برد پیت عاشق چه زنانی می شود ؟برد پیت بازیگر مطرح هالیوودی که امسال بعد از سال ها تجربه هنری توانست برنده جایزه اسکار 2020 شود ، چه از لحاظ بازیگری و چه از لحاظی ظاهری مورد پسند بسیاری از طرفدارانش است.شاید برای شما جالب باشد که بدانید مردی مانند او عاشق چه زنانی می شود ؟ آیا ظاهر برای او مهم است یا اخلاقیات ؟ بیایید با یکدیگر با زنان مورد علاقه برد پیت آشنا شویم :

او مرد روابط طولانی است 

برد پیت عاشق چه زنانی می شود

جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی ….زنانی که برد پیت رابطه بسیار طولانی با آن ها برقرار کرده است  و همه آن را می دانیم.رابطه او با آنجلینا جولی به ازدواج و داشتن فرزند ختم شد و پس از یک رابطه طولانی از یکدیگر جدا شدند.رابطه او با جنیفر آنیستون نیز سال ها به طوا انجامید.

اما وجه اشتراک این دو زن چیست ؟

اگر به انتخاب های برد پیت توجه کنیم.جدایی از ظاهر و زیبایی برد پیت عاشق زنانی می شود که دارای اعتماد به نفس هستند و می توانند مستقل باشند و روی پای خودشان بایستند.

اعتماد به نفس زنان معقوله ی پیچیده ای است که اگر بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم شاید در این مقاله نگنجد.اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم می توانیم بگوییم داشتن اعتماد به نفس و استقلال برای زنان بسیار مهم است .شاید از این رو مردان زیادی عاشق زنان قدرتمند می شوند اما برخی مردان نیز علاقه ای به زنان قدرتمند ندارند و ترجیح می دهند با زنان ضعیف تر از خودشان ارتباط برقرار کنند تا همیشه احساس قدرت داشته باشند.


شاید برایتان جذاب باشد :


به نظر من هر انسانی با هر گونه ظاهر و جایگاهی باید دارای اعتماد به نفس باشد و بتواند خود را آنگونه که هست دوست داشته و برای بهتر شدن تلاش کند.شاید این یکی از رموز روابط موفق باشد.زیرا زمانیکه شما خودتان را دوست داشته باشید می توانید به دیگران یاد بدهید که شما را آنگونه که شما می پسندید دوست داشته باشند و به شما احترام بگذارند.