سریال های شبیه مندلورین کم نیستند .

در قسمت قبل با چند تا از سریال های شبیه مندلورین آشنا شدیم. این بار هم دستمان پر است. کلی از سریال های شبیه The Mandalorian در لیستمان داریم. با ما باشید تا از سریال های شبیه مندلورین بیشتر بدانیم.


سه گانه های سینمایی که نیمه کاره رها شدند (بخش اول) / از ترون تا پسر جهنمی !!!

فصل دوم سریال The Mandalorian ؛ تمام اطلاعاتی که داریم و نداریم!


SUPERNATURAL

فصل دوم سریال The Mandalorian ؛ تمام اطلاعاتی که داریم و نداریم!

اگر دنبال ماندگاری و جذابیت یک سریال سای فای هستید این فیلم را از دست ندهید. تقریبا 15 فصل از آن منتشر شده ! و با  دز مناسبی از ماجراهای فراطبیعی منتظر شماست.

داستان از این قرار است که دو برادر با نام های سم و دین دنبال پدر گمشده شان هستند. و در این راه از توانایی هایی که پدرشان به آنها یاد داده استفاده میکنند.

مثلا شکار انواع و اقسام موجودات فرا طبیعی، خون آشام ها، گرگ نماها و حتی روح ها. در طول این ماجراجویی دو برادر یاد میگیرند که هر کدام از این موجودات چه نیروی دارند. و در نهایت دنیایشان مثل دنیای این موجودات سوپر نچرال می شود.

طرفداران این سریال زیاد و منتقدانش کم هستند. با پیوستن به دنیای این فیلم یکی از ساکنین این دنیایی فرا طبیعی می شوید ! پس کمربندهایتان را محکم ببندید.


MINDHUNTER

سریال های شبیه The Mandalorian

قاتلین حرفه ای سریال شکارچی ذهن با صدایشان ، سفر به ذهن ما را آغاز میکنند. این سریال نت فلیکسی دو فصل مهمان خانه هایمان بوده. و هر بار حضورش عمیق تر و عمیق تر شده.

داستان این سریال مربوط به دو افسر اف بی آی است که در دوران ابتدایی بازجویی ذهنی خدمت می کنند ! آنها به دنبال دلایل اتفاق افتادن یک سری قتل های زنجیره ای و وحشتناک هستند و شما را هم با خود به این سفر هیجان انگیز می برند.

روش های حرف کشی از این متهمان واقعا غیر انسانی و راحت تر بگویم غیر ارتودکسی است. اما هر چه سفر این دو افسر به ذهن متهمان عمیق تر می شود حقایق خون آلود تر و وحشتناک تری رو می شود.

هر فصل از این سریال نوید آمدن فصل های بعد است. تولید کنندگان این سریال، شارلیز ثرون و دیوید فینچر ،متخصص داستان های دنباله دار هستند.

و به همین دلیل ما نمی دانیم واقعا آخر این داستان عجیب و غریب چه خواهد بود. اما این داستان قصه ی تار و پود ذهن هاست. مبارزه این دو افسر هر چه بیشتر ادامه پیدا کند ما خوشحال تر خواهیم بود. به امید فصل های بعدی.


The Witcher

سریال های شبیه The Mandalorian

اگر عاشق داستان های تخیلی افسانه ای هستید سریال The Witcher بهترین گزینه برای شماست. داستان این فیلم به قرون وسطی و افسون های آن دوران بر می گردد.

داستان مردی با ریش و موهای سفید که در میان افسانه های قرون وسطی سفر میکند. در این فیلم سه داستان دیگر با زمان های مختلف هم اتفاق می افتد.

پس درکش آنقدر ها که فکر می کنید ساده نیست. و آن جایی داستان جالب می شود که هر سه این داستان ها در پایان فصل سوم به هم می پیوندند. و این جاست که تمام سوال های ذهتنان به جواب می رسد.

هنری کویل ستاره ی خشن این سریال و عشق طرفداران ویچر است. ما هم بی صبرانه در انتظار فصل دوم این سریال دیدنی هستیم.


Watchmen

سریال های شبیه The Mandalorian

طرفداران کتاب کمیکِ واچ من در این سریال هر آنچه را که خواستند گرفتند. شاید این سریال کمی بیشتر از انتظارشان هم بود. هر کاراکتری در این سریال یک قسمت متعلق به خودش دارد و در این قسمت داستان زندگی شخصی این کاراکتر گفته می شود.از اینجا بررسی قسمت به قسمت سریال واچ من  را مطالعه کنید.

سوپر قهرمان های این سریال با گذاشتن ماسک از خودشان محافظت می کنند. اما وقتی به نقطه ی اوج داستان برسیم زندگی شخصی و ماسک های این قهرمانان اهمیتی نخواهند داشت. شما با خود این شخصیت های زندگی میکنید. انگار سال ها دوستشان بوده اید و حالا آنها را می شناسید.

سریال دقیقا 34 سال پس از انتشار کتاب کمیک پخش شد. در سال 2009 هم فیلمی با همین نام از آن ساخته شد ! در نظر بگیرید که داستان چه داستان قوی است که بار ها و بارها زنده شده.

این را هم بگویم که برای لذت بردن از این سریال زیبا نیازی نیست حتما کتابش را خوانده باشد. اما طرفداران پر و پا قرصش می گویند سکانس هایی هست که با ارجاع به کتاب بهتر فهمیده می شود.


His Dark Materials

سریال های شبیه مندلورین

قبل از اینکه تب و تاب فیلم های جادوگری سینما را در بگیرد کتاب های علمی تخیلی فیلیپ پولمن در این دنیا پادشاهی می کرد.

اچ بی او این سریال را در واقع ادامه ای از جادوی نارنیا می داند اما در واقع داستان، قصه ی نابودی چندین دنیای موازی است. و اصلا هم برای نوجوانان ساخته نشده.

لیرا ، دختر قصه ی ماست که با دنیاهایی ماورای تصورش رو به رو می شو. او در جست و جوی یک سری بچه ی دزدیده شده است. و در نهایت با ماده ای جادویی به نام داست آشنا می شود.

در طول این سفر اوبا موجوداتی فرا واقعی رو به رو می شود که در واقع برخواسته از حقیقت روح آدم ها هستند.

فصل اول با 8 قسمت تمام شد. در تمام این قسمت ها چیزهایی به تصویر کشیده می شود که حتی تصور کردنشان هم سخت است.

خیلی ها می گویند اتفاقت پیچیده ی این سریال کنایه های عمیقی به مذهب، سیاست، فلسفه و فیزیک هستند. پس اگر دنبال یک فیلم سنگین هستید که در آن هر غیر ممکنی ممکن می شود این فیلم را از دست ندهید.


The Umbrella Academy

سریال های شبیه مندلورین

این فیلم کمیک بوکی به همه نشان داده که با پول تقریبا هر کاری از دستتان بر می آید. مثلا می توانید هفت بچه از سراسر دنیا بخرید و بعد با آنها یک تیم ابر قهرمانی تشکیل دهید.

این فیلم نت فلیکسی با بازیگران حرفه ای و جلوه های ویژه فوق طبیعی اش بیشتر از آن چیزی است که در این گزارش به نظر می رسد.

مهم نیست شخصیت شما چگونه باشد. هر جور که باشید با یکی از شخصیت های این سریال ارتباط برقرار میکنید و بعد هم بوووم …. شما معتاد این سریال خواهید شد.

داستان از این قرار است که زنی سالم که باردار هم نیست وارد استخری می شود و بعد وقتی سرش را از آب بیرون می آورد در حال زایمان است.

در طول فیلم مشخص می شود که این اتفاق برای 43 زن در سراسر دنیا افتاده است. بیلیونری به نام رجینالد سعی می کند این بچه ها را به سرپرستی بگیرد و در نهایت موفق می شود 7 تا از آنها را بخرد. و تیم سوپر نچرالش را کم و بیش کامل کند.

اتفاق هایی که برای این بچه ها می افتد فرای حدس های شماست. دانلودش کنید تا ببینید راست میگویم ! همین قدر بگویم که داستان در مورد پیدا کردن پدر و مادر و این جور چیز ها نیست. پلات، خیلی قوی تر از این هاست. فقط وقتی ببینید متوجه می شوید.


Star Wars: The Clone Wars

سریال های شبیه مندلورین

سخت است پای مندلورین در میان باشد و حرفی از استار وارز نزنیم. این قسمت از استار وارز به صورت انیمیشن ساخته شده و خیلی ها تصور می کنند ارزش دیدن ندارد. اما سخت در اشتباهید. دنیای استار وارز همیشه و همیشه دیدنی است.

بیشتر قصه بین اپیزود 2 و 3 اتفاق می افتد. وقتی که ژنرال گریوس در حال جمع آوری نیرو برای ارتش شیطانی اش است. رنکینگ این فیلم در دنیای استار وارز هم از بقیه ی قسمت ها چیزی کم ندارد.

چرا که اصلا مهم نیست انیمیشن باشد یا فیلم. مهم دنیایی است که در این فیلم ها ما را مهمان خودش میکند. از طرفداران استار وارز هم بپرسید این حقیقت را به شما می گویند. کلون وارز ارزش دیدن و زمان گذاشتن را دارد.

 

نظر شما راجع به قسمت دوم سریال های شبیه The Mandalorian چیه ، جا داشت سریال دیگه ای هم تو این لیست باشه ! ؟