با معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه شبدر سیاه یا همان بلک کلاور در خدمت شما هستیم. Black clover یا همان شبدر سیاه یک انیمه شونن فانتزی است که طرفداران زیادی دارد. بلک کلاور با داستانی گیرا و شخصیت های شگفت انگیز خود موفق شد نگاه طرفداران دنیای انیمه را به خود جذب کند. در انیمه شبدر سیاه جادو حاکم است و قدرت جادوگران، زمینه ساز نبردهای هیجان انگیز و تعیین کننده سرنوشت پادشاهی‌ها می شود. بنابراین، نادیده گرفتن قدرت جادوگران در این انیمه غیر ممکن است.

قوی ترین شخصیت های انیمه شبدر سیاه / Black Clover

داستان انیمه بلک کلاور در یک دنیای جادویی اتفاق می افتد. بنابراین طبیعی است که این انیمه شخصیت های قدرتمند زیادی داشته باشد. تقریبا همه شخصیت هایی که در “شبدر سیاه” حضور دارند، از قدرت زیاد و توانایی های جادویی برخوردار هستند که در نبردهای نفس گیر از آنها بهره می برند.

این شخصیت ها به دلیل توانایی های جادویی خارق العاده، قدرت و مهارت در مبارزه مشهور هستند. از چهره های افسانه‌ای که به خاطر قدرتشان مورد احترام قرار می گیرند گرفته تا قهرمان های در حال ظهوری که تلاش می کنند قدرت خود را به نمایش بگذارند. آنها تلاش می کنند تا با به نمایش گذاشتن قدرت و مهارتشان نامی برای خود دست و پا کنند. این جادوگران با قدرت های فراطبیعی که در اختیار دارند، موفق شدند تا بینندگان زیادی در سراسر جهان را به وجد آورند. در ادامه به معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه شبدر سیاه خواهیم پرداخت. پس مثل همیشه با من همراه باشید.

مرتبط: آیا انیمه Black clover شبدر سیاه واقعا به پایان رسیده است؟ 


14) نوزل سیلوا / Nozel Silva

نوزل سیلوا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • سن: 29
  • نیرو: جادوی جیوه
  • جوخه: عقاب نقره‌ای، شوالیه‌ های سلطنتی

نوزل سیلوا کاپیتان تیم عقاب نقره ای و اولین پسر خانواده مشهور سیلوا است. از آنجایی که نوزل یک اشراف زاده است از قدرت جادویی بسیار کمیابی به نام جادوی جیوه بهره می برد. جادوی جیوه به او این امکان را می دهد که بتواند علاوه بر اینکه جیوه را در حالت مایع لمس کند، می تواند در مقابل رقیب حالت تدافعی و تهاجمی بگیرد و از خود دفاع کند.

او همچنین می تواند در مناطقی با مانای نامناسب (فرمی از انرژی در طبیعت) قدرت خود را کنترل کند. نوزل همچنین توانست پس از تبدیل شدن پاتری به یک جن تاریک، با استفاده از خصلت تطبیق پذیری جادوی خود او را شکست دهد.

مرتبط: انیمه های شبیه هری پاتر | تجربه هایی مشابه در دنیایی متفاوت 


13) وانیکا زوگراتیس / Vanica Zogratis

وانیکا زوگراتیس یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مونث
  • نیرو: جادوی خون، جادوی نفرین
  • جوخه: دارک تراید

وانیکا زوگراتیس به عنوان یکی از اعضای سه گانه تاریکی از پادشاهی اسپید، از قدرت زیادی برخوردار است. او میزبان شیطان یعنی مگیکولا است و از مبارزه با افراد قدرتمند لذت می برد. وانیکا از جادوی خون استفاده می کند؛ از این رو می تواند خون را تولید یا حتی آن را دستکاری کند. علاوه بر آن، وانیکا از جادوی نفرین هم بهره می برد که این جادو از مگیکولا نشات می گیرد. او با استفاده از جادوی نفرین می تواند نیروی رقیبان خود را محدود و به قدرت متحدان خود بیفزاید. وانیکا حتی توانایی کنترل قدرت مگیکولا را که از قوی ترین کاپیتان های بلک کلاور است را دارد.


12) ناخت فاوست / Nacht Faust

ناخت فاوست یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • نیرو: جادوی سایه
  • جوخه: گاو سیاه

یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور، ناخت فاوست است. او کسی نیست جز معاون کاپیتان جوخه گاو سیاه که چندین سال به عنوان جاسوس در قلمروی پادشاهی اسپید کار کرد. جادوی سایه‌ی ناخت که یک جادوی منحصر به فرد محسوب می شود، یکی از کارآمد ترین جادوهای انیمه بلک کلاور است. او می تواند سایه ها را دستکاری کند و به درون سایه ها رفت و آمد کند. ناخت حتی می تواند با بردن افراد به سایه، نیرو و جادوی آنها را مهار کند. اگرچه این جادو بسیار پیش پا افتاده به نظر می رسد اما برخلاف تصور یک جادوی بسیار قوی محسوب می شود.

او توانایی زیادی در تحمل درد دارد. بنابراین مقاومت ناخت از مهمترین ویژگی های او محسوب می شود. ناخت میزبان چهار شیطان است که به او قدرت می دهند. او همچنین می تواند ماناهای محیط اطراف خود را کنترل کند و در نهایت قادر است قدرت و وسعت طلسم هایش را افزایش دهد.

مرتبط: بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix که حتماً باید آنها را تماشا کنید!


11) مرئولیونا ورمیلیون / Mereoleona Vermillion

مرئولیونا ورمیلیون یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مونث
  • سن: 32
  • نیرو: جادوی آتش
  • جوخه: شیر سرخ، شوالیه‌ های سلطنتی

مرئولیونا ورمیلیون یکی از اعضای خانواده سلطنتی ورمیلیون است. او به قدری قدرتمند است که یامی هم از آن می ترسد. بسیاری از طرفداران، مرئولیونا را یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور می دانند که به خوبی می تواند از جادوی آتش خود استفاده کند و در نبردهای تن به تن فوق العاده عمل می کند. به طوری که زورا ایدال (Zora Ideale) هم او را یک جنگنده خطاب می کند. مرئولیونا می تواند از جادوی آتش خود برای تقویت قدرت فیزیکی، استقامت و سرعت خود بهره ببرد. از این رو، نام مستعار “شیر ماده‌ی شکست ناپذیر بی نام و نشان” را به او اختصاص داده اند.

مرئولیونا علاوه بر توانایی های جادویی، دارای قدرت بدنی بینظیری است که می تواند با استفاده از یک مشت، آستا را به درون صخره ها پرتاب کند. او همچنین در استفاده از تکنیک مانا زون برای پیش بینی حرکات حریفان و کنترل مانای اطراف برای استفاده بهتر از جادوی خود، بهره ببرد. مرئولیونا قدرتی دارد تا باعث می شود باور کند که می تواند پنج الف منسوخ شده و کاپیتان ارکای بنفش را به تنهایی شکست دهد. آیا او درست فکر می کند؟

مرتبط: قوی ترین دختران انیمه ای که حریف ندارند!


10) فگولئون ورمیلیون / Fuegoleon Vermillion

فگولئون ورمیلیون یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • سن: 30
  • نیرو: جادوی آتش
  • جوخه: شیر سرخ (کاپیتان سابق)

فگولئون پسر ارشد خانواده ورمیلیون است. او هم یکی دیگر از قوی ترین شخصیت های بلک کلاور است که مثل خواهرش به خوبی می تواند از جادوی آتش بهره ببرد. به گونه ای که به عنوان باهوش ترین شوالیه جادو شناخته می شود. فگولئون قدرت و مهارت خود را در مبارزه را در مقابل Rades Spirito نشان داد؛ چون در این نبرد به خوبی توانست با شناسایی نقطه ضعف حریف و به کارگیری جادوی آتش، او را شکست دهد.

او می تواند با پرتاب گلوله های آتیشن و پرتوهای متمرکزی که می توانند دشمنان را ذوب کنند، گروه های زیادی از رقیبان خود را شکست دهد. قدرت فگولئون زمانی به اوج خود رسید که از کما بیرون آمد و به کشور خود یعنی پادشاهی شبدر بازگشت. علاوه بر آن، همنشینی او با فایر اسپیت سالامندر باعث شد تا او بتواند قدرت های خود را تقویت کند.


9) گاجا / Gadja

گاجا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • نیرو: جادوی رعد و برق
  • جوخه: نگهبانان روح

گاجا یکی از نگهبانان روح پادشاهی قلب (کشوری هم مرز با پادشاهی شبدر) است که یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور محسوب می شود. گاجا می تواند با استفاده از جادوی رعد و برق خود، صاعقه ایجاد کند و با استفاده از تکنیک مانا (جادوی منحصر به پادشاهی قلب) صاعقه ها و حتی مانای طبیعی را کنترل کند. او همچنین در انجام طلسم های تخلیه جادو مهارت دارد.

گاجا قدرت جادویی فوق العاده‌ای دارد و می تواند با کشیدن مانا از محیط اطراف، طلسم های بسیاری قدرتمندی را اعمال کند. جالب است بدانید که حتی سارادو هم ادعا می کند که گاجا قدرتمندترین نگهبان روح است. حتی جولیوس نواکرونو هم به میزان قدرت او واقف است.

همچنین بخوانید: 30 تا از بهترین انیمه های کوتاه


8) ملکه جادوگر / Witch Queen

ملکه جادوگر یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مونث
  • سن: بیش از 100 سال
  • نیرو: جادوی خون
  • فرمانروای جنگل جادوگران

Witch Queen فرمانروای جادوگرانی است که در جنگل جادوگران زندگی می کنند. او با بهره گرفتن از جادوی خون، توانایی تولید و کنترل خون را دارد و از این جادو برای التیام یافتن هم استفاده می کند. قدرت ملکه جادوگر به او این امکان را می دهد که نفرین های چند صد ساله را بشکند، دیگران را مداوا کند و حتی مرده را زنده کند.

ملکه جادوگر یک انسان است اما مانند الف ها از قدرت جادویی زیادی برخوردار است. مانای او به طور کامل جنگل را در بر می گیرد و با رها کردن مانای خود باعث شد خطر جدی‌ای تاج و تختش را تهدید کند. Witch Queen همچنین می تواند طلسم های قدرتمند متعددی را بدون اینکه خسته شود به سرعت انجام دهد.

مرتبط: زیباترین دختران انیمه ای | 10 تا از جذاب ترین دختران انیمه ای 


7) زنون زوگراتیس / Zenon Zogratis

زنون زوگراتیس یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • نیرو: جادوی استخوان، جادوی فضایی
  • جوخه: دارک تراید

زنون زوگراتیس یکی دیگر از اعضای سه گانه تاریکی از پادشاهی اسپید است که جزء قوی ترین شخصیت های بلک کلاور شناخته می شود. او توانایی استفاده از دو نوع جادوی مختلف (استخوان و فضایی) را دارد. زنون از جادوی استخوان خود برای ساخت استخوان های تیز و برنده استفاده می کند. و از طرفی دیگر، جادوی فضایی به او این امکان را می دهد که پورتال‌ ها و فضاهای بین-بعدی که مانا را کنترل می‌ کنند را ایجاد کند.

زنون همچنین میزبان شیطان است که به او قدرت شیطانی می دهد. از این رو، به طور کامل به قدرت های شیطانی خود دسترسی دارد. و همین توانایی ها او را به یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور تبدیل می کند. او به قدری قدرتمند است که حتی یونو مجبور شد برای شکست دادن او از روح مقدس زفیر استفاده کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های روانشناختی


6) آستا / Asta

آستا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • سن: 15-17
  • نیرو: ضد جادو، کای
  • جوخه: گاو سیاه، شوالیه‌ های سلطنتی

آستا کسی است که از کودکی به خاطر اینکه بدون مانا به دنیا آمده بود، مسخره می شد. با این حال، نداشتن مانا او را از تمرین بی وقفه برای بهبود قدرت بدنی خود بازنداشت و در نهایت توانست به یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور تبدیل شود.

آستا از نیروی “ضد جادو” بهره می برد که با استفاده از آن می تواند تمامی جادوهای دیگر را خنثی کند. با وجود نداشتن مانا، او توانست با تسلط بر نیروی ضد جادوی خود به عنوان یکی از قوی ترین شخصیت های بلک کلاور شناخته شود. علاوه بر آن، آستا می تواند از نیروی کای (Ki) برای شناسایی و پیشبینی تهدیدات استفاده کند.

مرتبط » معرفی انیمه شبدر سیاه | Black Clover 


5) یونو گرینبریال / Yuno Grinberryall

یونو گرینبریال یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • سن: 15-17
  • نیرو: جادوی باد
  • جوخه: طلوع طلایی، شوالیه‌ های سلطنتی

یونو رقیب سرسخت آستا محسوب می شود. او می خواهد به پادشاه جادوگر تبدیل شود تا به همه ثابت کند که قدرتمندترین جادوگر در پادشاهی شبدر است. استعدادهای یونو غیرقابل انکار است. چون او توانست به سرعت در تیم شوالیه جادو به جایگاه ویژه‌ای دست یابد. بسیاری از طرفداران معتقدند که یونو از آستا قوی تر است؛ چون نسبت به آستا جادوگر بهتری است. یونو از ذخایر غیرعادی مانا بهره می برد که در قسمت های اولیه مانگا و انیمه بلک کلاور شاهد آنها بودیم.

یونو کسی که است که حتی قبل از به دست آوردن گریموار شبدر چهار برگ، توانایی استفاده از جادوی باد و ایجاد و کنترل تندبادهای عظیم را داشت. او می تواند از جادوی باد برای ایجاد گردباد های بزرگ استفاده کند و با سلاح هایی از باد پذیرای حریفان خود باشد. یونو حتی می تواند “روح باد” یعنی سیلف را احضار کند تا به در مبارزات به او کمک کند. هنگامی که او سیلف به رزونانس 100 درصد دست بیابند، به Saint Stage می روند. میزان قدرتی که تنها یک شوالیه جادویی می تواند با آن مبارزه کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش که حالتان را خوب می کنند! 


4) یامی سوکهیرو / Yami Sukehiro

یامی سوکهیرو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • نام مستعار: خدای تخریب
  • سن: 28
  • نیرو: جادوی سیاه
  • جوخه: گاو سیاه، گوزن خاکستری 

یامی سوکهیرو اولین کاپیتان جوخه گاو سیاه از شوالیه های جادو و یکی از اعضای قبیله یامی از کشور هینو است. یامی جادوی سیاه را در اختیار دارد. او در ابتدا از کاتانای برای کنترل جادوی خود استفاده می کند. جادوی سیاه او می تواند انواع دیگر جادو (مخصوصا جادوی نور) را جذب کند، آن را به تاریکی بکشاند و بر آن تاثیر بگذارد.

بدون شک، یامی یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور است. به طوری که فقط خانواده های سلطنتی کلاور، سرسخت ترین الف ها و شیاطین رده بالا که بسیار قدرتمند هستند می توانند یامی را شکست دهند. زمانی که ضد پرنده (نوعی پرنده که به مانا حساس اند) از میزان قدرت او مطلع می شوند، فرار می کنند. چون ضد پرندگان از افرادی که مانای قدرتمندی دارند، می ترسند.


3) لیکت / Licht

لیکت یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • نام مستعار: لیکت جادوی شمشیر
  • سن: 25
  • نیرو: جادوی شمشیر

لیکت یکی از ده حواری سفیرا و رئیس قبیله الف ها است. او با یک انسان به نام تتیا که خواهر لمیل سیلوامیلیون کلاور (اولین امپراتور جادوگر) بود، ازدواج کرد. او کسی است که پادشاهی شبدر را بعد از کشتار قبیله الف ها نابود می کند. لیکت پس از این که متوجه می شود به او خیانت شده است به یک شیطان تبدیل می شود و فقط به انتقام فکر می کند. از این رو، پس از قتل عام شدن قبیله‌اش توسط خانواده سلطنتی، پادشاهی شبدر را از بین می برد. که در نهایت اولین شاه جادوگر او را می کشد.

از آنجایی که او یک الف است، از قدرت های جادویی زیادی برخوردار هست. لیکت می تواند خودش و دیگران را با تمرکز بر مانا، ارتقا دهد. قدرت های لیکت به قدری زیاد و البته خطرناک هستند، که تن هر حریفی را به لرزه می اندازد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های دبیرستانی ؛ معرفی 16 انیمه برتر دبیرستانی 


2) لمیر سیلوامیلیون کلاور / Lumiere Silvamillion Clover

لمیر سیلوامیلیون کلاور یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • نام مستعار: اولین امپراتور جادو
  • سن: 25

لمیر اولین امپراتور جادو و یک شخصیت افسانه‌ای بسیار قوی در بلک کلاور است. او که یکی از اعضای خانواده سلطنتی است، دارای قدرت جادویی و یک شبدر چهار برگی است که به او این اجازه را می دهد که از جادوی نور در مقیاسی بسیار بزرگتر از پاتری استفاده کند. او می تواند مسافت های بسیار طولانی را با سرعت نور پرواز کند. همچنین می تواند در مبارزات با شمشیرهایی که از نور ساخته شده اند تکنینک های ویرانگری را بر حریف خود اعمال کند. قدرتی که در نبرد خود با زاگرد نشان داد، باعث شد لقب امپراتور جادو را به او بدهند و او را به عنوان یکی از قدرتمندترین جادوگران تاریخ پادشاهی شبدر بشناسند.


1) جولیوس نواکرونو / Julius Novachrono

جولیوس نواکرونو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلک کلاور
  • جنسیت: مذکر
  • سن از لحاظ زمانی: 42
  • سن از لحاظ فیزیکی: 13
  • نیرو: جادوی زمان
  • جوخه: گوزن طوسی

و اما قوی ترین شخصیت انیمه شبدر سیاه : جولیوس نواکرونو! جولیوس به عنوان بیست و هشتمین امپراتور جادو، قوی ترین جادوگر در کل پادشاهی شبدر محسوب می شود. جولیوس توانایی این را دارد که با استفاده از جادوی زمان، زمان را کنترل کند. به نظر شما کسی که می تواند زمان را دستکاری کند؛ به عقب برگرداند، به جلو ببرد یا حتی متوقف کند، از قدرت کمی برخوردار است؟ علاوه بر این، او می تواند به لطف قدرت زیاد جادوی خود، طلسمی را انجام دهد که کل پادشاهی کلاور را در بر می گیرد. جولیوس حتی می تواند با برگرداندن زمان، زخم های خود و دیگران را درمان کند.

مرتبط: 10 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه بهشت جهنمی Jigokuraku


امیدوارم که معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه شبدر سیاه لذت برده باشید. به نظر شما کدام یک از شخصیت های انیمه بلک کلاور قوی تر هستند؟ در بخش کامنت ها برای ما بنویسید. مثل همیشه نظرات خود را در بخش کامنت ها با من و دیگر همراهان مجله وارونه به اشتراک بگذارید.