنیا رو عوض کنه. انیمه مرثیه پادشاه رز، از روی یکی از آثار شکسپیر با همین نام اقتباس شده. پس اگه طرفدار ادبیات یا شکسپیر هستید، یا از انیمه هایی مثل وزش طوفان لذت می برید، این انیمه میتونه گزینه مناسبی  براتون باشه. تاریخ انتشار انیمه مرثیه پادشاه رز، هنوز به صورت دقیق اعلام نشده، ولی طبق برخی گفته ها، این انیمه از ژانویه 2022 پخش میشه. هرچند احتمالش هست که در پاییز 2021 شاهد انتشار انیمه مرثیه پادشاه رز باشیم. 


حماسه مرز (گاندام) – Kyoukai senki

گاندام موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

و باز هم یه انیمه دیگه از سری پایان ناپذیر گاندام! مثل اینکه هر بار یه انیمه از گاندام باید توی لیست انیمه های مورد انتظار حضور داشته باشه! احتمالا همگی به اندازه کافی با این انیمه مکا آشنایی دارید پس به صورت مستقیم می ریم به سراغ تاریخ پخش انیمه حماسه مرز. اعلام شده این انیمه 4 اکتبر 2021 ساعت 25:30 پخش میشه. منتها از اونجا که هر روز 24 ساعت بیشتر نیست، شما این تاریخ رو 5 اکتبر (سه شنبه 13 مهر) ساعت 1:30 بامداد در نظر بگیرید!


ویژوال پریزن – Visual prison

ویژوال پیریزن موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

احتمالا ترجمه دقیق عنوان این انیمه سریالی به فارسی، بشه “زندان بصری”. بگذریم. این انیمه موزیکال، که به طرز هوشمندانه و غافلگیرکننده ای، خون آشامی هم هست، میتونه یکی از مناسب ترین گزینه ها برای کسایی باشه که عاشق موسیقی هستن. ولی همزمان دلشون می خواد یه داستان نو رو تجربه کنن. انیمه Visual prison داستان یوکی، کسیه که وارد رقابت تنگاتنگ دو باند موسیقی محبوب میشه. این انیمه، از 8 اکتبر 2021 معادل جمعه 16 مهر منتشر میشه. لازم به ذکره که این انیمه اورجینال، یکی از محصولات استودیو A-1 Pictures هستش. 


Takt:op:Destiny

موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

این انیمه، داستانی مشابه ویوی، و تاحدودی کارول و تیوزدی داره. این انیمه، که محصولی از استودیو ماپا و مدهاوس هستش، در آینده، یعنی سال 2047 رخ میده. زمانی که آمریکا به خاطر D2 نابود، و موسیقی ممنوع شده. دو شخصیت اصلی این انیمه، سعی دارن موسیقی رو به دنیا برگردونن و به نیویورک سفر کنن. اولین قسمت انیمه Takt:op:Destiny پنج اکتبر 2021 معادل سه شنبه 13 مهر پخش میشه.  


جوجوتسو کایزن 0 – Jujutsu kaisen 0

جوجوتسوکایسن 0 موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

انیمه جوجوتسو کایسن 0 به عنوان دنباله فصل اول، و پیش زمینه ای برای فصل دوم منتشر میشه. این انیمه، درباره یوتا اوکوتسو هستش؛ که دوست دوران کودکیش، ریکا، در یه تصادف کشته میشه. بعد از این حادثه، ریکا به عنوان یک نفرین قدرتمند، ولی غیرقابل کنترل، با یوتا ملاقات می کنه. و همین قضیه، توجه جادوگران جوجوتسو مثل ساتورو گوجو رو به خودش جلب می کنه…

انیمه سینمایی جوجوتسو کایزن، 24 دسامبر 2021 معادل جمعه 3 دی منتشر میشه.


سینمایی هنر شمشیرزنی آنلاین – Sword art online: Progressive Hoshinaki yoru no Aria

سینمایی هنر شمشیرزنی آنلاین موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

فیلم جدید سری محبوب هنر شمشیرزنی آنلاین، 30 اکتبر 2021 معادل شنبه 8 آبان منتشر میشه. این فیلم، قراره به وقایع اول داستان، از دید آسونا بپردازه. برای اطلاع از اخبار بیشتر، اخبار مربوط به سینمایی هنر شمشیرزنی انلاین رو بخونید.


شیطان کش فصل دوم – Demon slayer: Kimetsu no Yaiba 2nd season

فصل دوم انیمه شیطان کش موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

یکی از مورد انتظارترین انیمه های پاییز که توقعات ازش خیلی بالاست! هنوز روز دقیقی برای انتشار فصل دوم انیمه شیطان کش اعلام نشده. ولی چند وقت پیش به صورت رسمی اعلام کردن که فصل دوم پاییز 2021 منتشر میشه. همچنین، چند روز پیش اعلام کردن که فصل دوم، طی دو دوره سه ماهه در پاییز و زمستان پخش میشه. با توجه به این حرف، احتمالا فصل دوم بین 24 تا 26 قسمت خواهد داشت. روزهای پخش این انیمه یکشنبه ها هستن (از این به بعد یکشنبه تبدیل به روز خیلی خاصی میشه!). فصل دوم انیمه شیطان کش، قراره آرک Entertainment district arc رو پوشش بده و وقایع اون، مربوط به بعد از سینمایی قطار بی انتها هستن.


مرد اره ای – Chainsaw man

مرد اره ای موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021

و حالا با بهترین مورد، این لیست رو به پایان می رسونیم! البته اکثر انیمه های این لیست به نوعی بهترین هستن؛ ولی خب مرد اره ای جایگاهش یکم خاص تره. این انیمه، هنوز نیومده قلب ها رو تسخیر کرده و همه ما رو مشتاق دیدنش نگه داشته. متاسفانه استودیو ماپا هنوز تاریخ دقیق برای انتشار انیمه مرد اره ای اعلام نکرده، ولی با توجه به برخی شایعات، و همینطور انتشار تریلر در اوایل تابستان، احتمالا بتونیم انیمه مرد اره ای رو در پاییز ببینیم. بعد از انتشار تریلر این انیمه، انتظارات و هایپ ها چندین برابر شد؛ چون از قضا ماپا برای کیفیت این پروژه، سنگ تموم گذاشته.

این انیمه، داستان تاریک دنیایی سرشار از خشونت رو روایت میکنه. در دنیای چینسامن، شیاطین از ترس های انسان ها متولد میشن. (چرا اخیرا به طرز عجیبی بیشتر انیمه ها روی شیاطین و تولد موجودات ترسناک از احساسات منفی تمرکز کردن؟) با این وجود، انسان ها می تونن شیاطین رو مهار کنن و حتی از اونها استفاده کنن. شخصیت اصلی انیمه مرد اره ای، مرد جوانی به نام بنجی هست که برای گذران زندگی، دست به فروختن دار و ندارش میزنه. تا اینکه دیگه چیزی براش نمی مونه. و مجبور میشه به شکارچیان شیاطین بپیونده.

مرتبط: چرا باید انیمه مرد اره ای را تماشا کنیم؟


امیداریم که از معرفی موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021 لذت برده باشید. شما برای کدوم یک از این انیمه ها بیشتر مشتاقید؟ منتظر کدوم انیمه ها هستید که در این لیست حضور نداشتن؟ یادتون نره نظراتتون رو حتما با ما به اشتراک بذارید.