راهنمای خرید بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون تومان

حالا دیگر استفاده از هندفری و هدفون های با سیم جذابیت قبلی را ندارند. اغلب ما تا چند سال قبل، درگیر باز کردن گره های هدفون های با سیم بودیم. حالا این امکان فراهم شده تا ما با استفاده از هدفون های بی سیم تجربه بهتری داشته باشیم. در این مطلب ما بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون تومان را معرفی میکنیم تا هنگام خرید هدفون، بتوانید در عین بهره مندی از یک هدفون بی سیم با کیفیت، هزینه کمتری را برای آن پرداخت کنید.

هدفون لنوو HE05

لنوو HE05 از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

قیمت: 15 دلار

کمپانی لنوو با کمترین قیمت ممکن، یک هدفون بی سیم خوب را به بازار عرضه کرده است. این هدفون یک جایگزین خوب و ارزان قیمتی برای هدفون و هندزفری های با سیم است. عملکرد فوق العاده این هدفون در بخش باتری چشمگیر است. با یک بار شارژ کردن این هدفون که دو ساعت طول می کشد؛ میتوانید تا 8 ساعت از آن استفاده کنید. در لنوو HE05، از درایور های 10 میلیمتری استفاده شده است.

سری های لنوو HE05 دارای خاصیت آهن ربایی هستند. علارغم قیمت کم این هدفون، کمپانی لنوو عملکرد خوبی در بخش طراحی داشته و حتی این هدفون دارای گواهی IPX5 هست. پس خیالتان از باید مقاومت هدفون در برابر رطوبت راحت باشد.

در این هدفون حتی از ویژگی حذف نویز هنگام مکالمه، استفاده شده است. اما توجه داشته باشید که نباید از این هدفون انتظار زیادی هنگام مکالمه داشته باشید.

در ضمن برخی از خریداران، وجود نویز هنگام گوش کردن موسیقی در روز های اول استفاده از هدفون را گزارش کرده اند. البته این نویز بعد از مدتی رفع شده است.


همچنین بخوانید : بهترین هدفون ایرپاد موجود در بازار / قیمت + راهنمای خرید 


هدفون مدل BTH-F9-5

هدفون مدل BTH-F9-5 از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

قیمت: 20 دلار

هدفون BTH-F9-5 میتواند یکی از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون تومان باشد. علاوه بر طراحی قیمت خیلی پایین این هدفون میتواند ارزش خرید آن را بالا ببرد.

از نظر باتری، هد گوشی این هدفون دارای یک باتری با ظرفیت 50 میلی آمپر ساعت هستند. و کیس همراه هدفون هم یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی دارد. بدون استفاده از کیس ها تا 4 ساعت و با استفاده از کیس هدفون تا 12 ساعت امکان استفاده از آن وجود دارد.

در این هدفون از نسخه 5.0 بلوتوث استفاده شده است و این موضوع باعث اتصال راحت تر به دستگاه های گوناگون می شود. نقطه ضعف این هدفون، بخش مکالمه است. هنگام مکالمه نباید انتظار زیادی از این هدفون داشته باشید.


همچنین بخوانید : راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس با قیمت مناسب


هدفون Redmi AirDots New J05LS

هدفون Redmi AirDots New J05LS از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

قیمت : 35 دلار

کمپانی شیائومی در ساخت این هدفون از مواد و متریال های با کیفیتی استفاده کرده است. بروزرسانی های صورت گرفته نسبت به نسل های قبلی تنها به ظاهر هدفون محدود نمی شود. در این مدل از خانواده Redmi AirDots، از فناوری Hi-Fi استفاده شده تا انتقال صدا بدون افت کیفیت باشد.

اضافه شدن چیپ DSP نیز سومین تغییر است که باعث کاهش انتقال نویز صدا، هنگام مکالمه می شود. طراحی سری های گوشی هدفون، به گونه ای است که کاملا درون گوش قرار میگیرد و این موضوع باعث کاهش احتمال افتادن هدفون هنگام استفاده می شود.

هدفون Redmi AirDots New J05LS قابلیت اتصال به اندروید و iOS را دارد. به خاطر استفاده از نسخه 5.0 بلوتوث، اتصال به انواع دستگاه های بلوتوثی راحث و بدون قطعی است. در هرگوشی هدفون، یک دکمه فیزیک وجود دارد که میتوانید از آن برای انجام کارهایی مثل پذیرش تماس، رد تماس، کم یا زیاد کردن صدا و … استفاده کنید.

هدفون پرودا مدل PD- BN600

هدفون پرودا مدل PD- BN600 از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

هدفون پرودا مدل PD- BN600 یکی از محصولات جذاب کمپانی پرودا، یکی از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون است. در این هدفون از نسخه 5.0 بلوتوث برای انتقال بهتر و پایدارتر استفاده شده است. این هدفون 40 گرم وزن دارد و طراحی ارگونومیک این هدفون به گونه‌ای است که کاملا در گوش قرار میگیرد و گیره های هلالی، مانع افتادن هدفون می شود.

این هدفون بی سیم از بیس صدای خوبی برخوردار است و صدای هدفون هم شفافیت لازم را برای شنیدن تمام جزئیات را دارد. شما با یکبار شارژ کردن این هدفون که در حدود 2 ساعت طول می کشد؛ میتوانید تا 8 ساعت برای مکالمه و 10 ساعت پخش موسیقی استفاده کنید. تنها نقطه ضعف این هدفون میکرفون مکالمه است.


همچنین بخوانید : چرا هدفون های USB-C جایگزین مناسبی برای هدفون های نسل قبل نیستند ؟ 


هدفون کیو سی وای مدل T13 TWS

هدفون کیو سی وای مدل T13 TWS از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

قیمت : 32 دلار

هدفون کیو سی وای مدل T13 TWS یکی دیگر از هدفون های بی سیم اقتصادی زیر یک میلیون تومان است. این هدفون در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه شده است. گوشی ها و کیس این مدل از مواد و متریال خوبی درست شده اند و کیفیت خوبی دارند اما جای اثرانگشت روی آن ها می مانند. اگر زیاد در مورد این موضوع حساس هستید، بهتر است رنگ سفید این هدفون را بخرید.

طراحی خوب و ارگونومی این هدفون باعث چفت شدن گوشی ها می شوند و این چفت شدن باعث کاهش صدای اطراف می شود.

این هدفون از قابلیت ANC (نویز کنسلینگ فعال ) پشتیبانی میکند که نویز صدا را هنگام مکالمه کم میکند. ولی خیلی از این قابلیت انتظار نداشته باشید و در جاهای خیلی شلوغ بهتر است از هدفون برای ملکابمه استفاده نکنید.

این هدفون با اندروید و iOS سازگاری دارد و کمپانی سازنده هدفون حتی یک اپلیکیشن اختصاصی برای هدفون هایش دارد. شما میتوانید با استفاده از این برنامه، هدفون تان را شخصی سازی کنید. در ضمن این اپلیکیشن قابلیتی به نام Find Headset دارد که اگر هدفون تان گم شد، میتواند از آن استفاه کنید.

این هدفون تا 8 ساعت شارژدهی دارد و با استفاده از کیس هدفون میتوانید تا 32 ساعت از هدفون استفاده کنید. قابلیت بعدی این هدفون خیلی جذاب، فست شارژ است. شما میتوانید با 5 دقیقه شارژ هدفون، تا 1 ساعت از آن استفاده کنید. در ضمن شارژ کامل این هدفون دو ساعت طول می کشد.

شافیت صدای هدفون خوب هست و از درایور های 7.2 میلیمتری استفاده شده است. ولی واقعتیش در ولوم های خیلی بالا صدا کیفیت خودش از دست میده.


همچنین بخوانید : آیا هدفون به گوش انسان آسیب می رساند؟! 


هدفون هایلو T15

هدفون هایلو T15 از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

قیمت : 40 دلار

هدفون هایلو T15 یک هدفون سازگار با اندروید و iOS است. در این هدفون اقتصادی از نسخه 5.0 بلوتوث استفاده شده است که این مورد باعث ایجاد ارتباط راحت تر و پایدارتر می شود. این حدفون حتی گواهی IPX5 را دارد و مقاومت خوبی در برابر رطوبت از خود نشان میدهد. پس متوانید به از این هدفون برای ورزش کردن هم استفاده کنید.

این هدفون با دستیار های صوتی سازگاری دارد. کیس و هدفون از جنس پلاستیک ABS هستند و کیفیت ساخت خوبی دارند. شما میتوانید با استفاده از دستور های لمسی کار های گوناگونی را انجام دهید.این هدفون حالت گیم مود دارد می تواند برای گیمر ها جذاب باشد. هدفون هایلو T15 به داریور 6 میلیمتری مجهز شده و از صدای Hi-Fi پشتیبانی می کند.

قابلیت جذاب این هدفون این است که روی کیس هدفون خروجی USB وجود دارد و میتوانید از کیس هدفون به عنوان پاوربانک استفاده کنید.

هدفون نوکیا E3110

هدفون نوکیا E3110 از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

کمپانی نوکیا یکی از معروف ترین برند های موبایل و لوازم جانبی در ایران است. این کمپانی قدیمی با معرفی محصولات جذاب سعی دارد تا سهم خودش را در بازار افزایش دهد. هدفون نوکیا E3110 دارای گواهی IP44 است و علاوه بر مقاومت این هدفون در برابر رطوبت، دیگر نگران گرد و غبار هم نباشید.

این هدفون از نسخه 5.1 بلوتوث پشتیبانی میکند و این یک خبر خوب برای گیمر ها هست. چون در این نسخه اتصال راحت تر و پایدارتر است و تاخیر صدا به حداقل رسیده است. در این هدفون زیبا از درایور 13 میلیمتری استفاده شده است ک کیفیت صدای خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

هر گوشی این هدفون یک باتری 30 میلی آمر ساعتی دارد و کیس هدفون هم دارای یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی است. هر بار شارژ کامل این هدفون 1.5 ساعت طول می کشد و خالی شدن باتری هم حدودا 4 ساعت طول می کشد. این هدفون 34 گرمی دارای کنترل لمسی است که سازگار با دستیار های صوتی میباشد.

نقطه ضعف اول این هدفون نداشتن برنامه جانبی است. وجود یک برنامه جانبی میتوانست استفاده از این هدفون را راحت تر کند. نقطه ضعف دوم هم کیفیت میکروفون است. میکروفون این هدفون صدا را بم میکند.

اگر هنگام جفت سازی اولیه هدفون به مشکل خوردید. هدفون را ریست کنید. با این کار مشکل حل می شود.


همچنین بخوانید : هدفون های جدید پایونیر با پورت لایتنینگ به شما امکان شارژ آیفون هنگام گوش دادن به موسیقی را می دهد


هدفون کلومن KB – G210

هدفون کلومن KB - G210 از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

هدفون کلومن KB – G210 یکی از هدفون های اقتصادی بازار است که توسط یک کمپانی نه چندان معروف، به باز عرضه شده است. این هدفون از جنس پلاستیک است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارد و هیچ گواهی را کسب نکرده است. بهتر است از این هدفون استفاده ورزشی نکنید تا در معرض عرق و رطوبت قرار نگیرد. در این هدفون از درایور های 10 میلیمتری استفاده شده است که کیفیت صدای خوبی را ارائه میدهد.

در هدفون کلومن KB – G210 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 90 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. شارژ کامل این هدفون 2 ساعت طول میکشد و تا 5 ساعت در حالت مکالمه و 4 ساعت هنگام پخش موسیقی می تواند شارژدهی داشته باشد. این هدفون اقتصادی تا 100 ساعت میتواند در حالت استند بای باشد.

هدفون Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

هدفون Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

هدفون بی سیم Mi Bluetooth Neckband یک هدفون اقتصادی از شیائومی و یکی از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون است. این هدفون واقعا کیفیت ساخت خوبی دارد. این کیفیت خوب و طراحی ارگونومی هدفون، مانع خستگی هنگام استفاده می شود. در ضمن این هدفون تنها 40 گرم وزن دارد. هدفون Mi Bluetooth Neckband از فناوری aptx برای افزایش کیفیت صدا استفاده میکند.

در هدفون Mi Bluetooth Neckband از نسخه 4.2 بلوتوث استفاده شده است که مشکلی در کارهای روزمره ایجاد نمیکند و به راجتی به دستگاه های گوناگون متصل می شود. این هدفون، در حالت استندبای تا 200 ساعت و 8 ساعت هنگام پخش آهنگ و موسیقی و 10 ساعت هم هنگام مکالمه شارژدهی دارد.

هدفون بی سیم Mi Bluetooth Neckband از قابلیت ANC ( نویز کنسلینگ فعال) بهره می برد. میکروفون این هدفون در هنگام مکالمه عملکرد خوبی دارد و حتی در محیط های شلوغ نیز کارایی خود را حفظ میکند.


همچنین بخوانید : معرفی هدفون؛ هدفون مانیتورهای سفارشی داخل گوش NOBLE AUDIO K۱۰


هدفون هایلو W1

هدفون هایلو W1 از بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون

هدفون هایلو W1، یکی از شیک ترین هدفون های زیر یک میلیون تومان است. طراحی فوق العاده زیبای این هدفون در این بازه قیمتی کم نظیر است. یکی از امتیازات این هدفون نسبت به سایر هدفون ها، استفاده از تراشه کوالکام 3040 است. این تراشه به کمک نسخه 5.2 بلوتوث، کیفیت صدای هدفون را افزایش میدهد.

هدفون هایلو W1 از کدک های SBC, AAC, aptX, aptX Adaptive, A2DP, AVRCP, HFP, HSP پشتبانی میکند و درایور این هدفون 7 میلیمتری است که همه این ها با هم باعث میشوند تا صدای هدفون HD باشد.

گوشی های هدفون کوچک هستند و به راحتی در گوشی قرار میگیرند. در هر گوشی از یک باتری 32 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و کیس هدفون هم دارای باتری با ظرفیت 310میلی آمپر ساعت است. شارژ هدفون ها و کیس 2 ساعت زمان میبرد و بدون کیس تا 6 ساعت و با کیس هدفون تا 20 ساعت میتوانید از هدفون استفاده کنید.

این هدفون دارای گواهی IPX4 است و مقاوم در برابر رطوبت می باشد. حواستان باشد که ضد آب نیست. کنترل های لمسی این هدفون این امکان را میدهند تا بتوانبد کارهای مربوط به هدفون را مدیریت کنید.


همچنین بخوانید : با اپلیکیشن دیراک صدای هدفون خود را تقویت کنید! 


امیدواریم که این راهنمای خرید بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون برایتان مفید بوده باشد. هر چند در بازار هدفون های زیادی وجود دارند ولی در هر رنج قیمتی هدفونی را اتنخاب کردیم که بهترین عملکرد را داشته است. اما مطمئنا این لیست کامل نیست؛ پس اگر تجربه استفاده از این هدفون ها را داشتین، در بخش نظرات، نظرتان را بنویسید و اگر هدفون خوبی در این بازه می شناسید آن را حتما معرفی کنید.