10 روش برای ایجاد انگیزه برای ورزش کردن در زمستان ! ! هر چه هوا سردتر می شود ، انجام ورزش سخت تر ! با این حال برای سالم ماندن و تناسب اندام ، لازم است که تمرینات ورزشی در زمستان نیز قطع نشود.آیا حاضر هستید با 10 روش برای ایجاد انگیزه برای ورزش در زمستان آشنا شوید ؟

در زمستان ،  انجام تمرینات ورزشی دشوار می شود. ما نمی خواهیم تختخواب گرم خود را ترک کرده و به بیرون برویم.بدن ما به روش محافظی این موضوع را به ما گوشزد می کند.با این حال ، ما می دانیم که انجام ورزش برای یک زندگی سالم  ضروری است .نگران نباشید .ما برای شما 10 روش برای ایجاد انگیزه برای ورزش کردن در زمستان را جمع آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن آشنا می شویم :

1-دوست یا شریک زندگی خود را متقاعد کنید که با شما ورزش کند.

به این ترتیب ، شما بخشی از یک برنامه مشترک می شوید و به یکدیگر انگیزه می دهید.بدین ترتیب دیگر دچار کمبود انگیزه برای انجام ورزش نخواهید شد.

2-قبل از رفتن به محل کار ، از ایده انجام ورزش دور نشوید!

هنگامی که از خواب بیدار می شوید ، بدون اتلاف وقت ، صورت خود را با آب سرد بشویید.و برای انجام تمرین ورزشی آماده شوید.به یاد داشته باشید ، به لطف این تمرین قبل از شروع کار ، تمام روز احساس بهتری خواهید داشت.

در ادامه بخوانید :

3-تقویمی را برای انجام ورزش منظم آماده کنید.

هر “علامت کامل” که بعد از تمرین در این تقویم نوشته می شود ،به شما برای تمرین بعدی انگیزه می دهد.و شما نسبت به خود احساس مسئولیت بیشتری می کنید.

4-اگر ایجاد یک تقویم برای شما مناسب نیست ، می توانید “صفحه هدف” را در ذهن خود ایجاد کنید.

در این روش انسان ها ، صحبت ها و کلمات افرادی را که با آن ها ورزش می کنید در ذهن خود مرور کنید و هدف معینی را برای خود ایجاد کنید .این کار باعث بالا رفتن انگیزه شما می گردد.

5-هنگام ورزش ، گوش دادن به موسیقی سریع باعث هماهنگی ذهن و بدن می شود.

گوش کردن به موسیقی ها سریع ،در حین ورزش شما را از افکار و استرس دور می کند و تمرکز شما را افزایش می دهد.

6-اگر قصد ورزش در محیط بیرون از منزل را دارید باید لباس مناسب بپوشید.

در غیر این صورت ، می توان ایده ورزش در زمستان را حذف کرد.اولین قانون در انتخاب لباس ورزشی در زمستان: پوشیدن لباس هایی است که در آن ها هوا جریان دارد.قانون دوم پوشیدن لباس هایی است که بدن شما را گرم نگه دارد.

7- اگر هنوز نمی خواهید در زمستان بیرون بروید ، در خانه تمرین کنید.

از آنجا که حرکات ورزشی زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید ، می توانید برنامه ای را تهیه کنید که برای خودتان مناسب ترین باشد.و آن ها را طبق برنامه ریزی در منزل انجام دهید.

8-اگر می خواهید برای اولین بار یک برنامه ورزشی را شروع کنید ، می توانید در کلاس های بدنسازی در یک سالن ورزشی شرکت کنید تا به این روال عادت کنید.

این زیرساختی را ایجاد می کند که باعث ایجاد انگیزه در شما خواهد شد و شما مجبور نخواهید شد حرکاتی را که یاد گرفته اید تحت هدایت یک مربی به تنهایی انجام دهید.

9-البته رفتن به سالن های بدنسازی در هوای بارانی و سرد نیز یک تلاش و کوشش است.

بعضی اوقات ممکن است بخواهید از این امر چشم پوشی کنید. در آن زمان می توانید فیلم های ورزشی زیادی در اینترنت پیدا کنید ، می توانید فضای مشابهی را در خانه خود ایجاد کنید.

10-ورزش های زمستانی انجام دهید.

می توانید در زمستان به سراغ ورزش های مناسب این فصل مانند اسکی ، اسکی روی یخ و… بروید.هر کاری که فکر می کنید باعث افزایش انگیزه در شما می شود را امتحان کنید.