چکار کنم باسن خوش فرم داشته باشم ؟ بسیاری از خانم ها برای تقویت ماهیچه های باسن خود در ورزشگاه ، در خانه یا پارک تمرینات سخت ورزشی انجام می دهند.اگر می خواهید باسنی خوش فرم داشته باشید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید :

باسن خوش فرم

اگر فکر می کنید اندازه باسن شما ایده آل است اما می خواهید فرم بیشتری بگیرید ، ماساژ می تواند به شما کمک کند.یک ماساژ مناسب باعث کاهش تنش می شود و تمرینات شما را مؤثرتر می کند.اما علاوه بر ماساژ تمرینات ورزشی ای نیز وجود دارند که به شما کمک می کنند در سریع ترین زمان ممکن به باسن خود فرم دهید که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

اسکات

کمتر کسی است که نداند ، تمرین اسکات چه تاثیر زیادی بر روی فرم دهی عضلات باسن دارد.برای انجام این حرکت پاهای خود را به اندازه شانه ها باز کرده ،و گویی که می خواهید بر روی صندلی بشینید به آرامی زانوهای خودتان را خم کنید .توجه کنید که کمر و ستون فقرات تان صاف باشد.همچنین اجازه ندهید زانوهایتان جلوتر از انگشتانتان قرار گیرد.


شاید برایتان جذاب باشد :


لانگز

برای انجام این حرکت بایستید.پای راست خود را جلو برده و زانوهایتان را خم کنید.سپس به آرامی آن را به عقب ببرید.همین حرکت را برای پا دیگر نیز تکرار کنید.دقت کنید در عین انجام حرکت کمر و شکم تان را محکم نگه دارید.

پل

روی پشت خود صاف دراز بکشید و پاهای خود را خم کنید تا کف پاهای شما به زمین لمس شود ، تا جایی که پاهای شما از باسن شما فاصله داشته باشد. بازوهای شما باید صاف در کنار شما باشد.به آرامی باسن تان را از زمین بلند کنید.عضلات باسن و شکم تان را منقبض کنید.به بلند کردن باسن ادامه دهید تا ماهیچه ها شروع به کشش کنند ، سپس به آرامی به زمین برگردید و پشت خود را استراحت دهید.

منقبض کردن عضلات باسن

هنگامیکه در صف های طولانی ایستاده اید، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.برای انجام این کار هر چند ثانیه عضلات باسن تان را منقبض کنید.