خوشمزه ترین فستیوال های جهان !آیا شما آماده سفر به جغرافیای مختلف برای طعم های مختلف هستید؟ اگر پاسخ شما آری است ، در این مطلب خوشمزه ترین فستیوال های جهان را برای شما جمع آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

خوشمزه ترین فستیوال های جهان

1- Feast of St Anthony ،لیسبون ،پرتغال

سالگرد مرگ آنتونیو هر ساله با  طعم بی نظیر ریحان و ساردین جشن گرفته می شود.این فستیوال بین 12 تا 13 ژوئن، بیش از 50 آررائوس (احزاب خیابانی) در مناطق Alfama، Castelo و Madragoa برگزار می شود.

خوشمزه ترین فستیوال های جهان

2-Spargelfest ،شوتسینگن ، آلمان

دوستان مارچوبه حتما باید از این فستیوال دیدن کنند.هیچ مارچوبه ای نمیتواند از مارچوبه آلمانی، که به نام “طلای سفید” شناخته می شود، مخصوصا از منطقه بادن-وورتمبرگ، خوشمزه تر باشد.جشنواره اسپارگالیست هر ساله در اسپارتالدشت در Schwetzingen برگزار می شود.

خوشمزه ترین فستیوال های جهان

3-Alba Truffle Fair ،پیمونت، ایتالیا

اولین مکانی که در مورد قارچ Fungi به ذهن می آید، آلبا در شمال ایتالیا است.با شروع فصل پاییز، فروش قارچ  سفید شروع می شود و هر هفته بین اواسط اکتبر تا اواسط نوامبر هر ساله فستیوال Fiera del Tartufo ادامه می یابد.

خوشمزه ترین فستیوال های جهان 4- Skreifestivalen،جزایر لفنت، نروژ

در این فستیوال شما می توانید خوشمزه ترین ماهی زندگی تان را میل کنید.این فستیوال در جزایر شمال غربی نروژ برگزار می شود.در این مکان ماهی های دریایی فوق العاده ای یافت می شود.در ماه مارس هر ساله هزاران ماهی برای تخم ریزی از دریای بارنت به جزایر لفنت شنا می کنند.پس این فستیوال بهترین زمان برای خوردن ماهی تازه است.

خوشمزه ترین فستیوال های جهان

5-Hawaii Food

این فستیوال بین 6 -28 اکتبر با برنامه های مختلف برگزار می شود.قبل از خرید بلیط این فستیوال به شما توصیه می کنیم که حتما برنامه های موجود در این فستیوال را بررسی کنید.بسیاری از هتل های لوکس و جشن های متنوع میزبان شما در این فستیوال خواهند بود.

خوشمزه ترین فستیوال های جهان

همچنین بخوانید :

۱۰ مورد از خطرناک ترین مکان های گردشگری در جهان !

نگاهی به بهترین عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سونی ۲۰۱۹

اپلیکیشن گردشگری Road Trip به شما ویژگی های شهر هایی را که در آن رانندگی می کنید اعلام می کند!

۵ تا از بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی