نتفلیکس اعلام کرد که پخش سریال مسیح کنسل شد! حتی اگر سریال Messiah را ندیده باشید، حتما حاشیه ها و سرو صداهای زیادی که به پا کرده بود به گوش تان خورده است. بعد از انتشار اولین تریلر از این سریال بسیاری نتفلیکس را متهم به ساخت سریالی ضد دین کردند که سعی داشته شخصیت تخیلی Messiah را به طریقی به مهدی موعود (عج) تشبیه کند. 

داستان سریال مسیح از این قرار است که مردی جوان به ناگهان در سوریه ظهور می کند. این مرد جوان مدعی می شود که پیامی از طرف خداوند آورده و ماموریتی خاص برای انجام دادن در این جهان دارد. او با معجزه ها و کارهای ابرانسانی که انجام می دهد به سرعت سرسپردگان بسیاری را پیدا می کند. پس از اینکه CIA از این موضوع مطلع می شود برای پیگیری این موضوع دست به کار می شود و …


همچنین بخوانید:

فیلم های علمی تخیلی که به واقعیت پیوستند! دنیای ما میزبان ایده های علمی تخیلی فیلم ها!!!

10 تا از بهترین فیلم های نتفلیکس که تا کنون ندیده اید!


کاربران عرب زبان توییتر انتقادات بسیاری بر این سریال وارد کرده بودند و ادعا کرده بودند که ترجمه ی مسیح نام شخصیت اصلی این سریال، پیام اصلی داستان را بر ملا می کند. آنها معتقد بودند در تفسیر اسلام از روز رستاخیز “المسیح الدجال” شخصیتی شیطانی و ضد مسیح است که ترجمه آن به زبان عربی “مسیح دروغگو و فریبکار” است. 

نتفلیکس بعد از گذشت دو ماه از پخش فصل اول سریال Messiah اعلام کرد که پخش سریال مسیح کنسل شد و فصل جدید این سریال ساخته نخواهد شد. نتفلیکس بیانیه ای با این مضمون منتشر کرد: Messiah یک داستان تخیلی است که سناریوی آن روی یک شخصیت یا مذهبی خاص تمرکز نکرده است. تمام تولیدات نتفیلیکس حامل میزان تایید تماشاگران و اطلاعاتی است که به بیننده امکان می دهد بر مبنای مناسب بودن آن برای خود و خانواده شان تصمیم بگیرند. 

این سریال با امضای هزاران نفر که خواهان منع پخش آن شدند بحث برانگیز شد و معترضان معتقدند این سریال حاوی تبلیغات شیطانی و اسلام ستیز است. 

در ادامه تریلر این سریال جنجال برانگیز را مشاهده کنید.