بهترین انیمه های هیجان انگیز

با معرفی 10 تا از بهترین انیمه های هیجان انگیز در خدمت شما هستیم. در نگاه کلی، انیمه، ژانر های مختلفی برای سرگرم کردن ما دارد؛ عاشقانه، اکشن، پلیسی. اما اگر دوست دارید که در حین تماشای انیمه هیجان را با تمام وجود احساس کنید، با مجله وارونه همراه باشید تا در این مطلب بهترین انیمه های مهیج را به شما معرفی کنیم:

همچنین بخوانید: 5 دلیل برای تماشای انیمه Spy x Family


1) کیمیاگر تمام فلزی: برادری / Full metal Alchemist: Brotherhood

انیمه Full metal Alchemist: Brotherhood از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 64
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، مهیج
  • نمره (MAL) : 9/41

به جرعت می توان گفت Full metal Alchemist یکی از انیمه های کلاسیک قدیمی و یکی از بهترین انیمه های هیجان انگیز است که به خوبی توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند. چرا که علاوه بر اینکه اتفاقات اکشن و مهیج زیادی را به نمایش می گذارد، صحنه‌ های کمدی و عاشقانه نیز در آن دیده می شود.

داستان آن از این قرار است که پس از انجام یک آزمایش کیمیاگری در خانواده‌ی الریک، نتیجه‌ی آن وحشتناک تر از چیزی می شود که می توان تصور کرد. در پیرو آن دو برادر خانواده، یعنی ادوارد و آلفونس در موقعیتی خطرناک قرار می گیرند. این دو برادر با نادیده گرفتن قانون اصلی کیمیاگری مبنی بر “ممنوعیت دگرگونی انسان” تلاش می کنند تا مادر خود که به تازگی فوت کرده است را دوباره زنده کنند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش که حالتان را خوب می کنند! 

همان طور که می شود تصور کرد، این کار عواقب زیادی در پیش دارد که بهتر است با تماشای سریال آنها را دنبال کنید. اما مراقب باشید که این انیمه به حدی اعتیاد آور است و شما را مجذوب خود می کند که ممکن است تمامی اپیزود های آن را در کمتر از یک هفته تماشا کنید.


2) هانتر x هانتر / Hunter x hunter

انیمه Hunter x hunter از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 148
  • ژانر: اکشن، مهیج، ماجراجویی
  • نمره (MAL) : 9/05

در انیمه مهیج Hunter x Hunter، شکارچیان، تمام وقت خود را صرف انجام کارهای خطرناک می کنند. از سفر کردن به بخش های ناشناخته‌ی جهان گرفته تا یافتن گونه‌های کمیاب از هیولاها. اما آن چنان آسان هم نیست؛ چرا که هرکس قبل از تبدیل شدن به یک شکارچی، باید امتحان شکارچی را با موفقیت پشت سر بگذارد. امتحان شکارچی چیزی نیست جز یک آزمون بسیار خطرناک که در طی آن اکثر شرکت کنندگان کشته یا در بهترین حالت، معلول می شوند.

در این بین، پسر بچه‌ی 12 ساله‌ای به نام گون فریکس برای یافتن پدر خود که یک شکارچی است در این راه قدم برمی‌دارد. با این امید که اگر یک شکارچی شود، می تواند پدرش را پیدا کند.

به نظر من Hunter x Hunter شاهکاری است که صحنه‌های خشن و هیجان انگیز را بهتر از هر انیمه‌ی شونن دیگری به تصویر کشیده است و شما در طول 148 قسمت اصلا متوجه گذر زمان نمی شوید.

مرتبط: منفورترین شخصیت های انیمه ای را بشناسید! 


3) قاتل شیطان / Demon slayer

انیمه Demon slayer از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 26
  • ژانر: مهیج، اکشن، ماجراجویی
  • نمره (MAL) : 8/55

تانجیرو بعد از مرگ پدرش وظیفه‌ی محافظت از خانواده را بر دوش گرفت. از این رو، تانجیرو تصمیم می گیرد به روستای محلی برود تا از فروش زغال کمی پول دربیاورد. اما یک شب حین برگشت مجبور می شود در خانه‌ی مرد غریبه‌ای پناه بگیرد؛ مردی که با او از وجود شیاطین گوشتخواری که شب ها در جنگل کمین می کنند، صحبت می کند.

روز بعد، که تانجیرو به خانه باز می گردد با منظره هولناکی روبه‌رو می شود: تمام خانواده‌اش سلاخی شده‌اند. تنها بازمانده، خواهرش نزوکو است که به یک دیو تشنه به خون تبدیل شده است. آنجاست که تانجرو قسم می خورد که انتقام خانواده‌اش را بگیرد و همیشه از تنها خواهرش محافظت کند. از این رو به گروهی به نام “شیطان کش” می پیوندد که…

مرتبط: اولین تریلر رسمی فصل سوم انیمه Demon Slayer

Demon slayer نه تنها مملو از صحنه‌های اکشن و به یاد ماندنی است، بلکه با داستانی جذاب و شخصیت های بی رحم به خوبی می تواند مخاطب را جذب کند. به شما پیشنهاد می کنم اگر طرفدار انیمه های مهیج هستید و از تماشای صحنه های اکشن لذت می برید، این انیمه را از دست ندهید.


4) اتک آن تایتان / Attack on Titan

انیمه Attack on Titan از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 83
  • ژانر: اکشن، مهیج، ماجراجویی، درام
  • نمره (MAL) : 8/53

نوبتی هم که باشه، نوبت انیمه‌ مهیج Attack on Titan است. سریالی که می توان آن را هیجان انگیزترین انیمه دانست. چرا که این سریال تمامی شخصیت های خود را در دنیایی قرار می دهد که مملو از خطر و هیجان است.

قرن‌ها پیش، اکثر مردم توسط هیولاهای انسان نمایی به نام تایتان، کشته شدند. تیتان ها به حدی موجب وحشت انسانها می شدند که آنها مجبور بودند پشت دیوارهای عظیم پنهان شوند.

مردم سال های طولانی توانستند در آنجا بدون اینکه خطر تیتان ها آنها را تهدید کند، زندگی کنند. اما پس از گذشت سال‌ها، یک تیتان عظیم الجثه موفق می شود از این دیوار عبور کند و اینجاست که همه چیز دوباره بهم می ریزد. در این بین، ارن، تصمیم می گیرد تا برای ریشه کن کردن نسل این موجودات همه کار بکند.

لازم به ذکر است که برخلاف انیمه های مهیج این لیست، اتک ان تیتان بیشتر بر هیجانات روانشناختی متکی است تا عناوین بصری. پیشنهاد می کنم حتما آن را تماشا کنید؛ پیشمان نخواهید شد.

مرتبط: 12 تا از شخصیت های اتک آن تایتان که بهتر بود زنده بمانند! 


5) مرد تک مشتی / One punch man

انیمه One punch man از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 37
  • ژانر: مهیج، اکشن، ماجراجویی
  • نمره (MAL) : 8/51

سایتاما یک سرگرمی نسبتا منحصر به فرد دارد: قهرمان بودن. او برای اینکه بتواند رویای کودکی خود را محقق کند، به مدت سه سال، بی وقفه تمرین می کند و در این راه تمامی موهای سر خود را از دست میدهد! اما امروز، سایتاما به حدی قدرتمند شده است که می تواند هر دشمن را تنها با یک مشت شکست دهد.

از دست ندهید: سایتاما را چه کسانی می توانند شکست دهند؟

سایتاما اکنون 19 ساله است و تصمیم می گیرد به گروهی از قهرمانان بپیوندد. او تلاش می کند تا در کنار متحدان و همچنین در مقابل دشمنان جدید خود بهترین مبارزه ها را انجام دهد.

همانطور که می توان تصور کرد، One punch man مملو از صحنه های اکشن و هیجان انگیز و حتی کمدی است که می توان برای مدت طولانی شما را سرگرم کند. یکی از تفاوت های این سریال با بهترین انیمه های هیجان انگیز دیگر درآمیختگی ژانر مهیج و کمدی آن می باشد که یک ترکیب فوق العاده را به تصویر کشیده است.

بیشتر خوانید: چرا انیمه “وان پانچ من” یک اثر ابرقهرمانی معمولی نیست؟ 

این انیمه لحظه‌ای از شدت هیجان آدرنالین خون شما را بالا می برد و در لحظه‌ای دیگر باعث می شود از شدت خنده روی زمین غلت بزنید.


6) ناروتو / Naruto

انیمه Naruto از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 220
  • ژانر: مهیج، اکشن، ماجراجویی، فانتزی
  • نمره (MAL) :

انیمه ناروتو صحنه های نبرد و نقشه کشیدن های شیطانی زیادی را می توان در آن مشاهده کرد.

داستان آن از این قرار است که: لحظاتی قبل از تولد ناروتو اوزوماکی، یک هیولای شیطانی قدرتمند معروف به کیوبی، به دهکده‌ی کونوهاگاکوره حمله می کند و ویرانی‌های زیادی به بار می آورد. در این میان، رهبر دهکده، هوکاگه چهارم، جان خود را فدا می کند تا بتواند جانور هیولایی را در بدن ناروتوی تازه متولد شده پنهان کند.

ناروتو یک بچه‌ی بیش فعال، در تلاش است تا بتواند کیوبی درونش را مهار کند و در دهکده زندگی خوبی داشته باشد. اما این کار آسانی نیست؛ زیرا…

سریال بر روند رشد و بزرگ شدن ناروتو و دوستانش در هر قسمت تمرکز دارد و این دقیقا همان چیزی است که به طرفداران احساس رضایت بخشی می دهد. ناگفته نماند که این انیمه‌ی مهیج یکی از جالب ترین سیستم قدرت های انیمه را داراست و مخاطب را به گونه‌ای درگیر می کند که نمی تواند از تماشای آن دست بردارد.


7) توپ اژدها / Dragon ball

انیمه Dragon ball از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 153
  • ژانر: مهیج، ماجراجویی، کمدی، اکشن
  • نمره (MAL) : 7/96

بدون شک همه‌ی ما این نام را می شناسیم: Dragon Ball. چرا که این انیمه‌ی مهیج با توجه به محبوبیتی که در طول سال ها داشته است، جایگاه خاص و ویژه‌ای در قلب ما دارد.

در واقع، این مجموعه از سبک داستان گویی بسیار ساده و در عین حال بسیار تاثیر گذار استفاده می کند؛ که به طور مدام صحنه های اکشن زیادی را به تصویر می کشد.

همچنین بخوانید: سلبریتی هایی که انیمه دوست دارند ؛ از ایلان ماسک گرفته تا آریانا گرانده 

داستان درباره‌‌ی پسری به نام گوکو سوم است که به تنهایی در جنگل زندگی می کند. او روزی با “بولما” آشنا می شود که در جستجوی پیدا کردن یک شیء جادویی به نام توپ اژدها است. گوکو، توپ اژدها را در اختیار دارد اما نمی تواند از آن دل بکند؛ بنابراین با بولما معامله می کند. و می گوید در صورتی اجازه می دهد بولما از نیروی توپ اژدها استفاده کند که، گوکوی او را در این سفر همراهی کند.

آنها آموزش می بینند تا به جنگجویانی ماهر تبدیل شوند و بتوانند در مقابل کسانی که قصد دارند از این قدرت سوء استفاده کنند، مبارزه کنند.

امیدوارم از تماشای این انیمه‌ی مهیج لذت ببرید. ولی مراقب باشید که به شدت اعتیادآور است.


8) ماجراجویی عجیب جوجو / Jojo’s bizarre adventure

انیمه Jojo's bizarre adventure از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 26
  • ژانر: مهیج، اکشن، ماجراجویی، فراطبیعی
  • نمره (MAL) : 7/92

در سال 1868 یک نجیب زاده انگلیسی به نام جورج جوستار، به همراه پسرش جاناتان از یک تصادف جان سالم به در می برند. پس از گذشت 12 سال، داریو براندو (کسی که جورج به او بدهکار بود) میمیرد و جورج نیز برای جبران بدهی خود، فرزند براندو، یعنی دیو را به فرزندی قبول می کند.

اما غافل از اینکه دیو قصد دارد تا اموال جورج را غارت کند و زندگی آنها را نابود کند. اولین قدم او ایجاد تفرقه بین جورج و جاناتان است. دیو با پیشی گرفتن از برادر ناتنی خود، جایگاه‌اش در خانواده جوستار را حفظ می کند. اما با گذشت زمان، جاناتان مشکوک می شود و اینجاست که…

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های شبیه توکیو ریونجرز 

Jojo’s bizarre adventure یکی از انیمه های مهیجی است که میم های زیادی از آن ساخته شده است. اما ناگفته نماند که به خودی خود یکی از بهترین انیمه های هیجان انگیز و اکشن می باشد.

این انیمه به قدری ذهن شما را به خود درگیر می کند که بعد از تماشای حتی یک قسمت نمی توانید از فکر کردن به آن دست بکشید و این مسئله باعث می شود که بلافاصله به سراغ تماشای قسمت بعدی بروید.


9) بلیچ / Bleach

انیمه Bleach از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 366
  • ژانر: مهیج، اکشن، فراطبیعی
  • نمره (MAL) : 7/86

ایچیگو کوروساکی یک دانش آموز دبیرستانی معمولی است. البته تا زمانی که که خانواده‌اش توسط یک هالو (روحی که به دنبال بلعیدن روح انسان هاست) مورد حمله قرار نگرفته بودند. پس از آن رو با یک شکارچی روح به نام روکیا کوچیکی آشنا می شود که در حین محافظت از خانواده‌ی ایچیگو مجروح شده است.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه بلیچ Bleach 

ایچیگو برای نجات خانواده‌اش، پیشنهاد روکیا برای گرفتن قدرتش را می پذیرد و در نتیجه به یک شکارچی روح تبدیل می شود.

Bleach را می توان یکی از مهیج ترین انیمه‌ هایی شمرد که می تواند تا حد زیادی آدرنالین خون شما را بالا ببرد. چرا که در طول تماشای این سریال، با صحنه های زیادی از مبارزات با شمشیر های تیز و برنده، کشت و کشتار و خون و خونریزی روبه‌رو می شوید.


10) باکی گریپلر / Baki grappler

انیمه Baki grappler از بهترین انیمه های هیجان انگیز
  • تعداد قست ها: 24
  • ژانر: مهیج، اکشن، ماجراجویی
  • نمره (MAL) : 7/45

همیشه داستان هایی که محتوای انتقام جویی دارند، هیجان انگیز هستند؛ درست مثل انیمه‌ی باکی گریپلر.

باکی هانما از وقتی به دنیا آمد، زندگی را مانند یک مبارزه تصور می کرد و بس! او تمام زندگی‌اش را صرف تقویت تک تک ماهیچه های خود و یادگیری تکنیک های مختلف هنرهای رزمی از مادرش می کند تا روزی بتواند از پدرش، یوجیرو هانما، کسی که او را قوی ترین مرد جهان تلقی می کنند، پیشی بگیرد.

با این حال، وقتی باکی متوجه می شود که تکنیک های مادرش کفایت نمی کند؛ تصمیم می گیرد به روش خودش تلاش کند و قدرتمند شود و اینجاست که…

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های ورزشی ؛ پیش به سوی رویاها! 

حضور شخصیت های رزمی کار حرفه‌ای با بدن های عضلانی در این انیمه، آن را به یکی از هیجان انگیزترین سریال های انیمه تبدیل کرده است. به گونه‌ای که ممکن است به خودتان بیایید و ببینید 10 قسمت را پشت سرهم و بدون اینکه از جای خود تکان خورده باشید، تماشا کرده اید.


ممنون از همراهی‌تان؛ امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. به نظر شما کدام یک از انیمه‌های این لیست بیشتر می تواند ما را هیجان زده کند؟ نظر خود را در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.