تایید فصل چهار پیش از پایان فصل سوم !

شبکه HBO رسما فصل چهارم سریال وست ورلد تایید کرد. این خبر درحالی منتشر شد که تنها 6 قسمت از فصل سوم پخش شده و دو قسمت دیگر تا پایان این فصل باقی مانده است. 

پخش فصل سوم این سریال از 15 مارس / 25 اسفند 98 شروع شده و قرار است قسمت آخر در تاریخ 3 ماه مه / 14 اردیبهشت 99 پخش شود. شما می توانید بررسی قسمت به قسمت فصل سوم را از اینجا بخوانید .

فصل چهارم سریال وست ورلد

این سریال اقتباسی هست از فیلمی به همین نام  ساخته Michael Crichton که در سال 1973 منتشر شد. از این سریال به عنوان اودیسه تاریک یاد می شود که در آن شاهد شروع زندگی هوش مصنوعی خودآگاه و زیر سوال بردن مفهوم آزادی اراده هستیم!


همچنین بخوانید »

تئوری های فصل سوم سریال Westworld

پنج دلیل برای اینکه باید مستند سریالی Tiger King را ببینید


Casey Bloys مدیر برنامه شبکه HBO تایید کرده ساخت فصل چهارم نیز بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی خواهد بود ، او در این باره می گوید » “ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم دیدگاه الهام بخش آنها ما را به کجا خواهد برد. “

هنوز اطلاعاتی بیشتری درباره فصل چهارم از قبیل زمان انتشار ، بازیگران و .. منتشر نشده است اما طبق روال قبلی سریال انتظار می رود زمان بخش فصل چهارم سریال وست ورلد اوایل سال 2021 یا اواخر سال 2020 باشد! 

فصل سوم این سریال پیشرفت چشم گیری از لحاظ کیفیت ساخت و تعداد بیننده نسبت به دو فصل قبل داشته است تا جایی که بازیگران مطرحی نظیر ونسان کسل ، آرون پال، تسا تامپسون در این فصل سوم این سریال بودیم بد نیست بدانید پیمان معادی بازیگر محبوب کشورمان نیز در فصل سوم این سریال حضور دارد.