Under the banner of Heaven

اولین تریلر سریال Under the Banner of Heaven با بازی اندرو گارفیلد منتشر شده است، که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید. این مینی سریال که توسط دیوید مکنزی ساخته شده است و داستانی جنایی را به نمایش می گذارد. این سریال که بر اساس کتاب پر فروشی به همین نام نوشته‌ی جان کراکائر (Jon Krakauer) ساخته شده است، توسط ستارگانی همچون اندرو گرفیلد (Andrew Garfield)، دیزی ادگار (Daisy Edgar)، وایت راسل (Wyatt Russell) و کریستوفر هیردال (Christopher Heyerdahl) به تصویر کشیده شده است.

با مجله وارونه همراه باشید تا این سریال را به شما معرفی کنیم:

مرتبط: تا از بهترین فیلم های راز آلود و جنایی تمام دوران

داستان سریال

Under the Banner of Heaven داستان زندگی دو برادر را روایت می کند که همسر و دختر نوزاد برادر کوچک تر به طرز وحشتناکی به قتل رسیده اند. قاتلان ادعا دارند کاری که انجام داده‌اند بر اساس دستورات خدا بوده و از کرده‌ی خود پشیمان نیستند.

تریلر سریال Under the Banner of Heaven

اندرو گارفلید در نقش “پیر” آموزه‌های اشتباه کلیسا را زیر سوال می برد و تلاش می کند تا اوضاع را سر و سامان دهد. شاید تا به حال به چهره اندرو گارفیلد، به عنوان مرد عنکبوتی عادت کرده باشید، بد نیست با تماشای این سریال با دیگر هنر های این بازیگر محبوب و موفق آشنا شوید.

همچنین بخوانید: چرا فیلم spiderman: No way home بهترین فیلم مرد عنکبوتی است ؟ 


تاریخ پخش

فیلمبرداری “زیر پرچم بهشت” که از اوت سال 2021 آغاز و در دسامبر به به پایان رسید.

اگر شما هم مشتاق تماشای ین سریال جذاب و مهیج هستید باید کمی صبر کنید. چرا که طی آخرین اخباری که در دسترس است “زیر پرچم بهشت” در بهار 2022 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اسپایدرمن (مردعنکبوتی) 


تریلر سریال Under the Banner of Heaven


امیدوارم که از تماشای این سریال لذت ببرید. با مجله وارونه همراه باشید تا شما را از تمامی اطلاعاتی که از “زیر پرچم بهشت” منتشر می شود، مطلع کنیم.

در ادامه بخوانید: هر آنچه در مورد فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 می دانیم !