با بررسی قسمت هفدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan در خدمت شما عزیزان هستم. شما می تونید بررسی قسمت های قبل رو هم از اینجا بخونید. قسمت پنجم از بخش دوم فصل سوم انیمه حمله به تایتان از همه قسمت های نیم فصل دوم تا به اینجای کار بهتر بود و بدون شک یکی از بهترین قسمت های این انیمه هستش ! گرچه ضعف هایی هم در طراحی و انیمیشن وجود داشت اما با این حال روند داستان و اتفاقاتی که رخ داد باعث شد این قسمت خیلی جذاب و تاثیرگذار باشه!

همونطور که خبرش رو اعلام کردیم قرار قسمت های باقی مونده فصل سوم با هشت ساعت تاخیر پخش شه ! در نتیجه من همه سعی ام رو میکنم تا بررسی ها رو هر دوشنبه به دستتون برسونم !

قسمت هفدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan به نوعی آرک نیم فصل بود و بالاخره شاهد مبارزه لیوای و تایتان میمونی بودیم ، مبارزه که نه بهتره بگم رنده کردن غول میمونی توسط لیوای به شدت راضی کننده و لذت بخش بود ! گرچه فرارش با کمک اون تایتان دیده بان خیلی تو مخ بود !

تو این قسمت مجددا اطلاعاتی داده نشد جز یکی دو مورد اشاره که به نظر مهم میومدن و در ادامه راجع بهشون حرف میزنم !

هانجی هم یهو از ناکجا اومد! از زنده بودنش خوشحالم ولی یکم زمان برگشتنش تو مخ بود !!! از اونور هم ارن موفق شد با فداکاری آرمین تایتان بخار زا رو شکست بده و برتولد رو به اسارت بگیره ! تا ثابت کنه در عین خنگی همیشه در لحظلات آخر بهترین عملکرد رو داره!

راینر که تازه سرپا شده بود مجدد دهنش سرویس شد ! و میکاسا به کمک هانجی و سایرین موفق شدن اینبار راینر رو سالم از تو بدن تایتان بیرون بکشن !

تو این قسمت بالاخره به سرنگ اشاره میشه ! یک سرنگ ، 2 مجروح مهم ، 2 تایتان هوشمند برای بلعیدن !

روی هم رفته این قسمت جذاب بود ، انیمیشن خوب بود، اکشن مناسبی داشت، موسیقی جا داره کمی بهتر باشه ! امیدوارم هیرویوکی ساوانو به خودش بیاد و کمی با وسواس بیشتری عمل کنه !

خب بیشتر از این کشش نمیدم ! بریم سراغ بررسی . لطفا قبل خوندن بررسی مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید.



در ادامه با بررسی قسمت هفدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan همراه من باشید.

زیک

بررسی قسمت هفدهم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

تو این قسمت معلوم میشه ، زیک از سرگذشت مردم داخل دیوار اطلاع داره و همینطور میدونه شاه ریس حافظه مردم رو شستشو داده ! به همین خاطر فک میکنه این مردم نفرین شدن تا بجنگن و با مزخرفاتی مثل مرگ با افتخار توجیه شدن (که یه جورایی درست داره فک میکنه).

اما نکته جالب عصبانی شدن ناگهانیش هست و اشاره به اینکه نمیخواد مثل پدرش بشه !!! اینجا چندتا مسئله هست ! به نظر میرسه افراد خارج دیوار اطلاعات دقیقی راجع به افراد داخل دیوار دارن و سرگذشت و تاریخ انسانیت رو میدونن!

همچنین به نظر میرسه زیک با پدرش مشکل داشته ! آیا پدرش تایتان بوده ! آیا زیک به دنبال انتقام پدرش هست؟ اکثریت فک کنم میدونید پدرش کیه ! اما با اینحال پدر زیک کی میتونه باشه و چه ارتباطی بین آدم های داخل دیوار و زیک وجود داره !


مبارزه تایتان میمونی و لیوای

بررسی قسمت هفدهم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

بالاخره لیوای رو  در حالت God Mode دیدیم ××× من حمله لیوای به تایتان میمونی رو حداقل ده بار دیدم ! عجب عالی بود! اسمشو واقعا مبارزه نمی شد گذاشت ! لیوای در یک لحظه تایتان میمونی رو سلاخی کرد !

همونطور که تو بررسی قسمت قبلی گفتم چند هفته ای هست شک کرده بودم که تایتان میمونی توانایی مبارزه ای بالایی نداره و توانایی اصلیش در پرتاب کردن هست ! (البته ممکنه بعد ها بیشتر ازش ببینیم )، با این حال اصلا فک نمیکردم لیوای بتونه اینجوری رنده ش کنه !

خواستم حمله لیوای رو تصویر به تصویر بزارم دیدم چه کاریه ویدئوش رو بزارم خیلی بهتره !

بعد رنده کردن تایتان میمونی ، لیوای به پشت گردنش میرسه و امون به زیک برای سخت کردن خودش نمیده ! و با چندین کمبو حرفه ای گردن تایتان میمونی رو جر میده و زیک رو میکشه بیرون !

و وقتی زیک رو اسیر میکنه سریعا به این فکره که سرنگ رو به اروین تزریق کنه و اروین با خوردن زیک تایتان هوشمند بشه ! که خب این اتفاق نمیوفته و اون تایتان دیده بان بی ریخت میاد سر وقتش و زیک رو نجات میده !زیک در حال فرار باور نمیکنه شکست خورده و از تایتان ها میخواد برن سراغ لیوای !

بررسی قسمت پنجم از بخش دوم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

دو تا مسئله مجهول اینجا هست !

  • هنوز مشخص نشده این همه تایتان یهو از کجا اومدن و زیک چیجوری ظاهرشون کرد!
  • اگه زیک قدرت کنترل تایتان هارو مثل ارن داره پس چرا ارن رو میخواد ؟

آرمین

بررسی قسمت پنجم از بخش دوم فصل سوم انیمه حمله به تایتان
خوبیش اینه سیکس پک هم به کاره !

تو قسمت قبلی شاهد ترس و درماندگی آرمین و شجاعت اروین بودیم ! تو این قسمت آرمین بالاخره خودش رو جمع میکنه و نقطه ضعف تایتان برتولد رو پیدا میکنه اما برای شکست تایتان بخار زا باید مثل اروین خودش رو طعمه کنه تا ارن بتونه مثل لیوای عملیات ضربتی رو انجام بده !

بررسی قسمت پنجم از بخش دوم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

صحبت های آرمین با ارن و فلش بک به خاطره ای از بچگیشون خیلی عالی بود ! اما از همه مهمتر و جذاب تر فداکاری آرمین بود ! من یکی اصلا تاب و تحمل زنده زنده سوختن آرمین رو نداشتم !

آرمین تو این قسمت فداکاری و جان فشانی برای هدف بالاتر رو به معنای واقعی کلمه نشون میده ! و مثل اروین که از رویاش گذشت از رویای خودش و دیدن دریا میگذره !

بررسی قسمت پنجم از بخش دوم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

خشم ارن زمان کشیدن برتولد از تایتانش بیرون و دیدن جنازه کباب شده آرمین خیلی جالب بود خیلی وقت بود اینقدر جدی و وحشی نشده بود!


اینفوگرافی

بررسی قسمت پنجم از بخش دوم فصل سوم انیمه Attack on Titan

اینفوگرافی این هفته راجع به سرزمین های خارج از دیوار بود و با توجه به رسم انیمه به زودی شاهد دریا و سرزمین های جدید خواهیم بود.


راینر / هانجی

بررسی قسمت پنجم از بخش دوم فصل سوم انیمه Attack on Titan

خب راینر که تازه حالش خوب شده بود، دوباره بهش حمله شد و اینبار با کمک هانجی از مرگ برگشته میکاسا و سایرین موفق شدن تایتان زره پوش رو شکست بدن و اینبار راینر رو زنده از اون تو بکشن بیرون !

[megadesc]بازگشت هانجی خیلی هندی بود !!! یارو غیبش زده بعد کلی مدت پیدا میشه بعد درست وسط مبارزه ظاهر میشه انگار از نقشه میکاسا خبر داشته و میاد شلیک میکنه مستقیم تو فک راینر !!!![/megadesc]

عملکرد میکاسا تو بازپس گیری دیوار ماریا خیلی ضعیف بود و ما علنا هیچی از قدرت آکرمنیش تو این 5 قسمت ندیدیم ! امیدوارم قسمت بعد با لیوای یه دعوای حسابی بکنن !


سرنگ

بررسی قسمت هفدهم فصل سوم انیمه اتک آن تایتان

خب بعد 5 قسمت بالاخره لیوای به سرنگ اشاره کرد ! شرایط سختی هستش ! یه سرنگ دو تا فرمانده / دو تا تایتان هوشمند !

تا به اینجای کار از اسپویل های اوپنینگ بگیر تا کامنت های زیر بررسی تقریبا مشخص شده سرنگ به کی تزریق میشه ! اما واقعیتش برای من سرنگ مهم نیست ! من خیلی زودتر دوستم دارم هانجی یکی از اون دوتا راینر یا برتولد رو شکنجه و کمی اطلاعات استخراج کنه ! و از این هم مهمتر خیلی دوست دارم بدونم تو اون زیرزمین خراب شده چه خبره !!!!!

 

امیدوارم از بررسی قسمت هفدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan خوشتون اومده باشه، مثل همیشه منتظر نظرات و حدسیات شما هستم. لایک،اشتراک و … هم فراموش نشه دمتون گرم. آها راستی اگه علاقه به همکاری با ما در بخش انیمه یا سایر بخش هارو دارید با ما از طریق info@varune.com درتماس باشید.

به روز رسانی » بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan ؛ اروین یا آرمین ؟