تنبل ها با این 10 روش ساده به راحتی لاغر شوید ! ساده ترین روش های لاغری برای تنبل ها !اگر انجام ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی دقیق برای شما مناسب نیست ، می توانید با این روش های به راحتی لاغر شوید.هیچ کس نباید ناراحت باشد از اینکه نمی تواند رژیم بگیرد .با تشکر از 10 روش لاغری که در مورد آنها صحبت خواهیم کرد ، می توانید به راحتی با اضافه وزن خود خداحافظی کنید.

در ادامه بخوانید » چرا هر کاری می کنم لاغر نمی شوم ؟ 

روند کاهش وزن مستلزم نظم و اراده است.اگر تحمل سپری کردن ساعات خود را بر روی تردمیل و شمارش کالری که مصرف می کنید را ندارید ،می توانید با این روش ها به راحتی لاغر شوید.در اینجا 10 راه هوشمندانه برای کاهش وزن بدون رفتن به باشگاه و پیروی از یک رژیم غذایی دقیق  ، بیان شده که با آن ها آشنا می شویم :

ساده ترین روش های لاغری برای تنبل ها

همیشه قبل از غذا یک لیوان آب بنوشید

این کار باعث می شود بدن شما از کمبود آب بدن در امان بماند، بنابراین می توانید بیش تر احساس سیری کنید و در نتیجه از پرخوری خودداری کنید.

تغییر در وعده های غذایی

ساده ترین روش لاغری برای تنبل ها

برای این کار می توانید هنگام خوردن سالاد به جای استفاده از سس های آماده ، خودتان سس آماده کنید یا از سرکه و روغن زیتون استفاده کنید.در این صورت در هر وعده می توانید کالری کمتری دریافت کنید.همچنین به جای خوردن میوه های خشک شده از میوه های تازه استفادده کنید.

 یک قطعه شکلات تلخ به جای دسر

کوکی ها ، کیک ها قطعا بسیار هیجان انگیز هستند اما سعی کنید نیاز به خوردن دسر را با شکلات تلخ برآورده کنید. بنابراین می توانید بدون دریافت کالری بیشتر ، یک انتخاب سالم را انجام دهید.


شاید برایتان جذاب باشد :


مقدار غذای خود را کنترل کنید

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، مقداری که در هر وعده غذایی مصرف می کنید مهم است.سعی کنید از بشقاب هاب کوچک استفاده کنید.زیرا در این صورت بشقاب شما سریعا پر می شود و شما احساس خوبی خواهید داشت.

بیش تر فعالیت کنید

ساده ترین روش لاغری برای تنبل ها

اگر وقت خود را برای رفتن به ورزشگاه نمی گذارید ، باید تلاش کنید تا در طول روز فعال تر شوید.ساده ترین روش ها برای کالری سوزی ، قدم زدن تا محل کار ، پارک کردن ماشین کمی دورتر از محل کار و پیاده روی تا آن جا ، استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، استفاده از پله به جای آسانسور و….

عدم مصرف نوشیدنی های دارای کالری

از مصرف  نوشیدن دارای کالری اضافی مانند کولا ، آب میوه و شراب خودداری کنید.برای طعم دار کردن آب سعی کنید خیار ، لیمو یا نعنا به آن اضافه کنید.

مدت طولانی گرسنه نمانید

ممکن است احساس گرسنگی کمی خوب باشد ، اما خود را در تمام روز گرسنه نگه داشتن خوردن غذاهای سنگین در وعده شام  ،سالم نیست و مانع از دست دادن وزن می شود.اجازه ندهید قند خون شما پایین بیاید که منجر به نیاز به پرخوری می شود ، وقت وعده های غذایی و میان وعده های خود را از دست ندهید.

مصرف غذاهای دارای پروتئین و فیبر

به جای  چیپس های پرکالری ، بیسکویت و… به سراغ میان وعده هایی بروید که سرشار از پروتئین و فیبر هستند و به این ترتیب شما را بیش تر سیر نگه می دارند.می توانید گزینه هایی مانند ماست ، پاپ کورن بدون چربی ، تخم کتان ، نان سبوس دار را امتحان کنید.

خوردن وعده سبک در وعده شام 

شام باید 25 درصد از کل کالری دریافتی روزانه را تشکیل دهد.شما حداقل دو یا سه ساعت قبل از خواب باید آخرین وعده غذایی روز را مصرف کرده باشید.غذای زیاد و سنگین در ساعات پایانی شب باعث مشکلات گوارشی و خواب می شود.

بیشتر بخوابید

خوابیدن کم باعث می شود که در طول روز بیشتر غذا بخورید و منجر به کمبود انرژی شوید.آیا می دانید هنگام خواب می توانید کالری بسوزانید؟در طول خواب ، هورمون رشد ترشح می شود و این هورمون سوخت و ساز بدن را فعال می کند.نخوردن غذا در اواخر شب ،  باعث ترشح بیشتر این هورمون و در نتیجه سوخت و ساز سریعتر می شود.