انیمه میخوام پانکراست رو بخورم I want to eat your pancreas

چرا باید انیمه میخوام پانکراست رو بخورم را ببینیم؟ چه کسانی می توانند از تماشا کردن این انیمه لذت ببرند؟ با مجله وارونه در معرفی انیمه I want to eat your pancreas همراه باشید تا نگاهی به این انیمه فوق العاده داشته باشیم.

انیمه میخواهم پانکراست را بخورم، انیمه ای سینمایی در ژانر درام است که تا همین لحظه، موفق شده دل افراد زیادی را در سراسر دنیا به دست آورد. و رابطه خاص و جدیدی را به مخاطبان معرفی کند که تا قبل از این، نظیر آن بسیار کم دیده شده بود. همچنین، شما می توانید بررسی انیمه میخوام پانکراست رو بخورم را در وارونه بخوانید. و نگاهی به معرفی مختصر این انیمه، در لیست بهترین انیمه های عاشقانه، بهترین انیمه های غم انگیز و بهترین انیمه های سینمایی بیندازید.

معرفی انیمه میخوام پانکراست رو بخورم

بررسی انیمه I Want to Eat Your Pancreas

انیمه I want to eat your pancreas درباره پسری به نام هاروکی است. که به دلایلی، ترجیح می دهد در انزوا وقت بگذراند. اما زندگی او در ادامه، بعد از ورود دختری اجتماعی با مشکل پانکراس، که می داند فرصت زیادی برای زندگی ندارد، دچار تغییراتی می شود…

ممکن است که چنین خلاصه ای، مقداری تکراری به نظر بیاید. رابطه یک انسان منزوی با یک فرد اجتماعی. که از قضا، یکی از طرفین هم دچار بیماری یا مشکل خاصی است. اما به من اطمینان کنید؛ پس از تماشای این انیمه، به سرعت به یکی از خاص ترین آثاری تبدیل می شود که تا به حال دیده اید.


مطلب مرتبط: معرفی “انیمه این صدا را متوقف کن” ؛ اژدهایی در میان شکوفه های صورتی


آیا انیمه I want to eat your pancreas عاشقانه محسوب می شود؟

اگر بخواهم صادقانه بگویم، این انیمه عاشقانه نیست. اما از آن آثاری محسوب می شود که حسابی می تواند طرفداران این ژانر را به وجد بیاورد. بنابراین اگر از آثار رمانتیک لذت می برید، به هیچ وجه این انیمه را نباید از دست بدهید!

اما چرا برخلاف تصوری که ممکن است داستان این انیمه به وجود بیاورد، این انیمه، خودش را عاشقانه نمی داند؟ در بخشی از انیمه، ساکورا، به هاروکی، می گوید که رابطه آنها فراتر از کلمات است. و حتی انگار در خود انیمه هم تائید می شود که رابطه این دو نفر، عشق نیست. اما دوستی هم نیست. می دانید، خیلی خیلی عمیق تر از این حرف ها… فراتر از کلمات!

همین رابطه خاص هاروکی و ساکورا، یکی از دلایلی است که این انیمه را اینقدر تماشایی و خاص کرده است.

انیمه میخوام پانکراست رو بخورم به دام کلیشه ها نیفتاده است

این یعنی اینکه انیمه از همان اول، به ما، سرانجام ساکورا، و رابطه اش با هاروکی را نشان می دهد. و اجازه می دهد تا به عنوان مخاطب، فکر کنیم از اول تا آخر ماجرا را می دانیم. ما قرار است در این انیمه، شاهد فردی منزوی باشیم که با ورود یک نفر دیگر به زندگی اش، تغییر می کند و آخر سر هم آن یک نفر دیگر، با غمناک ترین اتفاقات زندگی روبرو می شود.

اما اینطور نیست! شما به هیچ وجه نمی توانید پایان این انیمه را پیشبینی کنید! بله، این انیمه در ابتدا کاری می کند که شما تصور کنید که با داستانی زیبا، اما تکراری مواجه هستید. در صورتی که آخر سر، در حالی که با نیشی باز بالای سرتان ایستاده، به شما می گوید: “گول خوردی!”


همچنین بخوانید: 5 دلیل برای تماشای انیمه AnoHana ؛ فرصت ها و آرزوها


پیش از تماشای انیمه میخوام پانکراست رو بخورم، این را به یاد داشته باشید که با یک داستان تکراری، قابل انتظار یا کلیشه ای مواجه نیستید.

بار احساسی انیمه میخوام پانکراست رو بخورم

انیمه میخوام پانکراست رو بخورم

یک نصیحت دوستانه: سعی کنید در همان بار اولی که این انیمه را تماشا می کنید، از لحظه به لحظه آن لذت کامل را ببرید. زیرا این انیمه از آن آثاری است که ممکن است هرگز نخواهید برای بار دوم به سراغشان بروید.

این انیمه، اشک عالم و آدم را درآورده است! و بار احساسی به شدت سنگینی دارد. به شدت. در صورتی که از انیمه های غم انگیز لذت می برید، نباید این انیمه را لذت ببرید؛ زیرا میخوام پانکراست رو بخورم، یکی از پادشاهان انیمه های دردناک محسوب می شود!

آرت و انیمیشن انیمه میخوام پانکراست رو بخورم

این انیمه بسیار چشم نواز است. بسیاری از لحظات این انیمه، طوری هستند که دوست دارید پخش را متوقف و اسکرین شات بگیرید!

همچنین آرت استایل این انیمه، به طوری است که اگر در دنیای انیمه، یک تازه وارد هستید، می توانید از آن لذت ببرید و به هیچ وجه برایتان آزاردهنده نیست. طراحی های اغراق آمیز معمول انیمه ها، در انیمه I want to eat your pancreas چندان به چشم نمی خورد.

پیام های انیمه میخوام پانکراست رو بخورم

در صورتی که از افرادی هستید که صرفا به خاطر سرگرمی فیلم و انیمه تماشا نمی کنید، و روی پیام ها و مفاهیم یک اثر حساس هستید، انیمه I want to eat your pancreas می تواند شما را راضی کند.

همچنین، برخلاف سریاهای مناسبتی صدا و سیما(!) پیام های این انیمه به زور در آن چپانده نشده اند و هرگز، هرگز، اثر را به سمت شعارزدگی و خسته کنندگی نمی برند. بنابراین چه به مفاهیم اهمیتی ندهید و چه روی آنها حساس باشید، می توانید از لحظه به لحظه این انیمه لذت ببرید.

جمع بندی معرفی انیمه میخوام پانکراست رو بخورم

در پایان باید گفت، انیمه میخوام پانکراست رو بخورم، اثری متفاوت و سرگرم کننده است که می تواند نظر هر سلیقه ای را به خودش جلب کند. همچنین، دارای بار احساسی و معنایی بالایی هم هست که باعث ارزش بیشتر این انیمه می شود.

در ادامه بخوانید:

دلایل تماشا کردن انیمه وایولت اورگاردن ؛ هنرمندانه به معنای واقعی

معرفی انیمه Erased ؛ از سفر به درونم میترسم!