جدید ترین سریال های نتفلیکس! ماه اکتبر با سریال های جذابی فرا رسیده است.اگر شما همه مثل من عاشق دیدن سریال هستید و هر سریالی را که بهتون پیشنهاد می شود را سریعا می بینید ،پس بهتره این مقاله را از دست ندهید.چون من در این مقاله 5 تا از جدیدترین سریال های  نتفلیکس را براتون جمع آوری کرده ام که با همدیگه با آن ها آشنا می شویم:

جدید ترین سریال های نتفلیکس

Emily in Paris

ژانر :کمدی

سازنده:دارن استار

بازیگران:لی‌لی کالینز،فیلیپان لروآ-بولیو،اشلی پارک

ImDb:7.2

امیلی که یک مدیر بلند پرواز بازاریابی است ، در پاریس یک فرصت شغلی رویایی پیدا می کند.. در آنجا او تلاش می‌کند تا در محل کارش موفق شود، حال آنکه به دنبال عشق می‌گردد و یک درگیری فرهنگی نیز با روش پرورش میانه غربی «خسته‌کننده» خود تجربه می‌کند.در زندگی جدید و پر از ماجراجویی ، او مجبور است همزمان با بسیاری از امور کنار بیاید.

OKTOBERFEST: BEER & BLOOD

ژانر:درام

سازنده:کریستین لیمر ، رونی شالک ، الکسیس ویتگنشتاین

بازیگران:میسل ماتیسویچ ، مارتینا گدک ، کلاوس اشتاین باکر

ImDb:6.8

داستان فیلم در مورد آبجوساز جاه طلبی است که در دهه1900 در مونیخ  در تلاش  برای ساختن چادر آبجو برای تسلط بر جشنواره سودآور Oktoberfest  است و در این راه از روش های بیرحمانه ای استفاده می کند.


حتما بخوانید:

5 تا از بهترین سریال های آمازون پرایم که حتما باید ببینید!

معرفی بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist ؛ ویدیو اختصاصی مجله وارونه

بهترین سریال های شبیه Westworld ؛ تکنولوژی، غرب وحشی، پیچیدگی مغز آب کن! 


جدید ترین سریال های نتفلیکس

ژانر:درام / علمی تخیلی

سازنده:Pavel Kostomarov

بازیگران: Kirill Käro, Maryana Spivak, Aleksandr Robak

ImDb:8.1

وقتی ویروس کشنده ای به مسکو در روسیه حمله می کند ، بازماندگان از این ویروس به طبیعت فرار می کنند.اما آنها توسط بیماری ، شکارچیان وحشتناک و تضاد در بین خود تهدید می شوند.و بازی مرگ و زنده ماندن آغاز می شود.

Social Distance

جدید ترین سریال های نتفلیکس

ژانر: کمدی

سازنده:هیلاری وایزمن گراهام

بازیگران:دانیل بروکس،اسکار نونز،مایک کولتر

ImDb:5.2

سریال فاصله اجتماعی که در قرنطینه فیلمبرداری شده است ، به تلاش های مردم برای حفظ روابطشان می پردازد در حالی که سعی می کنند از روشی تاریک و خنده دار از یکدیگر دور باشند. این سریال سختی ها ناشی از ویروس کرونا را در قالب طنز به تصویر می کشد.

Perdida

جدید ترین سریال های نتفلیکس

ژانر:درام/جنایی

سازنده:Alejandro Montiel

بازیگران:Mara Alberto, Carlos Alcantára, Juan Ignacio Cane

ImDb:5.6

داستان فیلم در مورد مردی است که به دنبال انتقام از فردی است که سال ها پیش دخترش را ربوده است و به همین دلیل کاری می کند که خودش را مجرم کند و وارد بدترین زندان کلمبیا می شود.تا از این فرد انتقم بگیرد.