مجموعه انیمه ناروتو فقط در صحنه های مبارزه خوب عمل نمی کند، این انیمه نقل قول های الهام بخش عالی را برای طرفداران مشتاق خود ارائه می دهد. ما بهترین دیالوگ های انیمه ناروتو را که پر از کلمات حکیمانه، الهامات و درس هایی از شخصیت های آن است، گردآوری کرده ایم.

بهترین دیالوگ های انیمه ناروتو

با بهترین دیالوگ های انیمه ناروتو از شخصیت های مختلف این انیمه همراه ما باشید.

بهترین دیالوگ ناروتو اوزوماکی

بهترین دیالوگ های ناروتو

“باور کن!”

شعار رسمی ناروتو در زندگی، “باور کن!” بارها توسط ناروتو استفاده شده است، اما این موضوع تاثیر و اهمیت آن را کم نمی کند. گاهی اوقات در زندگی، یافتن هدفی که به آن علاقه دارید، سخت است، و حتی سخت‌تر است که به آن هدف متعهد شوید و از آن عبور کنید.

“باور کن!” به عنوان یادآوری برای همه ما است که مثبت ماندن و حمایت و پیگیری رویاهای خودمان از بالاترین اهمیت برخوردار است. همچنین به ما یادآوری می کند که سعی کنیم به اهداف خود در زندگی متعهد باشیم و در نهایت به آنها دست یابیم.

همچنین بخوانید: مهارت های رزمی ناروتو در دنیای واقعی و انیمه را بشناسید! 

سخت تلاش کردن برای کسانی که به خودشان باور ندارند، بی ارزش است!

اگر به خود ایمان ندارید و اعتماد به نفس غلبه بر سختی ها را ندارید، پس همه چیز بی ارزش است. ناروتو یک بار گفت: “من آدم خاصی نیستم، اما هرگز تسلیم نشدم.” ناروتو همیشه باور داشت که سخت کوشی نتیجه می دهد.

“یکی به من گفت من یک شکست خورده هستم، به آنها ثابت خواهم کرد که اشتباه می کنند.”

همیشه بهتر است مانند ناروتو، به جای تمرکز بر نظرات دیگران در مورد مهارت های تان، خود را به چالش بکشید تا بهتر عمل کنید. به یاد داشته باشید، آنها آینده شما را تعریف نمی کنند. شما اینکار را می کنید.

کسانی که زندگی شان را در راه برای دفاع از ایمان خود قرار می دهند، قهرمان می شوند و در افسانه ها به وجود خود ادامه می دهند.

حتی زمانی که ناروتو با این همه درد روبرو شد، جان خود را برای دفاع از ایمان خود به خطر انداخت. بنابراین، او پیروز شد تا به یک قهرمان و یک افسانه تبدیل شود. بیایید از ایدئولوژی او برای پیروزی در نبردهایمان استفاده کنیم.

تا زمانی که باور داشته باشید، شکست به شما دلیلی برای تسلیم شدن نمی دهد.

شکست بخشی از زندگی، رشد و پیروزی است. این سنگ پله هر موفقیت است. با این حال، باور به خود باعث پیروزی واقعی شما می شود.

وقتی مردم از چیزی که واقعاً برای آنها خاص است محافظت می کنند، واقعاً می توانند تا آنجا که می توانند قوی شوند.”

وقتی هدفی یا فردی برای شما مهم باشد، شما برای محافظت از آن هرکاری م یکنید و برای این منظور تا جایی که می توانید سعی می کنید خود را قوی کنید. این ماهیت محافظت از ارزش های ماست.

“این چهره نیست که از کسی هیولا می‌سازد. انتخاب هایی که در زندگی اش دارد او را تبدیل به هیولا می کند. .”

مرتبط: بدترین و بهترین فیلرهای ناروتو 

“اگر او دست هایم را از جا در بیاورید، با پاهایم او را می کشم. اگر پاهایم را از جا در بیاورد، او را گاز می گیرم… من اوروچیمارو را شکست می دهم و دوستم ساسکه را یک بار برای همیشه پس می گیرم.”

فداکاری ناروتو به ساسکه، حتی بعد از تمام کارهای وحشتناکی که در طول سریال انجام داد، سطحی از دوستی است که هر کسی باید امیدوار باشد که بتواند داشته باشد. او حاضر است برای بازگرداندن ساسکه به خانه هر کاری انجام دهد و هر راه دوری را طی کند و ما او را به خاطر این کار دوست داریم.

ناروتو به ما یادآوری می‌کند که وقتی می‌دانید دوستانمان به کمک شما نیاز دارند هرگز دست از تلاش برنداریم. مهم نیست که چه چیزی سر راه آنها قرار می گیرد، یک دوست واقعی در تاریکی ها شیرجه می زند تا دوست خود را به سمت نور بکشد.

“اگر سرنوشت خود را دوست ندارید، آن را نپذیرید. در عوض شهامت داشته باشید که آن را همانطور که می خواهید تغییر دهید.

بهترین دیالوگ Pain

دیالوگ های پین در انیمه ناروتو

کسانی که رنج واقعی را درک نمی کنند، هرگز نمی توانند آرامش واقعی را درک کنند.

در حالی که این نقل قول از Pain به ظاهر پیامی تاریک در مورد رنج دارد، ما ترجیح می‌دهیم با دید مثبت‌تری به آن فکر کنیم. از دست دادن، بخشی از رشد زندگی است و هر مشکلی که اکنون با آن روبرو هستید، بعداً شما را قوی تر می کند.

باید زمین بخوریم تا یاد بگیریم چگونه دوباره بلند شویم، یا اینکه بدون کمی تاریکی نمی توانیم در زندگی خود نور داشته باشیم، ما دوست داریم این نقل قول را زمانی به خاطر بسپاریم که همه چیز به خوبی پیش نمی رود.

بهترین دیالوگ اوبیتو اوچیها

دیالوگ های اوبیتو اوچیها

لحظه‌ای که مردم عشق را می‌شناسند، در خطر نفرت قرار می‌گیرند.

مرز باریکی بین نفرت و عشق وجود دارد. مادارا اوچیها می گفت که وقتی یک مرد عشق ورزیدن را یاد می گیرد، باید خطر نفرت را تحمل کند. ماساشی کیشیموتو همچ نین گفت که فقط عشق می تواند شما را شفا دهد.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه Naruto که حتما باید تماشا کنید 

بهترین دیالوگ کاکاشی

دیالوگ های کاکاشی

در دنیای نینجا، کسانی که از قوانین پیروی نمی کنند، آشغال هستند. اما، کسانی که دوستان خود را رها می کنند، از آشغال هم بدتر هستند.

بهترین دیالوگ جیرایا

دیالوگ های جیرایا

وقتی مردم صدمه می بینند، متنفر شدن را یاد می گیرند… وقتی مردم دیگران را آزار می دهند، منفور می شوند و احساس گناه می کنند. اما شناختن درد به مردم اجازه می دهد مهربان باشند. درد به مردم اجازه می دهد که رشد کنند… و نحوه رشد شما به شما بستگی دارد. –

درد ما را قوی تر و عاقل تر می کند. ممکن است از کسانی که به ما صدمه می زنند متنفر باشیم، اما در نهایت، درس هایی که از آن می آموزیم به ما کمک می کند تا با این درد کنار بیاییم. ناروتو یک نمونه واقعی از این موضوع است.

طرد شدن (رد دشدن) بخشی از زندگی هر مردی است. اگر نمی‌توانید آن را به گذشنه بسپارید و به جلو حرکت کنید … – شما یک مرد واقعی نیستید.

درد ممکن است بزرگترین درس های زندگی را به ما بدهد. با این حال، برای تبدیل شدن به یک مرد واقعی باید اولین کسی باشید که درد را می پذیرد.

معیار واقعی یک شینوبی نحوه زندگی او نیست، بلکه نحوه مرگ او است.”

وقتی جیرایا به‌طور غم‌انگیزی توسط شش راه درد کشته می‌شود، لحظه‌ای درون‌نگر دارد که در آخرین دقایق خود به شاگرد و شاگردش ناروتو فکر می‌کند. معنای این نقل قول برای ما این است که هر کسی می تواند با اعمالی که در حال انجام می دهد از گذشته خود بالاتر برود.

همیشه این فرصت وجود دارد که کار درست را انجام دهید یا اشتباهی را جبران کنید تا زمانی که واقعا متاسف باشید و مایل باشید رشد کنید و بهترین نسخه از خودتان شوید که می توانید باشید.

مرتبط: بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن 

بهترین دیالوگ ساسکه اوچیها

دیالوگ های ساسکه اوچیها

“من مدتها پیش چشمانم را بستم… چیزهایی که اکنون به دنبال آن هستم فقط در تاریکی نهفته است.”

این پیام به ظاهر تاریک دیگری است که مثبت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. ساسکه که چشمانش را می‌بندد و در تاریکی به دنبال چیزهایی می‌گردد، می‌تواند با افرادی مقایسه شود که خود را از حواس‌پرتی‌های منفی در زندگی می‌بندند و اهداف و رویاهای خود را به جلو می‌برند.

چه روابط سمی باشد و چه ویژگی های شخصی منفی، همه ما در زندگی خود با منفی بافی روبرو هستیم. گاهی اوقات تنها راه پیشرفت این است که چشمان خود را بر روی این حواس پرتی ها ببندید و در تاریکی پشت چشمان بسته خود به دنبال علایق و جاه طلبی های خود باشید.

بهترین دیالوگ ساکورا هارونو

دیالوگ های ساکورا هارونو

لبخند ساده ترین راه خروج از یک موقعیت دشوار است.

لبخند ممکن است معانی مختلفی داشته باشد. می تواند امید بدهد یا به قدرت کسی تبدیل شود. در هر صورت، مهم نیست که چقدر سخت باشد، لبخند زدن همیشه یک انتخاب عالی است.

مهم ترین چیزها در کتاب ها نوشته نشده اند. شما باید آنها را با تجربه کردن خودتان بیاموزید.

نویسندگان بزرگ‌ترین کتاب‌ها اغلب درس‌های زندگی، نقل قول‌ها و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند. پس علاوه بر کتابها، در تجربیات زندگی خود دنبال بزرگترین درس ها باشید.

همچنین بخوانید: ناروتو بهتر است یا بلیچ؟ 10 دلیل برتری ناروتو از بلیچ 

هر یک از ما باید کاری را که در توانش است انجام دهد! اگر به هر حال قرار است بمیریم، پس بهتر است در جنگ بمیریم تا کاری نکنیم!

بهتر است با دانستن اینکه شکست می خورید بجنگید تا اینکه فقط به این دلیل که می ترسید شکست بخورید تسلیم شوید. اگر قرار است شکست بخورید، حداقل به هر حال تلاش کرده اید.

بهترین دیالوگ ایتاچی اوچیها

دیالوگ های ایتاچی اوچیها

رشد زمانی اتفاق می افتد که فرد از محدودیت های خود فراتر می رود. درک این موضوع نیز بخشی از تمرین است.

ماندن در منطقه راحتی آسان است. با این حال، به چالش کشیدن پتانسیل کامل شما، شما را به جلو نگه می دارد.

کسانی که خود را می بخشند، و می توانند ماهیت واقعی خود را بپذیرند… آنها قوی هستند!

پذیرش خود واقعی مهم است. ماساشی کیشیموتو این شعار را در کل مجموعه به وضوح بیان کرد. حتی زمانی که ناروتو در سخت ترین موقعیت ها بود، طبیعت واقعی خود را پذیرفت.

بهترین دیالوگ اوروچیمارو

دیالوگ های اوروچیمارو

“این طبیعت انسان است که ارزش واقعی چیزی را درک نکند، مگر اینکه آن را از دست بدهد.”

این یک ضرب المثل است که تا چیزی را از دست ندهی قدر آن را نمی دانی و اوروچیمارو به سادگی و در بهترین موقعیت این مفهوم را بیان می کند.

مرتبط: موسیقی متن انیمه Naruto را گوش کنید! شروع یک داستان به یادماندنی 

بهترین دیالوگ کونوهامارو

دیالوگ های کونوهامارو

من یک گنین هستم، با نام این دهکده مفتخرم. نام خانوادگی من ساروتوبی است و نام من کونوهامارو است! تو مرا به یاد خواهی آورد!”

کونوهامارو در نبرد کوتاه خود با یکی از شش راه درد، زمانی که قهرمانانه با مهاجم دهکده برگ روبرو می شود، شجاعت الهام بخشی از خود نشان می دهد. این گنین جوان نه تنها بر ترس خود کنترل دارد، بلکه به روستا و اصل و نسب خود نیز افتخار می کند.

این تحول حماسی در مواجهه با مرگ به ما نشان می دهد که حتی زمانی که مشکلات غیرقابل حل به نظر می رسند و شکست کاملاً تضمین شده است، گاهی اوقات کمی شجاعت (و کمی شانس) تنها چیزی است که نیاز دارید.

بهترین دیالوگ راک لی

دیالوگ های راک لی

“نابغه، ها؟ اصلا نابغه یعنی چی؟ خب من با استعدادهای طبیعی زیادی متولد نشدم… اما سخت تلاش می کنم و هرگز تسلیم نمی شوم. این موهبت من است. این روش نینجا من است!

تعداد کمی از شخصیت‌های ناروتو به اندازه راک لی سخت کار می‌کنند یا الهام‌بخش هستند. او یک شخصیت محبوب است. راک لی که فاقد مهارت لازم برای استفاده از گنجوتسو یا نینجوتسو است، این نقطه ضعف را با قدرت اراده و اعتماد به نفس کامل جبران می کند و در عین حال خود را وقف هنر تایجوتسو می کند.

او به ما می آموزد که هرگز خود را کوچک نشماریم و تلاش و پشتکار همیشه نتیجه می دهد. وقتی از خودتان حمایت کنید و به خودتان ایمان داشته باشید، تقریباً همه چیز ممکن است.

به نظر شما بهترین دیالوگ های انیمه ناروتو برای کدام شخصیت بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: بهترین انیمه های هیجان انگیز که به خوبی سرگرم تان می کنند!